Ilona Brook

Prettige benadering met secretariaat

Reactie Fysio Haarlem:

Wat fijn dat je zo een mooie review voor ons achterlaat! Fijne dag toegewenst. Groet Bram

Robin Stalenhoef

Eerste contact verliep niet goed. Werd gebeld terwijl ik aangegeven heb via mail te willen communiceren. Daarnaast zou ik dezelfde dag teruggebeld worden, maar dit is niet gebeurd.
Na nog een...
Na nog een mail te hebben gestuurd, is het contact wel meteen goed verlopen via de mail met goede informatie

Reactie Fysio Haarlem:

Beste Robin Stalenhoef, Onze excuses dat de communicatie in eerste instantie niet goed verliep. We zijn wel blij dat we dit hebben mogen oplossen en u hebben geholpen bij het maken van de afspraak.... Beste Robin Stalenhoef, Onze excuses dat de communicatie in eerste instantie niet goed verliep. We zijn wel blij dat we dit hebben mogen oplossen en u hebben geholpen bij het maken van de afspraak. Heel veel succes en fijne dag gewenst!

M. Bierens

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u de behandeling als prima ervaart!

Glazenburg

Goede communicatie

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor uw review. We zijn blij dat u de behandeling als goed ervaart!

Balut

Prima te woord gestaan, duidelijk

Kees

Eerste indruk is goed.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je review Kees!

Karen

Snel en goed

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor de mooie review.
Groet Bram

Herma

Afspraak maken ging vlot via WhatsApp

Reactie Fysio Haarlem:

Fijn dat het maken van de afspraak zo snel ging. Bedankt voor de review.
Groet Bram

Aparna

I am happy with the way Jane helped me to quickly assist me with my queries.

Reactie Fysio Haarlem:

Thank you for your nice review.
Greetings Bram

Esther

Vriendelijk geholpen met gelijk veel informatie erbij.

Reactie Fysio Haarlem:

Bedankt voor je positieve review!