We hebben goede ervaring met fusselastic, de zooltjes waren heel snel geleverd en bevallen prima in gebruik.

Nel SCHOT

Heb deze zooltjes al sinds 2005 en vind ze nog steeds prima. Ze worden thuis allemaal op t gemak aangemeten. Ik had in die tijd een staand beroep en heb er veel baat bij gehad. Die van de podoloog... Heb deze zooltjes al sinds 2005 en vind ze nog steeds prima. Ze worden thuis allemaal op t gemak aangemeten. Ik had in die tijd een staand beroep en heb er veel baat bij gehad. Die van de podoloog waren 4 x zo dik en ik had s avonds altijd bloed onder mn voeten. Maar deze beschermen je voeten . Nu geen pijn meer. Ik zou t altijd aanraden.

Dini post

Steunzooltjes bevallen super..klachten zijn zo goed als verdwenen.het is eerst wennen.maar kan nietmeer zonder

Parisius

Sinds 2 weken loop ik nu op de fusselastic steunzolen. In het begin moet je wel wennen maar al heel snel resultaat slaap veel beter en het lopen gaat fantastisch. Veel minder pijn aan mijn rug... Sinds 2 weken loop ik nu op de fusselastic steunzolen. In het begin moet je wel wennen maar al heel snel resultaat slaap veel beter en het lopen gaat fantastisch. Veel minder pijn aan mijn rug bekken en knieën. In een woord fantastisch. Solana parisius

D Post

De steunzolen hebben mijn problemen opgelost .geen nekklachten meer en zere voeten.super blij mee.

Beeke

Mijn zooltjes waren eerst te breed voor me gemaakt, want ik heb extreem smalle voeten. Maar ik kreeg gratis nieuwe, supersmalle zooltjes! Erg fijn, want zonder deze zooltjes wil ik niet meer voor de... Mijn zooltjes waren eerst te breed voor me gemaakt, want ik heb extreem smalle voeten. Maar ik kreeg gratis nieuwe, supersmalle zooltjes! Erg fijn, want zonder deze zooltjes wil ik niet meer voor de klas staan! Ook wandelen is voor het eerst sinds jaren weer fijn.

Gijsbert van H.

Na jaren last van mijn rug en benen gehad te hebben en bij het winkelen mezelf moest verplaatsen van bank naar bank, maakte ik kennis met uw bedrijf en die mevrouw die langs kwam wist precies wat... Na jaren last van mijn rug en benen gehad te hebben en bij het winkelen mezelf moest verplaatsen van bank naar bank, maakte ik kennis met uw bedrijf en die mevrouw die langs kwam wist precies wat voor klachten ik had. En de aangeschafte zooltjes gaven heel goed resultaat, omdat de aderen in de benen gestimuleerd werden door de pompende werking van de hak.
Daardoor kan ik weer goed lopen en mijn werk weer doen.

Heidy

Gebruik sinds een paar maanden deze steunzolen en bevalt prima.
Ook een goede service heel erg belangrijk.

Herman ten Hove

Ik heb ze nou 4 jaar en wil ze voor geen geld meer missen.
Ben overal naar toe geweest:
Ziekenhuis,Podologen
Heb verschillende steunzolen aangemeten gekregen, maar niets hielp...
Ik heb ze nou 4 jaar en wil ze voor geen geld meer missen.
Ben overal naar toe geweest:
Ziekenhuis,Podologen
Heb verschillende steunzolen aangemeten gekregen, maar niets hielp echt.
Soms tijdelijk maar de pijn kwam wel weer terug.
Tot dat ik van vrienden hoorde dat ze Fusselastic gebruiken en prima beviel.
Nou ik kan zeggen dat het een geweldig product is , zijn geld dubbel en dwars waard.
Kan het iedereen aanraden.
Groeten,
Herman ten Hove

Billen Myriam

Dacht vroeger dat steunzolen hard en lastig waren en wilde er geen maar wandelen en sporten gaf zoveel klachten en met deze op maat gemaakte zolen wandel en sport ik zonder moeite. Had ik er maar... Dacht vroeger dat steunzolen hard en lastig waren en wilde er geen maar wandelen en sporten gaf zoveel klachten en met deze op maat gemaakte zolen wandel en sport ik zonder moeite. Had ik er maar eerder kennis mee gemaakt. Ben tevreden en raad het iederéén ten zeerste aan.