Astrid

Heel tevreden

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Jairam

Reactie Fysio Rotterdam:

Hartstikke bedankt voor je review en de topscore die je ons hebt gegeven, Jairam! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groet, Bram

Esther Broekhuijsen

Reactie Fysio Rotterdam:

Fijn te horen dat het contact goed was. Bedankt voor de review.
Groet Bram.

Nathalie Montfoort

Snel en vriendelijk

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review en mooie score die je ons hebt gegeven, Nathalie! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Stout

Snel en duidelijk

Plat

Prima ade kwaad geholpen

Marike

Het was een gesprek via WhatsApp en dit ging heel vlot en oplossingsgericht

Fysio Rotterdam

Het eerste telefoongesprek op nummer 085...was iets minder. Moest vaak herhalen en kon haar niet zo goed verstaan. Het tweede gesprek, teruggebeld, was goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Bleek... Het eerste telefoongesprek op nummer 085...was iets minder. Moest vaak herhalen en kon haar niet zo goed verstaan. Het tweede gesprek, teruggebeld, was goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Bleek dat er genoteerd stond dat ik geboren was: 1905. Ha.

Reactie Fysio Rotterdam:

Bedankt voor de review die je ons hebt gegeven! We zullen je feedback zeker meenemen bij het inplannen van nieuwe patiënten in de toekomst! Fijn om te horen dat je het gesprek om de afspraak in te... Bedankt voor de review die je ons hebt gegeven! We zullen je feedback zeker meenemen bij het inplannen van nieuwe patiënten in de toekomst! Fijn om te horen dat je het gesprek om de afspraak in te plannen zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

S. Tolud

Vriendelijk, en duidelijk