Kemp

Goede, duidelijke uitleg van het product door de consulent en klantvriendelijk.
Goede, duidelijke uitleg van het product door de consulent en klantvriendelijk.
Deze steunzool biedt voor mij een perfecte oplossing wanneer ik schoenen draag met een platte zool, zoals uggs of tod's instappers. Ook als ik het draag in andere schoenen, merk ik dat het mijn houding corrigeert en ik rechter op loop.
Ik zou de steunzolen zeker aanbevelen!

Ik ben een zeer tevreden klant Fusselastic. Hebt het gekocht in 2007 en loopt dagelijks nog met de steunzolen. Ben 2 jaar geleden aan beiden voeten geopereerd en mijn grote knobbels aan de zijkant... Ik ben een zeer tevreden klant Fusselastic. Hebt het gekocht in 2007 en loopt dagelijks nog met de steunzolen. Ben 2 jaar geleden aan beiden voeten geopereerd en mijn grote knobbels aan de zijkant van mijn grote tenen. 8 maanden geen schoenen kunnen dragen. Daarna mocht ik van mijn orthopeed chirurg de steunzolen dragen. Het voelde weer vertrouwd op mijn zelfde steunzolen te lopen. Ik heb weer 2 x 20 km in Yogjakarta in Indonesië kunnen lopen zonder blaren.
Mijn leeftijd is 73 jaar en ik blijf en hoop nog vele wandeltochten te kunnen maken.
Ik zou iedereen aanbevelen om deze steunzolen te dragen...want je kan het ook met verschillende pats afmeten voor je voeten. Veel succes!!!

Harm Vroom

Product maakt alle verwachtingen waar. Met mijn moeilijk voeten heb ik alles al geprobeerd. Deze verende zooltjes heb ik altijd op gewacht. Ik loop weer pijnvrij

Jolanda Joekema

Ik gebruik de steunzolen nu 5 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb last van een doorgezakte voorvoet en een beginnende hallux falgus en heb door het dragen van de steunzolen praktisch... Ik gebruik de steunzolen nu 5 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb last van een doorgezakte voorvoet en een beginnende hallux falgus en heb door het dragen van de steunzolen praktisch geen last meer. De betere doorbloeding in mijn benen heeft als resultaat geen koude voeten meer.

Sinds 3 jaar gebruik ik de zooltjes van Fusselastic en wat mij betreft, ik hoef geen andere !

Fusselastic steunzolen

Zijn erg goed draagt goed heb ze nu een half jaar geen bekken klachten meer en geen pijn in mijn voeten meer goede informatie gehad en komen bij je thuis, levering zeer goed alles netjes op tijd erg... Zijn erg goed draagt goed heb ze nu een half jaar geen bekken klachten meer en geen pijn in mijn voeten meer goede informatie gehad en komen bij je thuis, levering zeer goed alles netjes op tijd erg te vrede. Dus mensen als je problemen hebt met je voeten en heb steunzolen nodig praat met hun en laat je adviseren

Fusselastic

Fusselastic zitten geweldig heb ze al jaren in ongeveer 3 jaar al.in kan niet meer zonder is het geld waard hoor

Netty Werkman

Ik kreeg zoveel last van mijn tenen dat het mij steeds meer beperkte bij het lopen. Pedologische zolen hielpen niet afdoende.
Toevallig las ik 15 jaar geleden over Fusselastic voetzolen en dat...
Toevallig las ik 15 jaar geleden over Fusselastic voetzolen en dat was de oplossing.
In m’n werk, uitgaan, sporten, de pijn is weg als ik ze in mijn schoenen draag.
Ik ben er zelfs op naar Santiago de Compostela gelopen.
Voor mij zijn Fusselastic voetzolen echt onmisbaar!

Rosanne

Ik loop nu bijna een jaar met hielspoorklachten, fysiobehandelingen gehad, maar het komt iedere keer terug. Na twijfelen toch Fusselastic steunzolen gekocht en het bevalt me erg goed. Fijn dat er... Ik loop nu bijna een jaar met hielspoorklachten, fysiobehandelingen gehad, maar het komt iedere keer terug. Na twijfelen toch Fusselastic steunzolen gekocht en het bevalt me erg goed. Fijn dat er iemand aan kon huis komen, de consulent hield zich goed aan de coronaregels en had een duidelijk verhaal. Het past in al mijn schoenen en ik voel niets meer van mijn hielspoor als ik de zolen in heb. Ik moest wel wennen toen ik ze net had, ik kon ze niet meteen hele dagen dragen, maar kan nu niet meer zonder.

Astrid van Dulmen

Ik vind de zolen v fusselastic echt aanrader zijn top