Vermeer

Van de chiropractor had ik het advies gekregen om steunzolen aan te laten meten en toen bij fusselastic gekomen. Klonk als goed verhaal, en vooral de hygiëne sprak mij ook aan, makkelijk schoon te... Van de chiropractor had ik het advies gekregen om steunzolen aan te laten meten en toen bij fusselastic gekomen. Klonk als goed verhaal, en vooral de hygiëne sprak mij ook aan, makkelijk schoon te maken steunzolen, die in meerdere schoenen en ook zelfs in klompen te gebruiken zijn. Service en aanmeten was correct, alhoewel ik achteraf wel mijn bedenkingen heb bij de blauwdrukken, niet helemaal meer van deze tijd misschien? De eerste steunzolen die ik kreeg waren dan ook niet goed, waren te breed waardoor de binnenzijde van mijn schoen kapot ging. Hierop kreeg ik nieuwe steunzolen (die werden opnieuw met blauwdruk opgemeten); de gewenning aan de metalen steunzolen duurde lang, misschien te gevoelige voeten? de steunzolen vnl in één paar sneakers gebruikt, maar ik was niet echt enthousiast, het gaf wel iets meer steun; op mijn werk speciaal een andere klomp aangeschaft waarin de steunzolen pasten. Hierop langere tijd gelopen, dat ging op zich vrij goed, maar af en toe toch spontaan pijnklachten aan één voet en na enige tijd toenemende vermoeidheidsklachten van mijn voeten/ benen en last van branderige voeten ; voorheen dergelijke klachten nooit op mijn werk op sanita klompen. Kortom geen succesverhaal; Na tel contact kreeg ik een verzendlabel en mocht ik de steunzolen terug sturen en kreeg ik de helft van de aanschafprijs terug. Die afhandeling was dus wel netjes, maar helaas toch veel geld tevergeefs uitgegeven;

Margé Koster

Sinds twee weken loop in op de fusselastic zolen. Heerlijk! Ik loop soepeler en de zolen leveren letterlijk veerkracht. Ben ook erg tevreden over de bestel- en aflever procedure. Na afspraak zijn de... Sinds twee weken loop in op de fusselastic zolen. Heerlijk! Ik loop soepeler en de zolen leveren letterlijk veerkracht. Ben ook erg tevreden over de bestel- en aflever procedure. Na afspraak zijn de zolen binnen twee weken thuis aangemeten. Weer twee weken later had ik de zolen in huis en liep ik ermee. Groot voordeel is dat ze in elke schoen passen. Conclusie: ik heb merkbaar minder last van vermoeidheid in mijn benen en ben heel tevreden over mijn fusselastic steunzolen.

Klarie van den Berg

Mijn man en ik hebben allebei de steunzolen van Fusselatic. Mijn man vind het wandelen minder vermoeiend bij het dragen van de steunzolen. Ik heb de steunzolen aangeschaft omdat ik atrose heb in de... Mijn man en ik hebben allebei de steunzolen van Fusselatic. Mijn man vind het wandelen minder vermoeiend bij het dragen van de steunzolen. Ik heb de steunzolen aangeschaft omdat ik atrose heb in de knieën. Loop veel beter met het gebruik van de steunzolen en heb minder last van mijn heupen/rug . Heb eerst steunzolen van de pedoloog gehad en krijg bij het dragen last van kromme tenen en pijn. Heb toen bij het zien van de advertentie een afspraak gemaakt bij Fusselatic. Wij hebben ook goede ervaringen met het bedrijf, klantvriendelijkheid en de voorlichting gegeven over de steunzolen. Als ik met iemand zie moeilijk zie lopen, ga ik het gesprek aan en vertel altijd mijn goede bevindingen met Fusselatic en mijn man beveel Fusselatic aan op de wandelclub. Sommigen vinden de steunzolen wat prijzig, maar op de langer termijn zijn de steunzolen goedkoper omdat de steunzolen veel langer meegaan.
Ook een pluspunt van deze steunzolen vind ik dat ik deze ook in sandalen kan dragen in de zomer. Ton en Klarie van den Berg.

Kemp

Goede, duidelijke uitleg van het product door de consulent en klantvriendelijk.
Goede, duidelijke uitleg van het product door de consulent en klantvriendelijk.
Deze steunzool biedt voor mij een perfecte oplossing wanneer ik schoenen draag met een platte zool, zoals uggs of tod's instappers. Ook als ik het draag in andere schoenen, merk ik dat het mijn houding corrigeert en ik rechter op loop.
Ik zou de steunzolen zeker aanbevelen!

Ik ben een zeer tevreden klant Fusselastic. Hebt het gekocht in 2007 en loopt dagelijks nog met de steunzolen. Ben 2 jaar geleden aan beiden voeten geopereerd en mijn grote knobbels aan de zijkant... Ik ben een zeer tevreden klant Fusselastic. Hebt het gekocht in 2007 en loopt dagelijks nog met de steunzolen. Ben 2 jaar geleden aan beiden voeten geopereerd en mijn grote knobbels aan de zijkant van mijn grote tenen. 8 maanden geen schoenen kunnen dragen. Daarna mocht ik van mijn orthopeed chirurg de steunzolen dragen. Het voelde weer vertrouwd op mijn zelfde steunzolen te lopen. Ik heb weer 2 x 20 km in Yogjakarta in Indonesië kunnen lopen zonder blaren.
Mijn leeftijd is 73 jaar en ik blijf en hoop nog vele wandeltochten te kunnen maken.
Ik zou iedereen aanbevelen om deze steunzolen te dragen...want je kan het ook met verschillende pats afmeten voor je voeten. Veel succes!!!

Harm Vroom

Product maakt alle verwachtingen waar. Met mijn moeilijk voeten heb ik alles al geprobeerd. Deze verende zooltjes heb ik altijd op gewacht. Ik loop weer pijnvrij

Jolanda Joekema

Ik gebruik de steunzolen nu 5 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb last van een doorgezakte voorvoet en een beginnende hallux falgus en heb door het dragen van de steunzolen praktisch... Ik gebruik de steunzolen nu 5 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb last van een doorgezakte voorvoet en een beginnende hallux falgus en heb door het dragen van de steunzolen praktisch geen last meer. De betere doorbloeding in mijn benen heeft als resultaat geen koude voeten meer.

Sinds 3 jaar gebruik ik de zooltjes van Fusselastic en wat mij betreft, ik hoef geen andere !

Fusselastic steunzolen

Zijn erg goed draagt goed heb ze nu een half jaar geen bekken klachten meer en geen pijn in mijn voeten meer goede informatie gehad en komen bij je thuis, levering zeer goed alles netjes op tijd erg... Zijn erg goed draagt goed heb ze nu een half jaar geen bekken klachten meer en geen pijn in mijn voeten meer goede informatie gehad en komen bij je thuis, levering zeer goed alles netjes op tijd erg te vrede. Dus mensen als je problemen hebt met je voeten en heb steunzolen nodig praat met hun en laat je adviseren

Fusselastic

Fusselastic zitten geweldig heb ze al jaren in ongeveer 3 jaar al.in kan niet meer zonder is het geld waard hoor