Stout

Snel en duidelijk

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Plat

Prima ade kwaad geholpen

Marike

Het was een gesprek via WhatsApp en dit ging heel vlot en oplossingsgericht

Fysio Rotterdam

Het eerste telefoongesprek op nummer 085...was iets minder. Moest vaak herhalen en kon haar niet zo goed verstaan. Het tweede gesprek, teruggebeld, was goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Bleek... Het eerste telefoongesprek op nummer 085...was iets minder. Moest vaak herhalen en kon haar niet zo goed verstaan. Het tweede gesprek, teruggebeld, was goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Bleek dat er genoteerd stond dat ik geboren was: 1905. Ha.

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review die je ons hebt gegeven! We zullen je feedback zeker meenemen bij het inplannen van nieuwe patiënten in de toekomst! Fijn om te horen dat je het gesprek om de afspraak in te... Bedankt voor de review die je ons hebt gegeven! We zullen je feedback zeker meenemen bij het inplannen van nieuwe patiënten in de toekomst! Fijn om te horen dat je het gesprek om de afspraak in te plannen zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

S. Tolud

Vriendelijk, en duidelijk

Ashok Polar

Ik heb 1 afspraak alleen gehad, maar wel goed ervaren. Fysio was goed! Werd alleen niet duidelijk gemaakt dat hij Engelstalig is. Had dat graag willen weten van tevoren.

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. We zullen je tip zeker meenemen bij het inplannen van nieuwe patiënten in de toekomst!... Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. We zullen je tip zeker meenemen bij het inplannen van nieuwe patiënten in de toekomst! Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Marloes

Ik kreeg een snelle reactie op mijn aanvraag via de website, ik werd gebeld om een afspraak te maken en het voelde alsof dit erg flexibel was. Dat vond ik fijn. De mail die ik daarna kreeg was... Ik kreeg een snelle reactie op mijn aanvraag via de website, ik werd gebeld om een afspraak te maken en het voelde alsof dit erg flexibel was. Dat vond ik fijn. De mail die ik daarna kreeg was volledig met alle benodigde informatie. Al met al komt de organisatie professioneel over

Gerard

Snel en professioneel

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review en topscore die je ons hebt gegeven, Gerard! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Jen

Vriendelijke dame aan de telefoon gehad. En had binnen een week een intake met de fysiotherapeut!

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review en topscore die je ons hebt gegeven, Jen! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram