Melissa

Super!!!

Ik kon op dag zelf nog terecht en verlost worden mij pijnklachten, wat ik heel fijn vond.. omdat ik de zorg werk kon ik mij werk weer beter uitvoeren..

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn om te horen Melissa! Dank voor de positieve review :)

Yvonne Pasman

Alleen online

Ineke

1 keer geweest dus kan eigenlijk nog niet echt een ervaring delen

Reactie Fysio Haarlem:

Dag Ineke, bedankt voor je fijne review!

Marijke Puts

Snel en vriendelijk te woord gestaan en supersnel een afspraak!

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je fijne review!

DG

The Performance guys

Bedankt voor de review!

A. Schoonebeek

Werd heel snel teruggebeld en kon binnen twee dagen al terecht

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je al zo snel terecht kon. Groet, Bram.

Dedy

Goed!

Bedankt voor de review!

C.M.Bosboom

Het is zeer klantonvriendelijk en frustrerend om een receptioniste aan de telefoon te krijgen die alleen maar het adres van de klant aan een praktijkadres kan koppelen. Ze heeft geen idee welke... Het is zeer klantonvriendelijk en frustrerend om een receptioniste aan de telefoon te krijgen die alleen maar het adres van de klant aan een praktijkadres kan koppelen. Ze heeft geen idee welke specialismen in de praktijk werken. Ik zoek een goede masseur, maar geen idee of ik die tref op mijn eerste afspraak. Overigens deed ze haar werk vriendelijk, maar meer kennis van zaken zou mij enorm geholpen hebben.

E

Heel fijn informatief gesprek gehad over de kosten en lokaties van behandeling en fysiotherapeuten. Heel duidelijk en begripvol! Goed gevoel bij deze praktijk, ik kijk uit naar de eerste afspraak.

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! Super om te horen dat je ook nog eens uitkijkt naar de eerste behandeling, dat moet goed komen :) Heel veel succes! Bedankt voor de review en... Wat fijn dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! Super om te horen dat je ook nog eens uitkijkt naar de eerste behandeling, dat moet goed komen :) Heel veel succes! Bedankt voor de review en nog een fijne dag toegewenst. Geniet van het weer :)