van Rooij

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groetjes, Bram

Olga

Top!

Jo

Snellr reaktie op mijn app

E Ormskerk

Ik kwam bij Fysio Haarlem terecht en maakte kennis met Robert omdat ik veel pijn ondervond aan mijn pols. Robert is iemand met veel kennis, ervaring en flexibiliteit. Hij weet precies waarover hij... Ik kwam bij Fysio Haarlem terecht en maakte kennis met Robert omdat ik veel pijn ondervond aan mijn pols. Robert is iemand met veel kennis, ervaring en flexibiliteit. Hij weet precies waarover hij praat en dat heb je nodig als jij zelf niet over die kennis beschikt. Zowel de juiste diagnose als behandeling werd voorgesteld. Ik zal iedereen adviseren die problemen ondervinden aan hand en pols om Fysio Haarlem te bezoeken.

PSYCHOGAMMA

Vriendelijke bejegening, duidelijk over de aankomende rekening.

Bedankt voor je mooie review. Groet, Bram

Ronald

Moet nog gaan morgen

J.Wagenaar

Correct en attent

Reactie Fysio Haarlem:

Goedemorgen Mevr. Wagenaar. ik heb u ondertussen aan de lijn gehad over de beoordeling. Over het gesprek was u gelukkig tevreden. Er was alleen een misverstand over de vraag zou u dit bedrijf... Goedemorgen Mevr. Wagenaar. ik heb u ondertussen aan de lijn gehad over de beoordeling. Over het gesprek was u gelukkig tevreden. Er was alleen een misverstand over de vraag zou u dit bedrijf aanbevelen. Dit gaat over ons en niet de praktijk. Daar was u pas 1 keer geweest en dacht u daarom niet te kunnen beantwoorden. Bedankt voor de uitleg. We gaan kijken of we deze vraag duidelijker kunnen stellen.

b.Hoyng

Met FysioHaarlem (niet de Fysiotherapeut zelf!!!) is mijn ervaring slecht.

Ingrid Keur

Netjes geholpen en geadviseerd

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor de review en topscore die je ons hebt gegeven! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram

Fysio

Netjes te word gestaan en goed geadviseerd. Ik kon ook snel terecht voor een afspraak.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review en mooie score! Fijn om te horen dat je het zo hebt ervaren. Succes met je herstel! Groetjes, Bram