Ina Milton

Dat ik me begrepen voel, goede adviesen en tips heb gekregen. Er is me ook een goede spiegel voor gehouden waar ik wat mee kan.
Tevens van een fysieke klacht afgeholpen, dus een hele fijne...

paul kuijpers boudewijns

Freek is voor mij een prima therapeut,is vriendelijk en behulpzaam,van daar die 9 die hij dan ook verdiend.

Annie Koenen

Goede begeleiding, aandacht voor de klachten, aandacht voor evt. vooruitgang, gaf alternatieven aan, voelde me serieus genomen

Henny

Persoonlijke aandacht , er wordt goed geluisterd. De behandeling is gestopt ivm mijn vakantie. Na 2 weken werden de klachten significant minder

Maarten

Ik werd begeleid door Freek Rijvers, de gesprekken waren altijd super relaxed. Er werd duidelijk ergens naartoe gewerkt en besproken wat de volgende stappen zouden worden.

Anneke

Goede begeleiding en overleg. Goede inschatting klachten. Op tijd terug verwijzen naar arts.

JWM Simons

Ik ben eerst in tweestede naar de fysio gegaan,maar heb daar weinig opgestoken ,in een half uur heb ik meer vorderingen gemaakt dan de vier keren in tilburg daarvoor hartelijk dank aan ATTENT

Ton Bressers

Het persoonlijke contact, vriendelijk en vertrouwelijk. Haar deskundigheid en haar adviezen

Martin

Goede communicatie en ook nazorg en interesse zelfs na het stoppen vd behandeling.