Deskundig, professioneel, goede begeleiding, biedt precies nodige hoeveelheid behandelingen aan (niet te veel/niet te weinig).

Prima therapeut, goed benaderbaar, luistert goed,

De fysiotherapeute heeft me gedurende het gecompliceerde proces van chemo én tevens niet mobiel zijn uitstekend begeleid én gefaciliteerd zowel thuis als later in het proces in de praktijk. De fysiotherapeute heeft me gedurende het gecompliceerde proces van chemo én tevens niet mobiel zijn uitstekend begeleid én gefaciliteerd zowel thuis als later in het proces in de praktijk.
Top!

Benadering, uitleg, effect van de behandeling, persoonlijkheid

Linda Walravens

Vriendelijke, professionele behandeling

Perfecte dienstverlening en uitstekende expertise

Deskundig, empathisch en ook gewoon een leuk mens.

Ik zou de praktijk aanbevelen. Erg vriendelijk personeel, ze hebben aandacht voor patiënten en zijn serieus en deskundig als het gaat om de behandeling.

Liny Buiter

De manier van omgaan met mij als cliënt ,de plezierige serieuze aanpak van mijn fysieke probleem eigenlijk de fijne duidelijke menselijke en deskundige benadering van de behandelaar naar mij toe. De... De manier van omgaan met mij als cliënt ,de plezierige serieuze aanpak van mijn fysieke probleem eigenlijk de fijne duidelijke menselijke en deskundige benadering van de behandelaar naar mij toe. De prettige werksfeer behandelaars onderling voelt ook zeer prettig!

Naast deskundig zijn ze allemaal (niet alleen de fysiotherapeut die me behandeld) heel vriendelijk en betrokken!