Mirjam

Fijne praktijk met goed jong team. Flexibele tijden, ook avond en weekend, waardoor je snel terecht kunt. Naast goede behandeling ook de mogelijkheid om onder begeleiding te komen sporten is een... Fijne praktijk met goed jong team. Flexibele tijden, ook avond en weekend, waardoor je snel terecht kunt. Naast goede behandeling ook de mogelijkheid om onder begeleiding te komen sporten is een grote meerwaarde.

Kim

Klantgericht en sociaal personeel. Er wordt interesse getoond in de klant. Daarnaast zijn ze heel flexibel in het maken van afspraken en je bent vrijwel direct aan de beurt.

Ik zou deze...

Ik zou deze praktijk zeker aanbevelen!

Heel deskundig, er wordt goed geluisterd naar de patiënt.

Deskundige en vakkundige fysiotherapeuten. Afspraak zonder lange wachttijden. Mogelijkheden tot maken van afspraak ook 's avonds en in het weekend. Kortom TOP team !

Tim van Lanen

Fysio Jansen jong en frisse onderneming. Klant staat centraal, ze hebben altijd even tijd voor je ook telefonisch. Ze hebben maar 1 doel en dat is iemand vooruit helpen. In het bijzonder wil ik... Fysio Jansen jong en frisse onderneming. Klant staat centraal, ze hebben altijd even tijd voor je ook telefonisch. Ze hebben maar 1 doel en dat is iemand vooruit helpen. In het bijzonder wil ik Joris bedanken voor zijn tijd en inzet!

Goeie mogelijkheden om smorgens voor je werk en in het weekend vroeg behandeld te worden. Je wordt serieus genomen en goeie voorlichting. En ook belangrijk, ook tijd voor een sociaal praatje.

Perry van Lanen

Fysio Jansen is een buitengewoon professionele praktijk. Het jonge en zeer gemotiveerde team heeft als gezamenlijk doel cliënten klachten vrij krijgen. Dit merk je dan ook aan alles. De nieuwste... Fysio Jansen is een buitengewoon professionele praktijk. Het jonge en zeer gemotiveerde team heeft als gezamenlijk doel cliënten klachten vrij krijgen. Dit merk je dan ook aan alles. De nieuwste technieken en tools zijn ze dan ook bekend.

Arie van Hoof

Erg goede begeleiding en alles in een relaxte sfeer . Top

Sophie

Super blij met deze fysio! Je merkt dat David er veel verstand van heeft en wil je ook echt helpen. Voor mij geen andere fysio meer!