Patty is heel prettig in de omgang, geeft prima tips, heel positief en bemoedigend!ook deskundig, ik ga graag naar haar toe, steeds betere conditie

M.Bruens Dirks

Professionele deskundigheid met liefdevolle aandacht !!!

Precisie, geduld, respecteren van (on)mogelijkheden

Zeer goed behandeld door de fysio, erg kundig en ze besprak steeds de voortgang. Top behandel traject gehad!

Robin Boerma

In mijn geval voor mjjn schouderklacht zou ik het zeker aanraden, over de rest durf ik het niet te zeggen aan gezien ik daar specifieke voor me schouder ben geweest. Dit is ook het enige wat door de... In mijn geval voor mjjn schouderklacht zou ik het zeker aanraden, over de rest durf ik het niet te zeggen aan gezien ik daar specifieke voor me schouder ben geweest. Dit is ook het enige wat door de therapeut is behandeld. Verder zeer tevreden.

Als een patiënt veel rugpijn heeft zou ik hem zeker aanbevelen. Hij bespreekt de oefeningen die je thuis moet doen. Hij is aardig en de behandeling is soms pijnlijk maar heeft wel effect zeker bij... Als een patiënt veel rugpijn heeft zou ik hem zeker aanbevelen. Hij bespreekt de oefeningen die je thuis moet doen. Hij is aardig en de behandeling is soms pijnlijk maar heeft wel effect zeker bij mij!

Zij geeft mij de juiste behandelingen die ik nodig heb en ik kan mijn klachten bij haar kwijt en wordt aangehoord.