Tijn Hoozemans

Het intakegesprek en de korte sessie waren professioneel maar niet kil.
Het intakegesprek en de korte sessie waren professioneel maar niet kil.
Het is nice om te zien dat er jongeren mensen in de fysiotherapie werken, ook omdat het leuk is wanneer je in leeftijd relatief dicht bij elkaar ligt, het voelt daardoor allemaal net iets meer relaxed.

Hele mooie review, erg fijne beschrijving. Heel erg bedankt! Groetjes FysioBram

R

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor de mooie review.

Judith de Lange

Snel, correct, vriendelijke medewerkers

Reactie Fysio Almere:

Goed te horen, bedankt voor de review.
Groet Bram.

Veel onnodig telefoon verkeer en uiteindelijk nog geen afspraak.

Goedemiddag mw Bosse,
De kinderfysiotherapeute Nicki zal nog contact met u opnemen. Mijn excuses als het langer duurt dan verwacht. Met hele vriendelijke groet, Kiahna Praktijkassistente

Jos

Alleen tel.contact

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor de mooie review.

Aad

Ik belde voor een snelle afspraak. Dat kon. Mooi! De dame aan de lijn gaf aan dat mijn fysiotherapeut Engels sprak. Dat was ook wel zo, maar hij spreekt toch ook aardig Nederlands. De... Ik belde voor een snelle afspraak. Dat kon. Mooi! De dame aan de lijn gaf aan dat mijn fysiotherapeut Engels sprak. Dat was ook wel zo, maar hij spreekt toch ook aardig Nederlands. De fysiotherapeut was klein kwartier te laat omdat hij geen bericht van het secretariaat ontvangen dat ik om 13.30 zijn eerste patiënt was.
Het is nog te vroeg om de vraag hierna te beantwoorden. Ik ben maar één keer geweest!

Reactie Fysio Almere:

Beste Meneer Bouwhuis, Wat naar dat u 15min moest wachten op de fysiotherapeut. Wel een meevaller dat de fysiotherapeut ook Nederlands spreekt. Hopelijk vergaan de vervolgafspraken soepeler en... Beste Meneer Bouwhuis, Wat naar dat u 15min moest wachten op de fysiotherapeut. Wel een meevaller dat de fysiotherapeut ook Nederlands spreekt. Hopelijk vergaan de vervolgafspraken soepeler en bevalt het u goed. Bedankt voor uw review(wij gaan hier intern mee aan de slag).

Lester

Erg fijn!

Reactie Fysio Almere:

Goed te horen, bedankt voor de review.
Groet Bram.

heb ik niet

Vriendelijk

Reactie Fysio Almere:

Bedankt voor de goede review,

Douma

Perfect

Reactie Fysio Almere:

Wat fijn te horen. Bedankt voor de review!

Simone van den Berg

Goed!

Reactie Fysio Almere:

Goed te horen. Bedankt voor de review.