Herman

Het bedrijf komt de afspraken na, maar het product ga ik niet aanbevelen.

Ans

Ik heb al een half jaar deze zolen en ben er heel blij mee. Heel handig omdat ze in alle schoenen passen. Ik heb meer ruimte in de schoen bij de tenen. Ik kan al weer langer wandelen en heb minder... Ik heb al een half jaar deze zolen en ben er heel blij mee. Heel handig omdat ze in alle schoenen passen. Ik heb meer ruimte in de schoen bij de tenen. Ik kan al weer langer wandelen en heb minder pijn aan mijn voeten. Vooral 's nachts. Ben dus heel tevreden.Heb zojuist een extra paar besteld voor in mijn wandelschoenen.

Lisette Bronkema

Sinds 4 maanden heb ik de fusselastic zooltjes en ben zeer tevreden. Mijn knieklachten (beginnende slijtage) zijn minder wat al een groot voordeel is maar tevens passen deze zooltjes in bijna alle... Sinds 4 maanden heb ik de fusselastic zooltjes en ben zeer tevreden. Mijn knieklachten (beginnende slijtage) zijn minder wat al een groot voordeel is maar tevens passen deze zooltjes in bijna alle schoenen en heb je dus veel meer keus. Goedkoop zijn ze niet maar zeer zeker de moeite waard. Zelf heb ik 2 paar aangeschaft waarvan er één paar standaard, met de paarse pilotten, in mijn wandelschoenen zitten.

Dick Andeweg

Al eind jaren '80 liep ik op steunzolen, ieder jaar aanpassen, dikwijls terug vanwege klachten, een vullinkje hier en een vullinkje daar.
Ik was het zat en zag een advertentie van de fusselatic...
Ik was het zat en zag een advertentie van de fusselatic zool en dacht laten we het maar proberen. In april 2012 mijn eerste paar, geen klachten meer, alleen dat zachte stuk aan de voor kant was versleten. Nu na ruim 8 jaar ga ik aan mijn tweede paar beginnen.
Zeer goed product met goede services.

Yvonne

Al jaren gebruik ik aangepaste steunzolen. maar met deze Fusselastic zolen kan ik gewoon mijn tenen in mijn schoenen bewegen. Dus een betere doorbloeding.

Particulier

Ik heb al jaren last van mijn voeten. Droeg steunzolen en ben nu overgatapt naar de fuselasic zolen. Ze lopen heerlijk. Het fijne is dat ze in alle schoenen passen. Ben er erg tevreden over.

Jannie Meinen

Mijn naam is Jannie Meinen, 57 jaar. Al jaren gebruik ik steunzolen in verband met Hallux Valgus en doorgezakte voorvoeten. Vorig jaar nieuwe aan laten meten bij de podoloog en vanaf toen drama.... Mijn naam is Jannie Meinen, 57 jaar. Al jaren gebruik ik steunzolen in verband met Hallux Valgus en doorgezakte voorvoeten. Vorig jaar nieuwe aan laten meten bij de podoloog en vanaf toen drama. Knie- en heupklachten, erg pijnlijke voeten. Het wandelen lukte niet meer, zelfs even een blokje om gaf pijn. Na talloze aanpassingen werd het helaas niet beter. Op Facebook zag ik een advertentie van Fusselastic en ik heb informatie gevraagd. De consulente, Lena, kwam langs. Gaf veel informatie en was helder. Gaf me alle tijd om uit te proberen en het verschil te merken. Ik had wat twijfels omdat mijn voeten door de verkeerde steunzolen sterk overprikkeld waren. Maar toch besteld, en....erg tevreden! Ik loop nu, na 1 maand gebruik, hoegenaamd zonder pijn. Kan alleen maar beter worden, de voetklachten blijven natuurlijk wel bestaan, maar lopen zonder erbij na te denken dat ik mijn voeten neerzet is heerlijk.

A. van Eijk

Na vele jaren tobben met diverse zolen kwam ik 10 jaar geleden in aanraking met Fusselastic. Vanaf dat moment ging er een wereld voor mij open. Ik kon weer pijnvrij lopen waardoor ik heerlijke... Na vele jaren tobben met diverse zolen kwam ik 10 jaar geleden in aanraking met Fusselastic. Vanaf dat moment ging er een wereld voor mij open. Ik kon weer pijnvrij lopen waardoor ik heerlijke wandelingen kon maken. Dit jaar besloot ik dat de oude zooltjes aan vervanging toe waren. Na enige tijd kreeg ik voetklachten. Contact opgenomen met Fusselastic om te overleggen of het wellicht aan de nieuwe zooltjes kon liggen. Dezelfde week kreeg ik bezoek van de heer Doornhein. Hij besloot het zekere voor het onzekere te nemen en besloot nieuwe zooltjes aan te meten ongeacht of de nieuwe zooltjes de oorzaak van de klacht waren. Wat een geweldige service.
Ik gun eenieder die voetklachten heeft zooltjes van Fusselastic

Dana Ludwig

Hallo allemaal.
Hallo allemaal.
Mijn naam is Dana Ludwig ik ben 54 jaar oud en ik ben dik tevreden over mijn nieuwe steunzolen van Fusselastic. Ik heb 4 jaar geleden een zware hernia operatie gehad ik heb 4 jaar lang met pijn in mijn rug gelopen en ik loop ook al heel lang met pijn in mijn voeten. Ik werd wakker met pijn en ging naar bed met pijn. Ik heb van alles geprobeerd fysiotherapie manuele therapie sport noem maar op niets hielp. Ik heb nu sinds een week of 3 steunzolen van Fusselastic en daar ben ik heel tevreden mee.ik heb nu al geen pijn in mijn rug meer en de pijn in mijn voeten wordt ook minder. Het is niet nodig om met pijn te lopen en ik kan het iedereen aanraden.
Bedankt Fusselastic.

Lootens Rita

Dank zij de Fusselastic zolen is mijn kniepijn volledig weg, ik kan terug gaan sporten. Ik draag in al mijn schoenen de zolen van sportschoenen tot haken een zalig gevoel.