Anita Dabrowski

I left extremely distressed and in pain, no care or support was given. Super unprofessional

SL

Heel handig via whatsapp!

Reactie Fysio Rotterdam:

Hartelijk dank voor de positieve review en mooie score! We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een hele fijne dag gewenst! Groeten, Bram

André Snoei

Snel, netjes en duidelijk

Reactie Fysio Rotterdam:

Goed hoor echt prima respect vol beleefd dank

Sophie bakker

Super goeie service , helpen je snel met een oplossing

Sonja Sital

Ik ben goed geholpen telefonisch

Reactie Fysio Rotterdam:

Hartstikke bedankt voor je positieve review en mooie score, Sonja! Goed om te horen dat je het zo hebt ervaren. Een prettige dag gewenst! Groeten, Bram

Nikki

Prima geholpen alleen kon ze helemaal geen extra informatie over de behandeling geven, dat was wel jammer

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de mooie score, Nikki! We kunnen inhoudelijk helaas niet veel informatie over de behandeling geven omdat wij zelf geen fysiotherapeut zijn. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Jurian voogd

Goede service

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor je positieve review en mooie score, Jurian! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Hanan

Prettig en meedenkend

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn dat je het contact zo hebt ervaren. Bedankt voor je mooie review! Groet, Bram

MdeJ

Snel en goed geholpen. Na overleg met de fysio direct een afspraak ingepland en kon ook snel terecht.

Reactie Fysio Rotterdam:

Wat fijn dat je zo snel geholpen bent! Bedankt voor je super mooie review! Groet, Bram