Robert JW

Juiste behandelwijze en resutaat boven verwachting.

Elisa

Mijn fysiotherapeut heeft me ontzettend goed behandeld tijdens een zware blessure (afgescheurde kruisband + reconstructie operatie). Ik kan geen minpunten bedenken en ik ben ruim 15 maanden... Mijn fysiotherapeut heeft me ontzettend goed behandeld tijdens een zware blessure (afgescheurde kruisband + reconstructie operatie). Ik kan geen minpunten bedenken en ik ben ruim 15 maanden behandeld in de praktijk.

Yara Steinvoort

Ik ben erg tevreden over mijn fysiotherapeute en denk dat ze het heel goed doet. Het is duidelijk, ze bespreekt alles goed met mij en laat ook weten waar ik aan toe ben.

Bep klaren

De behandeling was goed.
De benadering van de therapeut was goed.
Het resultaat was goed.

Rob Evers

Lilian heeft altijd gekeken naar de oorzaak van het probleem en daarna bekeken hoe we de klachten kunnen verminderen. Dit was precies de reden waarom ik graag door Lilian behandeld wilde worden... Lilian heeft altijd gekeken naar de oorzaak van het probleem en daarna bekeken hoe we de klachten kunnen verminderen. Dit was precies de reden waarom ik graag door Lilian behandeld wilde worden vanwege de zeer goede referenties

Eric van woensel

De manier van behandelen,en omgang met mij en de situatie.geven mij het gevoel en kracht ,waardoor ik snel verbeter.en daarom een 10

Johan

Het fijne is dat ik na werktijden terecht kan
Er werd geluisterd en mijn probleem s serieus genomen en behandeld

Mieke piek

Zij is geïnteresseerd luister en geeft advies chapeau

Helene

Ik word heel goed geholpen met alle klachten en oefeningen, ze weten zeker wat ze doen. Wordt serieus genomen