Corina van der Meijden-van der Schans

Hele prettige en fijne behandelingen, duidelijke uitleg gehad en beter begrip voor mijn klachten gekregen. Voelde mij begrepen

Pim is een zeer goede therapeut. Hij luister aandachtig, en besluit samen met mij wat er deze week het beste behandeld kan worden.
Pim geeft je als patiënt vertrouwen. Hij heeft veel kennis op...
Pim geeft je als patiënt vertrouwen. Hij heeft veel kennis op het gebied van fysiotherapie en is ook altijd in beweging om deze kennis te vergroten.

Ben gelijk dezelfde dag nog geholpen na het eerste gesprek telefonisch. Er werd geluisterd naar mijn klachten en daarop actie ondernomen. Kon wekelijks in behandeling op dezelfde dag en weet nu waar... Ben gelijk dezelfde dag nog geholpen na het eerste gesprek telefonisch. Er werd geluisterd naar mijn klachten en daarop actie ondernomen. Kon wekelijks in behandeling op dezelfde dag en weet nu waar ik aan moet werken. Voor nu klachten zijn verholpen. Mocht het terugkomen kan ik weer contact opnemen en weer zo snel mogelijk langs komen. Dat geeft vertrouwen

Er is duidelijk kennis van zaken. Er is duidelijke ,goede uitleg zowel over behandeling als eventuele oorzaak van klachten. Er is overleg over de behandeling maar ook de eventuele reactie op... Er is duidelijk kennis van zaken. Er is duidelijke ,goede uitleg zowel over behandeling als eventuele oorzaak van klachten. Er is overleg over de behandeling maar ook de eventuele reactie op behandeling. Dit geeft een prettig, veilig gevoel.

Helaas kreeg ik niet gevoel serieus te worden genomen. Er werd niet echt naar mijn klacht gekeken en geluisterd. De afspraak stond gepland voor een half uur, echter stond ik na een kleine handeling... Helaas kreeg ik niet gevoel serieus te worden genomen. Er werd niet echt naar mijn klacht gekeken en geluisterd. De afspraak stond gepland voor een half uur, echter stond ik na een kleine handeling aan mijn rug na 10 minuten buiten. Het heeft niets geholpen en ik ben naar een andere fysio gegaan die mij uiterst serieus nam en mijn klacht echt heel verholpen. Ik adviseer jullie hier spoedig iets aan te doen. Ik kom iniedergeval niet meer terug.

Cisca Leijten

Het gevoel serieus genomen te worden en blijven zoeken naar een oorzaak. Helemaal top!