Felix v/d Ploeg

Wendy is vriendelijk zorgzaam en meegaand houd rekening met wat ik kan en probeert samen met mij elke keer 1 stapje verder te gaan in de moeilijkheid van de oefeningen

Kristel Brouwers

Ik voelde me op mijn gemak, serieus genomen. Fysiotherapeute gaf tips

Ad Smulders

De klachten zijn tijdelijk weg geweest. Zoals voorspelt door Freek zouden ze terug komen, en is vervolgbehandeling nodig

Annemiek

Fijne therapeuten. Kan snelntercht. Goe de e kennis

Huub Koenen

Privacy : Het plotseling binnenlopen van collega's of studenten,die even willen meeluisteren.

Kelly

Omdat Freek erg deskundig is en altijd goed luistert naar je behoeften

Ina Milton

Dat ik me begrepen voel, goede adviesen en tips heb gekregen. Er is me ook een goede spiegel voor gehouden waar ik wat mee kan.
Tevens van een fysieke klacht afgeholpen, dus een hele fijne...
Tevens van een fysieke klacht afgeholpen, dus een hele fijne combie zo in een praktijk.

paul kuijpers boudewijns

Freek is voor mij een prima therapeut,is vriendelijk en behulpzaam,van daar die 9 die hij dan ook verdiend.

Annie Koenen

Goede begeleiding, aandacht voor de klachten, aandacht voor evt. vooruitgang, gaf alternatieven aan, voelde me serieus genomen

Henny

Persoonlijke aandacht , er wordt goed geluisterd. De behandeling is gestopt ivm mijn vakantie. Na 2 weken werden de klachten significant minder