Erik

Klantvriendelijke, beleefde en prettige gesprekspartner...die snel en direct een op korte termijn beschikbare fysio vond. Top!

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Bedankt voor de review.

Bram.

Ik ben telefonisch prettig te woord gestaan.Mijn eerste afspraak moet nog plaats vinden, dus inhoudelijk kan ik verder geen oordeel geven nog.

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn om te horen dat je telefonisch fijn bent geholpen!

Leo van der Meer

Zeker de klant is hier nog echt klant geweldig geen computer voor zijn neus heerlijk! Hij heeft mijn rug goed gemasseerd en ook de trilplaat deed goed zijn werk. Ik ging ontspannen de deur uit.

Reactie Fysio Haarlem:

Wat een mooie review en wat fijn dat u zo goed geholpen bent!

Bram.

Slecht, rommelig, niet op de hoogte van wat osteopathie inhoud terwijl dat wel aangeboden wordt. Ws. een grootschalig bedrijf.
Telefonisch slecht te bereiken. Werd wel snel teruggebeld.

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat het rommelig verlopen is. We hebben nog telefonisch contact gehad, waarin het een en ander opgehelderd is. We zullen je feedback meenemen om onze dienstverlening te verbeteren.

Esmee

Erg vriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Bedankt voor u review!

Vladimir

De commmunikatie met een assistente ging goed.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review Vladimir!

Donderwinkel-middel

Ik ga er voor de eerste keer heen , maar ik kan wel zeggen dat ze je vriendelijk te woord staan

Fijn, dank je wel!

Bram

Kundig en prettig personeel. Prettige praktijk. Helaas alleen heel erg slecht bereikbaar. Ik heb vandaag al een keer of 7 gebeld en ik krijg niemand te pakken.

Reactie Fysio Haarlem:

Wat naar dat u zo vaak heeft moeten bellen. Wij hebben dat inmiddels opgelost met extra maatregelen, zodat dit hopelijk in de toekomst niet meer voorkomt.

Pauline Sampiemon

Ben heel erg tevreden. kon fijn snel terecht en werd zeer professioneel geholpen

Bedankt voor je review!

Bram.

Eerste contact heel vriendelijk. Werd meteen terug gebeld en kan de volgende morgen al terecht.

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn dat je zo snel geholpen bent, bedankt voor de review!