Harry

Ik ben goed te woord gesttan

Reactie Fysio Utrecht:

Dankjewel voor uw mooie review. Fijne dag!

Naychara

Uitmuntend! Zo ontzette d begripvol en behulpzaam. Dat zie je niet elke dag. Mevrouw Jane is een topper :)

Reactie Fysio Utrecht:

Dankjewel voor uw mooie review. Ik wens u een hele fijne dag toe!

Nathalie van den Hoorn

Contact ging heel makkelijk via de WhatsApp en snel antwoord gekregen

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor uw mooie review. Fijne dag nog!

Jagroep

Top:)

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor uw review. Fijne dag!

Sarah

Zeer goed dezelfde dag nog een afspraak

Reactie Fysio Utrecht:

Wat fijn dat je goed geholpen bent. Dank voor je review. Ik wens je een hele fijne dag.

M doukar

Was goede

Reactie Fysio Utrecht:

Dank voor je review, Fijne avond toegewenst.

Geeske Kroon

Vriendelijk en doelgericht

Bedankt voor je mooie review! Groet, Bram

Renate

Snel en duidelijk contact via whatsapp.

Reactie Fysio Utrecht:

Dag Renate! Super dat je makkelijk een afspraak kon maken. Ik wens je heel veel succes bij de behandelingen!

Rita.

Vriendelijke medewerker aan telefoon. luisteren en begripvol. gaf netjes en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Reactie Fysio Utrecht:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent Rita! Bedankt voor je review. Groet, Bram.

Ea

Beetje raar Wel.ghee. Je belt, krijgt iemand aan de lijn die neemt paar gegevens op, je wordt dan teruggebeld, iemand anders neemt ook weer gegevens op. Wordt verder niet naar de arts van klachten... Beetje raar Wel.ghee. Je belt, krijgt iemand aan de lijn die neemt paar gegevens op, je wordt dan teruggebeld, iemand anders neemt ook weer gegevens op. Wordt verder niet naar de arts van klachten gevraagd (om misschien te kijken bij welke therapeut je dan het beste kan zijn, in mijn geval moest ik zelf aangeven dat Manueel therapeut wellicht goed zit zijn). Verder heel vriendelijk allemaal, maar beetje omslachtig zo.