Hoekman

Mn partner en ik zijn sinds een paar maanden aan de zooltjes zn rugklachten zijn over en zere voeten ook niet meer zelf ook veel minder zere voeten trekt telkens nog bij komen meer in vorm 1e paar... Mn partner en ik zijn sinds een paar maanden aan de zooltjes zn rugklachten zijn over en zere voeten ook niet meer zelf ook veel minder zere voeten trekt telkens nog bij komen meer in vorm 1e paar dagen even wennen gevoel dat je op wolken loop is heel fijn wende snel zeer aan te bevelen

Reactie Fusselastic:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat fijn om te lezen dat u nu pijnvrij bent. Als wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!

Ine Eelants

Fijn dat deze zolen bij je thuis worden aangemeten.
Fijn dat deze zolen bij je thuis worden aangemeten.
Pluspunt voor mij als persoon met brede voeten is dat de zooltjes dun zijn en daardoor ook perfect in schoenen of laarzen met hoge hakken passen.
Fijn is dat je de voorvoet druk kunt regelen door de verwisselbare voor voet steuntjes .
Pluspunt: zooltjes zijn gemakkelijk te reinigen en blijven geur vrij !
Het enige nadeel vind ik de klittenband stukjes die los komen met verwisselen, maar dat mag de pret niet drukken.
Afhankelijk van hoe u verzekerd bent kunt u een bijdrage in de aanschaf kosten declareren.

Beste Ine,
Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Als u nieuwe klittenband nodig heeft laat het ons dan weten, dan sturen wij die naar u op!
Hartelijke...
Beste Ine,
Fusselastic

Danielle van Dura

Ik heb deze fantastische zooltjes nu 2 maanden. Ik heb een whiplash en houding is erg belangrijk. Wat vind ik beter dan mijn vorige zooltjes ( elders aangeschaft): ik heb ook veel minder last van... Ik heb deze fantastische zooltjes nu 2 maanden. Ik heb een whiplash en houding is erg belangrijk. Wat vind ik beter dan mijn vorige zooltjes ( elders aangeschaft): ik heb ook veel minder last van mijn knie en op de sportschool kan ik op de crosstrainer zonder dat mijn voeten gaan "slapen". Echt top, ik wil nooit meer anders. Service is ook fantastisch bij dit bedrijf.

Reactie Fusselastic:

Hi Danielle, fijn om te lezen dat je zoveel baat hebt bij de steunzolen van Fusselastic. Als wij in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen horen wij het graag!
Team...

B van panhuis

Mijn vrouw en ik hebben ze nu 2 jaar ,veel minder der vermoeide benen ,alleen gaan de voortstukjes steeds los.

Beste meneer van Panhuis,
Bedankt voor uw review! Als wij u nog kunnen helpen bij de voorstukjes horen wij het graag!

M Snoep

Ik heb mijn zooltjes al 3 jaar. Ik vond het eerlijk gezegd geen succes.
Ik heb mijn zooltjes al 3 jaar. Ik vond het eerlijk gezegd geen succes.
Ik probeerde er geregeld aan te wennen, probeerde er een paar weken op te lopen, maar ze bleven niet lekker lopen. Ik kon mijn voet niet goed afwikkelen. Daarna stopte ik ermee en probeerde het later weer. Ik begon er nu weer mee, het lukte weer niet en belde de klantenservice en maakte mijn probleem kenbaar. De klantenservice legde mijn probleem uit aan de consulent van het noorden. Deze belde mij al gauw en deed me een paar goede tips aan de hand, 1) plak de zooltjes vast en 2) doe ze een halve centimeter van de kant. Aan de hand van foto’s die ik stuurde met mijn telefoon gaf hij mij advies.
En inderdaad, de zooltjes zitten nu veel beter.
Ik ben blij met het advies en heb goede hoop dat het nu helpt.

Reactie Fusselastic:

Bedankt voor uw review! Als wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!

Cees

Goede ervaringen met dit bedrijf, goede service en voor mij prima steunzolen

Reactie Fusselastic:

Beste Cees, bedankt voor uw review! Als wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!

