Huijbers

Goede ervaring

Trui Vromant

Ik ben heel erg tevreden met deze steunzolen. Ze bieden mij gevoelig meer comfort bij het wandelen.
Wat ik vooral heel praktisch vind is dat ik ze ook in mijn sandalen kan dragen, dat kan helemaal niet met de steunzolen van de podoloog.
Ook mijn voet-arts was vol lof toen ik hem vroeg wat hij van deze zooltjes vond.

v Duin

Ik had meer dan normaal pijn aan mijn voet. Deze zou doorgezakt zijn. De inlegzolen van de Podo gaven geen verlichting ook niet na een paar aanpassingen. Wanhopig was ik met zoveel pijn. En toen... Ik had meer dan normaal pijn aan mijn voet. Deze zou doorgezakt zijn. De inlegzolen van de Podo gaven geen verlichting ook niet na een paar aanpassingen. Wanhopig was ik met zoveel pijn. En toen kwam ik een advertentie tegen van fuselics. En heb een paar aangeschaft. Ik loop nu vrijwel pijnvrij met de hond in het bos. Maar er is ook rust in mijn benen en heupen gekomen.

Marijn Wagemakers

Ik loop en wandel nu alweer een paar maanden met de steunzooltjes in mijn schoenen en wandelschoenen:
1. de drukplekken op mijn voeten zijn verdwenen
2. de vermoeide voeten zijn...
1. de drukplekken op mijn voeten zijn verdwenen
2. de vermoeide voeten zijn aanmerkelijk beter
3. ik kan weer langere afstanden aan met wandelen
4. het enige waar ik spijt van heb is: als ik DAT had geweten had ik de zooltjes eerder aangeschaft.
5. EEN UITKOMST......

Gryt Nicolay

Fusselastic zijn voor mij prima inlegzolen, hierdoor kan ik veel beter lopen, een heel verschil mett de vorige steunzolen van de podeloog. Daar heb ik nooit lekker op gelopen. Mijn klachten zijn,... Fusselastic zijn voor mij prima inlegzolen, hierdoor kan ik veel beter lopen, een heel verschil mett de vorige steunzolen van de podeloog. Daar heb ik nooit lekker op gelopen. Mijn klachten zijn, versleten enkels en voorvoettbeentjes.zonder steunzolen loop ik heel moeilijk. Ik ben blij met deze zolen, wel duur, maar dan heb je ook wat. Het consult thuis was prima.

Elly kusters

Na jaren bij een podoloog te hebben gelopen jullie steunzolen genomen . Ze worden netjes thuis aangemeten met een duidelijke uitleg . Moest wel even wachten voor ik ze had maar dat was het wachten... Na jaren bij een podoloog te hebben gelopen jullie steunzolen genomen . Ze worden netjes thuis aangemeten met een duidelijke uitleg . Moest wel even wachten voor ik ze had maar dat was het wachten waard. Na een paar dagen lopen verdween al mijn pijn in mijn voeten veroorzaakt door hielspoor .

Maya van de Vin

Uitmuntend, Heb sinds enkele maanden de steunzolen van Fusselastic en ze helpen perfect. Ik heb norton syndroom en kon al jaren ondanks steunzolen van de podoloog geen schoenen met hakje aan,... Uitmuntend, Heb sinds enkele maanden de steunzolen van Fusselastic en ze helpen perfect. Ik heb norton syndroom en kon al jaren ondanks steunzolen van de podoloog geen schoenen met hakje aan, dankzij deze steunzolen wel 😀

Mijn klachten ,waren heel veel , ik kon niet zonder steunzolen lopen maar ook niet meer met de steunzolen van de orthopeed.
Doorgezakte voeten
Naar wat mijn zei hielspoor
Zere...
Doorgezakte voeten
Naar wat mijn zei hielspoor
Zere kuiten, knieën, en onder de bal van de voet veel pijn.
Nu bijna geen klachten meer, alleen soms nog onder de bal vd voet.

Bedrijf is correct, oplossingen die ze bieden is beperkt

Reactie Fusselastic:

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat wij u blijkbaar niet de goede oplossing hebben kunnen bieden. Wij hebben de ervaring dat ons product in 95% van de gevallen goed helpt tegen... Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat wij u blijkbaar niet de goede oplossing hebben kunnen bieden. Wij hebben de ervaring dat ons product in 95% van de gevallen goed helpt tegen pijnklachten, maar we realiseren dat ons product niet iedereen kan helpen.
Mocht dit bij u het geval zijn dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing. Wilt u contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken hoe we u verder kunnen helpen?

Beste Rogier , nogmaals hartelijk dank voor alle moeite , die je hebt gedaan , om mij zo redelijk mogelijk te laten lopen met deze zolen