Henri

Deskundige begeleiding op zowel het gebied van fysio- als manuele therapie.
Tijdig overleg als blijkt dat behandelingen niet voldoende aanslaan en doorverwijzing noodzakelijk blijkt.
De...
Deskundige begeleiding op zowel het gebied van fysio- als manuele therapie.
De flexibiliteit met betrekking tot het maken van afspraken is een groot pluspunt voor klanten met een drukke baan.

Thijs

Zeer kundig personeel, weten wat ze doen en kunnen je echt goed helpen met je klachten.

De enigste fysio die me heeft kunnen helpen met mijn lage rugklachten

Fatma

Beste team die ik ken. Top werk, en staan altijd klaar voor iedereen.

Heidy

Zeer tevreden, aardige mensen, ze luisteren naar je en nemen echt de tyd voor je !

JM Vangenechten

Wanneer je bij fysio Jansen in behandeling bent kan je gerust zijn dat je zeer vakkundig, met de nieuwste technieken en tools verder geholpen zal worden.
David en zijn team zijn zeer...
David en zijn team zijn zeer gepassioneerd in hun vak en dat brengen ze zeer gedreven over.

Als je zou twijfelen, dan kan ik deze praktijk echt aanraden aangezien iedere fysio binnen de praktijk Jansen elk hun specialisatie heeft.
Zeer tevreden!

Luci

Fijn, vriendelijk en deskundig personeel. Geven je goed advies.
Je kunt er snel terecht voor een afspraak. Top.

Karin

Zeer deskundig, korte wachttijden, duidelijk plan van aanpak, uitgebreide kennis van diverse medice vragen alle criteria onder een dak!!