Jolanda Lenssen

Fijne steunzolen

Jolanda Lenssen

Fijne steunzolen kunnen in bijna alle schoenen . Geen last meer van hielspoor en klachten van mij knie zijn ook weg .

Marjolein Looijmans v Duuren.

Goede ervaring met dit bedrijf (in coronatijd) en fijn dat er iemand al snel contact opnam en snel thuis mij adviseerde over de zooltjes. Loop en fiets weer fijn rond zonder pijn in m'n voet. Goede ervaring met dit bedrijf (in coronatijd) en fijn dat er iemand al snel contact opnam en snel thuis mij adviseerde over de zooltjes. Loop en fiets weer fijn rond zonder pijn in m'n voet.
Geen doodgevoel tinteling of messteekgevoel meer. Ik maak weer kilometers, nu het weer nog.

Willie Meijer

Bijna €400.- is een berg geld maar het helpt uitstekend!!

Fusselastic

Ben zeer tevreden over dit bedrijf,draag het al jaren en zijn nog steeds optimaal.Heb ook wel andere steunzolen gehad maar die hadden geen effect.

K van Gorp

Prima service, vriendelijk en het is zeer de moeite waard. Aanschaf van de steunzolen waren wel prijzig, maar het resultaat mag er zijn, loop nu zoals het hoort, dus niet meer op de zijkant van mijn... Prima service, vriendelijk en het is zeer de moeite waard. Aanschaf van de steunzolen waren wel prijzig, maar het resultaat mag er zijn, loop nu zoals het hoort, dus niet meer op de zijkant van mijn voeten ivm. de drukpunten op mijn voorvoeten. Er ging een wereld voor me open, kan nu ook zonder moeite traplopen wat ik voorheen ook wel kon maar met veel pijn in mijn kniegewrichten, daar ben ik gelukkig van af. Ben blij met de keuze die ik bij u heb gemaakt, en zal er in de toekomst gebruik van blijven maken. Toppy hoor.

Nolden

Super goeie service aan huis...geschikte mensen....het is een uitkomst voor veel voetproblemen♡

Martine Snoek

Ik heb een hele goede ervaring gehad. Het is heel fijn dat ze gewoon thuis komen om alles te laten zien en afdrukken te nemen van je voeten. En ik kreeg er ook nog eens een hele fijne creme voor... Ik heb een hele goede ervaring gehad. Het is heel fijn dat ze gewoon thuis komen om alles te laten zien en afdrukken te nemen van je voeten. En ik kreeg er ook nog eens een hele fijne creme voor mijn voeten bij waardoor ze nu heerlijk zacht en bijna eelt vrij zijn. Dus dat is ook zeker een aanrader. Ik gebruik de zooltjes nu al even en ik kan weer lopen zonder pijnlijke knieën en heup. Ik kan het echt iedereen aanraden het maakt voor mij echt zo veel verschil!

C. Schilder

Ik heb al vele steunzolen gehad maar deze zijn fantastisch. Heb geen pijn aan mijn voetenmeer.

Els de Wijs

Maar deze wel en ook steeds minder eelt onder m'n voeten. Ik heb ze al bijna 2 jaar en bevallen heel goed. Heb hele moeilijke voeten en al verschillende steunzolen gehad wat niet werkte.
Maar deze wel en ook steeds minder eelt onder m'n voeten.
Zijn redelijk duur maar je krijgt 2 paar dus valt het omgerekend best mee