Geeske Kroon

Vriendelijk en doelgericht

Bedankt voor je mooie review! Groet, Bram

Renate

Snel en duidelijk contact via whatsapp.

Reactie Fysio Utrecht:

Dag Renate! Super dat je makkelijk een afspraak kon maken. Ik wens je heel veel succes bij de behandelingen!

Rita.

Vriendelijke medewerker aan telefoon. luisteren en begripvol. gaf netjes en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Reactie Fysio Utrecht:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent Rita! Bedankt voor je review. Groet, Bram.

Ea

Beetje raar Wel.ghee. Je belt, krijgt iemand aan de lijn die neemt paar gegevens op, je wordt dan teruggebeld, iemand anders neemt ook weer gegevens op. Wordt verder niet naar de arts van klachten... Beetje raar Wel.ghee. Je belt, krijgt iemand aan de lijn die neemt paar gegevens op, je wordt dan teruggebeld, iemand anders neemt ook weer gegevens op. Wordt verder niet naar de arts van klachten gevraagd (om misschien te kijken bij welke therapeut je dan het beste kan zijn, in mijn geval moest ik zelf aangeven dat Manueel therapeut wellicht goed zit zijn). Verder heel vriendelijk allemaal, maar beetje omslachtig zo.

Rose

Heel prettig gesprek en prettig geholpen

Reactie Fysio Utrecht:

Wat fijn dat je zo goed geholpen bent Rose! Bedankt voor de review. Groet, Bram.

Esther Sinai

Top

Reactie Fysio Utrecht:

Dat horen we graag, bedankt voor de review.
Groet Bram.

J. Timmers

Vriendelijk en meedenkend

Reactie Fysio Utrecht:

Fijn te horen, bedankt voor de review.
Groet Bram

Slijlaart

Super snelle reactie. Verliep perfect. Via WhatsApp.

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankyt voor je review Marion! Groet, Bram.

Y van der Wens

Er werd telefonisch snel opgenomen. Er werd verteld dat ik binnen een uur teruggebeld zou worden, naar dat werd ruim 2 uur. Verder alles netjes afgehandeld

Reactie Fysio Utrecht:

Bedankt voor je review! Excuses dat het wat langer duurde totdat u werd teruggebeld. Groet, Bram.

Iris

Fijn, snel, vriendelijk