Gerard Kamp

Eerste kennismaking was goed en vriendelijk

Reactie Fysio Haarlem:

Super om te horen. Bedankt voor je positieve review! Succes met je herstel. Groet Bram

Edward

Zeer goed

Maaike van der Linden

Hele fijne en duidelijke communicatie via WhatsApp!

Bahar

Mijn ervaring is tot nu het maken van een afspraak.
Ik heb dit telefonisch geprobeerd , dit werkte niet. Ik moest wachten en op op een gegeven moment werd de verbinding verbroken.
Toen...
Mijn ervaring is tot nu het maken van een afspraak.
Toen heb ik contact opgenomen via Whatsapp. Dat ging in het begin wel snel. Echter een menselijke collega zou contact met mij opnemen en dat duurde best wel lang. Ik heb uiteindelijk na een half uur een berichtje gestuurd.
En toen werd er wel direct actie ondernomen en de afspraak is gemaakt. Contact was verder goed en vriendelijk
Ik vind de moeite die je moet doen best veel om een afspraak te maken. Als er niet was gereAgeerd , dan had ik verder gezocht

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn dat u geholpen bent. Bedankt voor de review.

Roos

Duidelijke en sneller service. Ik zou net zeker aanraden aan andere die snel een fysio nodig hebben.

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn dat je goed bent geholpen. Bedankt voor je positieve review!

Ton van den Elshout

Dit gaat over het 1e contact. Telefonisch. Ik moest redelijk lang wachten voor ik iemand aan de lijn had. Misschien ook omdat ik tussen 12 en 14 belde. Verder ben ik teruggebeld en een afspraak... Dit gaat over het 1e contact. Telefonisch. Ik moest redelijk lang wachten voor ik iemand aan de lijn had. Misschien ook omdat ik tussen 12 en 14 belde. Verder ben ik teruggebeld en een afspraak kunnen maken. Prima.

Ton van Voorden

Wat fijn om te lezen! Succes met je herstel. Groet Bram

Particulier

Na eerste bezoek verrast.

Wat fijn om te lezen! Succes met je herstel. Groet Bram

Hulskamp

Snel geholpen

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn dat u snel geholpen bent. Bedankt voor de review.