Evalien

Snelle reactie op mijn mail. vriendelijke en behulpzame dame aan te telefoon. Gaf een fijn gevoel

Dymph

Ik ben heel vriendelijk en hartelijk te woord gestaan. Er werd me toegezegd dat ik binnen een half uur zou worden teruggebeld en dat gebeurde ook. Heel tevreden.

Aziz

Ik ben telefonisch geholpen,mevrouw zo mij terugbellen is ook gebeurd na 5 minuten en we hebben ook meteen en afspraak kunnen maken was een fijne ervaring😊

Rene van de Bilt

Zeer vriendelijk en snel terug gebeld voor de afspraak

Particulier

Een hele gemakkelijke maniero

Reda

Was makkelijk, een beetje vertraging tussen de antwoorden, maar was niet erg, de medewerker was aardig en steelt duidelijke vragen, over het algemeen de communicatie was goed.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je positieve review, Reda! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groetjes, Bram

Gerrie Moerkerk

Vriendelijk en duidelijk

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groetjes, Bram

Maarten

Laagdrempelige manier om een afspraak te plannen.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je positieve review, Maarten! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groetjes, Bram

Noortje Koster

Heel fijn dat dit zo snel geregeld is! Ook een hele snelle reactietijd. Complimenten!

Reactie Fysio Utrecht:

Hartstikke bedankt voor je positieve review en de topscore die je ons hebt gegeven, Noortje! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Hele fijne dag en succes met je herstel! Groetjes, Bram

trias fysio utrecht

Telefonisch, snel en beleefd een afspraak kunnen maken na een korte uitleg