Behandeling duurde amper 10 minuten, beetje masseren en klaar

Zijn enthousiasme, waarbij je niet anders kunt denken dat het allemaal goed komt. Zeer goed luisteraar! Doet er echt alles aan om je op je gemak te voelen. Elke keer vragen hoe het gegaan is, zeer... Zijn enthousiasme, waarbij je niet anders kunt denken dat het allemaal goed komt. Zeer goed luisteraar! Doet er echt alles aan om je op je gemak te voelen. Elke keer vragen hoe het gegaan is, zeer betrokken. Ondanks gemopper van mijn kant, blijft hij enthousiast en laat d.m.v. even nog kort die hand op mijn arm te leggen dat ik mij echt niet druk hoef te maken, het vergt tijd zegt hij en samen gaan we dit waar maken! Wat een fijn mens, wat een rust en wat een uitstraling van een echte betrokken fysio! Pijnlijke massages en die geven als voldoening dat ik dagen van mijn Oxcicodon kan blijven, zelfs twee tot drie dagen. Dat is het meer dan waard! En dat legt hij dan ook zeer goed uit. De pijn is het waard. Hij zoekt naar andere oplossingen als ik zeg dat het niet zo goed is, een meedenker, op deze manier heb ik echt nog nooit een fysiotherapeut meegemaakt. Ik ben meer dan tevreden en zal deze zeker aanbevelen bij anderen. Hij heeft voor mij een grote meerwaarde bij mijn ongemakken, na mijn grote operatie! Wat heb ik het getroffen met deze persoon, het maakt dat ik met zijn enthousiasme door wil zetten, je kunt niet anders als je deze persoon hoort en aan het werk ziet. Geweldig en een groot dankwoord voor deze persoon!!

Zeer vriendelijk en makkelijk in omgang. Ontspannen. Zeer deskundig. ZIjn idee over het probleem bleek te kloppen bij de specialist. Ik ga na operatie terug naar hem voor behandeling

Hij helpt altijd om weer van mijn klachten af te komen

Angelique Brok

Pim weet heel goed waar hij mee bezig is en is een fijn persoon in de omgang. Ik kan mijn voortgang goed met hem bespreken en hij kijkt dan op dat moment wat de beste behandeling is.

Als iemand een advies vraagt naar welke fisio praktijk ze zouden moeten gaan geef ik deze zeker aan