Tamara Diks - ten Brincke

Perfect

Geen verbetering, mischien een leuke korting na bv aantal keer bestellen. Ivm mijn longziekte draag ik dagelijks tape. Dus van mij mogen er nog wel wat meer printjes en kleuren bij.

Elles Scholl

Blijft goed zitten

Ria v. Vvroenhoven

S Tijsmans

Is een geweldig snel en langdurig werkzaam product.

Misschien ook verpakking met 2 soorten .

Hannie Siebelink

Snelle afhandeling en levering.

Simone

Prima product met supersnelle levering

Zo doorgaan!

Mila Bisai

Geweldig

Karin

Slecht

Zorgen dat het werkt, het liet na een halve dag al los zonder in contact te zijn geweest met water.

Chantal Tip

Lange levertijd en slecht geïnformeerd over de levering

Zoals ik al aangaf, lange levertijd en niet duidelijk aangegeven wanneer en waar er geleverd werd jammer daardoor lang moeten wachten en extra navraag moeten doen.

Reactie FysioTape:

Goedemorgen Chantal,
Goedemorgen Chantal,
Wat jammer dat je dit zo ervaren hebt. Ik zie dat de bestelling dezelfde dag is verstuurd en dat PostNL de volgende dag wilde leveren aan huis maar dat dit niet gelukt is. Hierna is het naar een PostNL punt gebracht. Misschien dat PostNL deze info niet heeft gegeven of dat de mail misschien in de spambox terecht is gekomen. Waarom het langer dan normaal bij PostNL is gebleven weet ik helaas niet. Uiteraard heel vervelend dat je je pakketje hierdoor later hebt ontvangen. Gelukkig komen de meeste pakketjes binnen een dag binnen. We hopen je dan ook in de toekomst weer te zien en binnen een dag te kunnen leveren.
Team FysioTape

Astrid Coenen-v d camp