Pieters Roland

Mijn vrouw en ikzelf hebben in 2013 elk een paar steunzolen laten maken door Fusselastic omdat we beiden last hadden van hielspoor, en door de aankoop van deze steunzolen moesten we ook geen... Mijn vrouw en ikzelf hebben in 2013 elk een paar steunzolen laten maken door Fusselastic omdat we beiden last hadden van hielspoor, en door de aankoop van deze steunzolen moesten we ook geen operatie laten uitvoeren. We gaan sindsdien probleemloos wandelen en sporten, en het feit dat de inlegzolen gemakkelijk kunnen verstoken worden in een paar andere of in een nieuw paar schoenen is daarvan zeker een voordeel, trouwens bij aankoop van nieuwe schoenen krijgen we dikwijls lovende woorden over onze lichte steunzolen
Roland en Anita

Beste meneer Roland,
Wat fijn om te lezen dat u beiden zoveel plezier heeft van de Fusselastic steunzolen. Als wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!...
Beste meneer Roland,

Smith

3 jaar geleden heb ik de steunzolen van Fusselastic aangeschaft. Ik had vaak last van mijn voeten zoals af en toe brandende voeten, ook heb ik veel last van mijn nek en rug. Als ik de steunzolen... 3 jaar geleden heb ik de steunzolen van Fusselastic aangeschaft. Ik had vaak last van mijn voeten zoals af en toe brandende voeten, ook heb ik veel last van mijn nek en rug. Als ik de steunzolen draag heb ik veel minder last van mijn voeten en ik kan er gemakkelijk een hele dag op lopen, de nek en rug klachten zijn niet helemaal verdwenen (dit gaat ook nooit helemaal verdwijnen) maar ik merk wel verbetering in mijn houding. Het grootste voordeel vind ik dat de steunzolen heel dun zijn en dat je ze makkelijk kan schoonmaken.

Vermeer

Van de chiropractor had ik het advies gekregen om steunzolen aan te laten meten en toen bij fusselastic gekomen. Klonk als goed verhaal, en vooral de hygiëne sprak mij ook aan, makkelijk schoon te... Van de chiropractor had ik het advies gekregen om steunzolen aan te laten meten en toen bij fusselastic gekomen. Klonk als goed verhaal, en vooral de hygiëne sprak mij ook aan, makkelijk schoon te maken steunzolen, die in meerdere schoenen en ook zelfs in klompen te gebruiken zijn. Service en aanmeten was correct, alhoewel ik achteraf wel mijn bedenkingen heb bij de blauwdrukken, niet helemaal meer van deze tijd misschien? De eerste steunzolen die ik kreeg waren dan ook niet goed, waren te breed waardoor de binnenzijde van mijn schoen kapot ging. Hierop kreeg ik nieuwe steunzolen (die werden opnieuw met blauwdruk opgemeten); de gewenning aan de metalen steunzolen duurde lang, misschien te gevoelige voeten? de steunzolen vnl in één paar sneakers gebruikt, maar ik was niet echt enthousiast, het gaf wel iets meer steun; op mijn werk speciaal een andere klomp aangeschaft waarin de steunzolen pasten. Hierop langere tijd gelopen, dat ging op zich vrij goed, maar af en toe toch spontaan pijnklachten aan één voet en na enige tijd toenemende vermoeidheidsklachten van mijn voeten/ benen en last van branderige voeten ; voorheen dergelijke klachten nooit op mijn werk op sanita klompen. Kortom geen succesverhaal; Na tel contact kreeg ik een verzendlabel en mocht ik de steunzolen terug sturen en kreeg ik de helft van de aanschafprijs terug. Die afhandeling was dus wel netjes, maar helaas toch veel geld tevergeefs uitgegeven;

Margé Koster

Sinds twee weken loop in op de fusselastic zolen. Heerlijk! Ik loop soepeler en de zolen leveren letterlijk veerkracht. Ben ook erg tevreden over de bestel- en aflever procedure. Na afspraak zijn de... Sinds twee weken loop in op de fusselastic zolen. Heerlijk! Ik loop soepeler en de zolen leveren letterlijk veerkracht. Ben ook erg tevreden over de bestel- en aflever procedure. Na afspraak zijn de zolen binnen twee weken thuis aangemeten. Weer twee weken later had ik de zolen in huis en liep ik ermee. Groot voordeel is dat ze in elke schoen passen. Conclusie: ik heb merkbaar minder last van vermoeidheid in mijn benen en ben heel tevreden over mijn fusselastic steunzolen.

Beste mevrouw Koster,
Wat fijn om te horen dat de steunzolen van Fusselastic u zo goed bevallen. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!
Hartelijke...
Beste mevrouw Koster,