Seyma Uysal

Fijn dat het snel ging om een afspraak in te plannen

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Jerrol

Super snel en makkelijk!

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de mooie review die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Timo Fluitsma

Na de afspraak te plannen word ik gebeld op een ander nummer en kunnen ze mijn gegevens niet ophalen. Dan word ik om mijn BSN nummer gevraagd, wat natuurlijk niet iets is wat je zomaar weg moet... Na de afspraak te plannen word ik gebeld op een ander nummer en kunnen ze mijn gegevens niet ophalen. Dan word ik om mijn BSN nummer gevraagd, wat natuurlijk niet iets is wat je zomaar weg moet geven aan de telefoon. Een vrij rare interactie dus ik heb maar besloten om de afspraak af te zeggen.

Rob van der Laan

Na mijn aanmelding via online, werd ik gelijk gebeld door één van de medewerkers. Het was een goed gesprek, waarna er direct een afspraak werd ingepland bij de Fysiotherapeut. Met vriendelijke... Na mijn aanmelding via online, werd ik gelijk gebeld door één van de medewerkers. Het was een goed gesprek, waarna er direct een afspraak werd ingepland bij de Fysiotherapeut. Met vriendelijke groet, Rob.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review en mooie die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

yvonne van den berg-Lotz

Prima , snel

Reactie Fysio Utrecht:

Hartelijk dank voor de positieve review en mooie score! We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een hele fijne dag gewenst! Groeten, Bram

Irene van Leeuwen

De dame aan de telefoon was erg behulpzaam en vriendelijk. Heeft direct gekeken naar een snelle afspraak, Top!

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen, bedankt voor je positieve review!

Liesbeth heuvelman

Ik had voor de locatie kanaalweg willen kiezen omdat dat vlak bij mijn huis is. Maar deze locatie blijkt niet meer te bestaan helaas!

Toch bedankt voor de perfecte score, Liesbeth! Groeten, Bram

Anita

Bedankt voor de perfecte score, Anita! Daar worden we blij van! Groeten, Bram

Mieke van der poel

Vriendelijk ,nam de tijd !

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen, bedankt voor je positieve review!

Wim Burhenne

Prims

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je positieve review, Wim! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram