Brigitte Denoyette

Vriendelijk

Lagr. Ch

Ben content over mijn zolen. Een paar op werk en een paar thuis.

Jmc Wissink

Al heel lang tevreden met dit bedrijf. Heb met deze zolen het minste pijn aanmijn voeten. Kan weer beter lopen. En ze passen overal in.

Ploeg

Mijn oude steunzolen waren al heel lang aan vervanging toe...maar dacht steeds het kan nog wel....maar mijn voeten hadden het erg zwaar....ik had last van hele warme voeten, een brandende... Mijn oude steunzolen waren al heel lang aan vervanging toe...maar dacht steeds het kan nog wel....maar mijn voeten hadden het erg zwaar....ik had last van hele warme voeten, een brandende pijn...altijd zere voeten...heel erg vervelend...ook het werken in een ziekenhuis waar je veel loopt waren mijn zere voeten altijd aanwezig...dus dit moest anders...op aanraden van een arts hier terecht gekomen...persoonlijk thuis werden mijn voeten in kaart gebracht en het was hoog nodig!!!! Nu draag ik ze met veel plezier, geen pijn meer..geen vermoeide voeten...ik kan alles weer!!!

C.N.B. Vermaat

Wij, mijn man en ik, hebben 3 paar steunzolen. Mijn man heeft er twee, één voor zijn werk op de boerderij en één voor andere doeleinden. Mijn man klaagden al een pos van pijnlijke voeten en dat werd... Wij, mijn man en ik, hebben 3 paar steunzolen. Mijn man heeft er twee, één voor zijn werk op de boerderij en één voor andere doeleinden. Mijn man klaagden al een pos van pijnlijke voeten en dat werd steeds erger, totdat ik een advertentie in de krant las over fusselastic steunzolen. Daar op hebben we gereageerd en zodoende hebben we ze gekocht. Mijn man is erg tevreden, zijn pijn is weg.
Ik zelf draag al jaren steunzolen, maar ben nu ook die van fusselatic gaan dragen. En ik moet eerlijk zeggen dat deze veel beter zijn. Dus ook ik ben erg tevreden.

Een zeer tevreden echtpaar uit het midden van het land!

Angela Mulder-Verbeet

Onze dochter moest op aanraden van de dokter aan de steunzolen. Na het lezen van heel veel recentie's bij Fusselastic terecht gekomen. Goede zolen, lekker dun en onze dochter loopt er graag op. De... Onze dochter moest op aanraden van de dokter aan de steunzolen. Na het lezen van heel veel recentie's bij Fusselastic terecht gekomen. Goede zolen, lekker dun en onze dochter loopt er graag op. De fysiotherapeut is heel tevreden.

Fusselastic

Ik vind de Zolen geweldig, je gaat mooi recht op van lopen, geen rug klachten meer, en ze passen in elke schoen omdat ze zo mooi dun zijn.
Ik zeg DOEN

Hilde Proot

Ik ben ontzettend tevreden over de steunzolen. Mijn rugpijn is verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik kan ze dragen in open en gesloten schoenen wat heel comfortabel is. Ik kan echt niet meer zonder.... Ik ben ontzettend tevreden over de steunzolen. Mijn rugpijn is verdwenen als sneeuw voor de zon. Ik kan ze dragen in open en gesloten schoenen wat heel comfortabel is. Ik kan echt niet meer zonder. Beste investering ooit!

jeannette hindriks

Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf
Ik gebruik de zolen nu ruim een jaar en ben super tevreden
Draag ze elke dag in alle schoenen dicht en open

Petra Ilmer

Ik had al vele steunzolen gehad, bij podoloog geweest, pedotherapeut, pedicure, maar mijn problemen bleven.
Toen kwam ik dit tegen, als je elke dag met pijn loopt dan probeer je alles.
Ik...
Toen kwam ik dit tegen, als je elke dag met pijn loopt dan probeer je alles.
Ik wilde dit proberen omdat ze zo dun zijn. Mijn voeten zijn breed, hoge emm weef, dus met dikke zolen erg krap in een schoen.
Er is iemand bij mij thuis geweest en ik mocht proberen en er is een voetafdruk gemaakt.
Ik had nog geen vertrouwen, maar omdat bleek dat ik het grootste gedeelte van de verzekering vergoed kreeg ben ik ze toch maar gaan bestellen.
Ik kreeg ze met een opbouwschema, maar daar heb ik me niet aan gehouden. Ik heb ze in mijn schoenen gedaan en er nooit meer uitgehaald. Nu na een jaar 2e paar besteld, niet omdat ze versleten zijn, maar gewoon een paar voor in mn andere schoenen. Ze zijn nog precies zoals ik ze kreeg, ze slijten niet en ik loop heel veel! En sinds een jaar eindelijk zónder pijn!!!!