Rosario

Heb het als positief ervaren. Duidelijke info en snelle afspraak.

Reactie Fysio Rotterdam:

Hoi Rosario! Super goed dat je netjes geholpen bent en een prettig gesprek hebt gehad. Veel succes met de behandelingen!

Ernst Lamers

Alles is voor mij duidelijk.

Reactie Fysio Rotterdam:

Dag Ernst! Wat fijn dat alles duidelijk gecommuniceerd is. Bedankt voor de review en een fijn weekend toegewenst van ons team :)

Fysio Rotterdam

Helder en duidelijk!

Quality fysio

Heel goed

Berend

Heel vriendelijk en goed.

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor je mooie review!

Prakash Kowlesar

Ik heb twee keer gebeld. De eerste keer werd er geen mogelijkheden besproken. De tweede keer was dat wel.

Reactie Fysio Rotterdam:

Hoi Prakash! Bedankt voor de review. We wensen je veel succes met het herstel!

H. elG

Vriendelijk! Kon meteen dezelfde dag gezien worden😊

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn dat je zo snel terecht kon! Bedankt voor de review :)

María José

Hoi,
Hoi,
Ik heb een goede bindweefselmassage gehad voor mijn onderrug bij Coen. De volgende dag had ik geen enkel last meer. Dus dat was doeltreffend. Alleen de dag daarna had ik kermend veel last van mijn bovenrug. Daar ik nu ook langs ben gegaan voor mijn schouder bij mijn vertrouwde fysio heeft hij gelijk mijn totale rug behandeld. Vooralsnog blijf ik dus bij deze fysio en cancel ik de afspraak bij Coen. Maar mocht ik in de toekomst gebruik willen maken van Coen dan kom ik zeker terug.

Vriendelijke groet,
María José

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor je positieve review, Maria!