I den Oudsten

Werd goed geholpen en alles werd goed uitgelegd

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Anne Fokker

Ik gaf tijdens mijn gesprek aan dat ik mijn duim had gebroken en vanwege aanhoudende klachten naar een handfysio wilde. Dit werd allemaal heel prima geregeld, er werd een fijne fysio voor me... Ik gaf tijdens mijn gesprek aan dat ik mijn duim had gebroken en vanwege aanhoudende klachten naar een handfysio wilde. Dit werd allemaal heel prima geregeld, er werd een fijne fysio voor me gevonden en de medewerker was heel vriendelijk. Alleen eenmaal bij de fysio aangekomen bleek ik slecht voorbereid te zijn op de afspraak zelf. Hierdoor kon de handfysio mij niet optimaal helpen.

Ik begrijp dat er natuurlijk een eigen verantwoordelijkheid ligt, maar ik gaf aan de telefoon aan dat ik nog nooit bij een fysio was geweest (ik ben er ook niet voor vergoed, wat ook een indicatie is) en was daarbij een nieuwe klant. Bij de fysio aangekomen bleek het dat het nodig was om bijvoorbeeld rontgenfoto's bij me te hebben om een goede beoordeling van mijn klachten te kunnen maken. Hier had vanuit Fysio Utrecht echt meer begeleiding gegeven moeten worden. Er werd niet gevraagd of ik foto's of andere medische informatie tot mijn beschikking had, terwijl ik wel specifiek had aangegeven dat ik kwam voor klachten naar aanleiding van een breuk. Had ik zelf direct contact gehad met de fysiotherapeut, dan had hij me gevraagd dit soort documenten voor te bereiden en had ik beter/doelgerichter geholpen kunnen worden. Jammer dus dat jullie niet meer dan enkel een "match functie" hebben vervuld.

Reactie Fysio Utrecht:

Dag Anne, onze excuses hiervoor. De therapeut had dit moeten vermelden. Fijn om te lezen dat je verder alsnog goed bent geholpen door de therapeut! Groet, Bram

Arjan Zwijnenburg

Prima gesprek en behulpzaam

Seyma Uysal

Fijn dat het snel ging om een afspraak in te plannen

Jerrol

Super snel en makkelijk!

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de mooie review die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Timo Fluitsma

Na de afspraak te plannen word ik gebeld op een ander nummer en kunnen ze mijn gegevens niet ophalen. Dan word ik om mijn BSN nummer gevraagd, wat natuurlijk niet iets is wat je zomaar weg moet... Na de afspraak te plannen word ik gebeld op een ander nummer en kunnen ze mijn gegevens niet ophalen. Dan word ik om mijn BSN nummer gevraagd, wat natuurlijk niet iets is wat je zomaar weg moet geven aan de telefoon. Een vrij rare interactie dus ik heb maar besloten om de afspraak af te zeggen.

Rob van der Laan

Na mijn aanmelding via online, werd ik gelijk gebeld door één van de medewerkers. Het was een goed gesprek, waarna er direct een afspraak werd ingepland bij de Fysiotherapeut. Met vriendelijke... Na mijn aanmelding via online, werd ik gelijk gebeld door één van de medewerkers. Het was een goed gesprek, waarna er direct een afspraak werd ingepland bij de Fysiotherapeut. Met vriendelijke groet, Rob.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor de review en mooie die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

yvonne van den berg-Lotz

Prima , snel

Reactie Fysio Utrecht:

Hartelijk dank voor de positieve review en mooie score! We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een hele fijne dag gewenst! Groeten, Bram

Irene van Leeuwen

De dame aan de telefoon was erg behulpzaam en vriendelijk. Heeft direct gekeken naar een snelle afspraak, Top!

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen, bedankt voor je positieve review!

Liesbeth heuvelman

Ik had voor de locatie kanaalweg willen kiezen omdat dat vlak bij mijn huis is. Maar deze locatie blijkt niet meer te bestaan helaas!

Toch bedankt voor de perfecte score, Liesbeth! Groeten, Bram