Esther

Vriendelijk geholpen met gelijk veel informatie erbij.

Monique

Goed bereikbaar ook in de avonduren via de chat.

Fysio Haarlem

Echt geluisterd,en direct gehandeld.

Pieter

Direct en behulpzaam

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor de mooie review, fijn te horen.
Groet Bram

Boon

Prettig. Vriendelijk aan de telefoon en snel een afspraak kunnen maken

Hagoort

Een praktijk assistente belde mij zonder mogelijke data voor een afspraak. Daarna moest ik aan de lijn blijven en ging zij de data opvragen. Ik had het fijn gevonden als zij dit eerst had nagevraagd... Een praktijk assistente belde mij zonder mogelijke data voor een afspraak. Daarna moest ik aan de lijn blijven en ging zij de data opvragen. Ik had het fijn gevonden als zij dit eerst had nagevraagd en mij daarna had gebeld.

Reactie Fysio Haarlem:

Jammer dat je dit zo ervaren hebt. We kregen je helaas de dag dat je belde niet meer te pakken toen we terugbelden met plekjes. Het was nu 1 1/2 dag later dan informeren we altijd eerst of iemand... Jammer dat je dit zo ervaren hebt. We kregen je helaas de dag dat je belde niet meer te pakken toen we terugbelden met plekjes. Het was nu 1 1/2 dag later dan informeren we altijd eerst of iemand nog een afspraak wil maken voordat we de therapeut nog en keer bellen. Gelukkig was er op de dag zelf nog een plekje, veel succes.

R.Offerman

Gesprek was duidelijk

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Groetjes, Bram

Netjes

Anneke Wijdeveld

Het gesprek verliep prettig en duidelijk.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor de mooie review.
Groet Bram

Jesse

Super goed en snel geholpen. Dezelfde dag nog voor het weekend!

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen, Jesse!