Als iemand een advies vraagt naar welke fisio praktijk ze zouden moeten gaan geef ik deze zeker aan

Kundige begeleiding, fijne sfeer, denkt mee en is flexibel.

Had een gewone goed fysiotherapeut waar je ook goed mee kan communiceren

Luistert goed naar je en een goede behandeling

Ester Van den Bogaard

Persoonlijke, professionele fysiotherapie praktijk inclusief goed geschoolde, vriendelijke, kundige fysiotherapeuten waar er naar je wordt geluisterd en je geen 'nummertje' bent. Daarnaast goede... Persoonlijke, professionele fysiotherapie praktijk inclusief goed geschoolde, vriendelijke, kundige fysiotherapeuten waar er naar je wordt geluisterd en je geen 'nummertje' bent. Daarnaast goede resultaten. Van de klachten af. Top.

1. Een goede behandelaar met een goed luisterend oor. Bekend met mijn handicap (Guillain Barré) met blijvende schade aan de zenuwen en spieren. Gewoon een prettig en bekwaam persoon. Ik heb het hier... 1. Een goede behandelaar met een goed luisterend oor. Bekend met mijn handicap (Guillain Barré) met blijvende schade aan de zenuwen en spieren. Gewoon een prettig en bekwaam persoon. Ik heb het hier over HJ vd Valk.

Duidelijke behandelingen met goede uitleg om zo samen tot een gewenst voor beide partijen resultaat te komen