Netty Werkman

Ik kreeg zoveel last van mijn tenen dat het mij steeds meer beperkte bij het lopen. Pedologische zolen hielpen niet afdoende.
Toevallig las ik 15 jaar geleden over Fusselastic voetzolen en dat...
Toevallig las ik 15 jaar geleden over Fusselastic voetzolen en dat was de oplossing.
In m’n werk, uitgaan, sporten, de pijn is weg als ik ze in mijn schoenen draag.
Ik ben er zelfs op naar Santiago de Compostela gelopen.
Voor mij zijn Fusselastic voetzolen echt onmisbaar!

Rosanne

Ik loop nu bijna een jaar met hielspoorklachten, fysiobehandelingen gehad, maar het komt iedere keer terug. Na twijfelen toch Fusselastic steunzolen gekocht en het bevalt me erg goed. Fijn dat er... Ik loop nu bijna een jaar met hielspoorklachten, fysiobehandelingen gehad, maar het komt iedere keer terug. Na twijfelen toch Fusselastic steunzolen gekocht en het bevalt me erg goed. Fijn dat er iemand aan kon huis komen, de consulent hield zich goed aan de coronaregels en had een duidelijk verhaal. Het past in al mijn schoenen en ik voel niets meer van mijn hielspoor als ik de zolen in heb. Ik moest wel wennen toen ik ze net had, ik kon ze niet meteen hele dagen dragen, maar kan nu niet meer zonder.

Astrid van Dulmen

Ik vind de zolen v fusselastic echt aanrader zijn top

Cor Janmaat

Ik ben Cor Janmaat uit Montfoort. Heel wat jaren had ik wisselend veel en minder rugklachten / -pijn. Fysiotherapie hielp niet of onvoldoende. Een flyer van Fusselastic viel op de deurmat. Na lezen... Ik ben Cor Janmaat uit Montfoort. Heel wat jaren had ik wisselend veel en minder rugklachten / -pijn. Fysiotherapie hielp niet of onvoldoende. Een flyer van Fusselastic viel op de deurmat. Na lezen was ik geïnteresseerd in het product. De vertegenwoordiger van toen (2008) kon mij er in laten geloven, dat ik na een tijdje gebruik van de zolen verlost zou zijn van mijn klachten. En blij als ik was en ben, hij had gelijk! Inmiddels (2020) heb ik nieuwe genomen en uiteraard weer van FUSSELASTIC.

Wim de Wolff

Goede wijn behoeft geen krans!

Petra van Essen-Wijburg

Geweldige steunzolen. Geen hinder meer van mijn doorgezakte voeten + Hallux Valgus (scheefgroei grote tenen). Echt deze steunzolen zijn de aanschafprijs méér dan waard.

Marco van Essen

Super product! Sinds ik de Fusselastic in mijn schoenen draag, zijn mijn zere eeltpitten niet meer teruggekomen. Het waren drukpunten onder mijn voeten die nu ontzien worden. Ik bespaar nu ook veel... Super product! Sinds ik de Fusselastic in mijn schoenen draag, zijn mijn zere eeltpitten niet meer teruggekomen. Het waren drukpunten onder mijn voeten die nu ontzien worden. Ik bespaar nu ook veel kosten door niet meer naar de pedicure hiervoor te hoeven gaan.

R. Boerman

Ongeveer 5 jaar geleden was ik op de 50 + beurs in Utrecht en daar zag ik de Fusselastic steunzolen die ik vroeger heb gehad als klein meisje. Ik heb direct een afspraak ingepland om de steunzolen... Ongeveer 5 jaar geleden was ik op de 50 + beurs in Utrecht en daar zag ik de Fusselastic steunzolen die ik vroeger heb gehad als klein meisje. Ik heb direct een afspraak ingepland om de steunzolen te laten aanmeten en sinds die tijd heb ik geen pijnlijke voeten meer.

Nu heb ik weer 2 nieuwe sets steunzolen besteld. Ik wil u hartelijk bedanken voor de goede zorgen wat mijn voeten betreft. Ook heeft de consulent mij met zoveel geduld en liefde geholpen.

heb geen bedrijf

Die zijn super goed en eerlijk

A. ROZENDAAL

Aan het begin van de (pieterpad) wandeling had ik veel pijn aan mijn voeten. Elk uur mijn voeten masseren. Toen als ik een advertentie van Fusselastic las en een en ander herkende,besloot ik de... Aan het begin van de (pieterpad) wandeling had ik veel pijn aan mijn voeten. Elk uur mijn voeten masseren. Toen als ik een advertentie van Fusselastic las en een en ander herkende,besloot ik de steunzolen te gaan proberen. De prijs was fors, vooral omdat ik 2 paar tegelijk moest kopen. De voldoening was groot en het pieterpad heb ik met meer vreugde gelopen.