B staffeleu

Fijne steunzolen al jaren dikke steunzolen bij de pedoloog laten aanmeten maar je kan nooit leuke zomer schoenen erbij aan en met deze kan dat wel erg blij mee

De vries

Sinds een paar jaar gebruik ik nu de steunzolen en ze bevallen heel goed, kan eigenlijk niet meer zonder lopen. Ook gebruik ik vanaf het begin de vitaminecrème die ze bij Fusselastic hebben. Ik heb... Sinds een paar jaar gebruik ik nu de steunzolen en ze bevallen heel goed, kan eigenlijk niet meer zonder lopen. Ook gebruik ik vanaf het begin de vitaminecrème die ze bij Fusselastic hebben. Ik heb veel last van eelt vorming maar dit is met het gebruik van de vitaminecrème nagenoeg niet meer aanwezig. Ook mijn schimmelnagel is volledig verdwenen voor zowel mijzelf en van mijn man. Zelfs de thuiszorg medewerkers zeggen dat ik hele fijne zachte voeten heb.

Frans

Ik heb veel van die steunzolen degene die hier voor waren het zelfde maar van ander bedrijf dat niet meer bestond kwam ik hier terecht er kwam een ver tegen woordiger van bedrijf en die heeft me... Ik heb veel van die steunzolen degene die hier voor waren het zelfde maar van ander bedrijf dat niet meer bestond kwam ik hier terecht er kwam een ver tegen woordiger van bedrijf en die heeft me prima geholpen ik heb nog niks er aan te hoeven ver vangen het help me nu juist beter om dat ik zowel door rug en me knie ben door gezakt ik moet zowel rug als knie met brace onder steunen zo dat bij niet meer als paar honderd kan lopen maar fietsen op batavus bike help mij steunzolen goed Frans

J. Noorlander

Na alles op zooltjes-gebied te hebben geprobeerd, kwam ik uit bij Fusselastic. Dit bleek een schot in de roos. Knieklachten verdwenen en lopen werd weer een feest.
Na 10 jaar op deze zooltjes...
Na 10 jaar op deze zooltjes te hebben gelopen ( ik ben een echte wandelaar), voelde ik dat het tijd werd voor een paar nieuwe.
Ik hoop binnenkort mijn nieuwe zooltjes te ontvangen en weer 10 jaar pijnvrij te lopen/wandelen. Helemaal top, dit product!!

N.N.

Ik draag sinds enkele maanden de zooltjes omdat ik doorgezakte voeten heb. in het begin kreeg ik prikkelingen in heel mijn been.er werd serieus met mijn klacht omgegaan en een mogelijke oplossing... Ik draag sinds enkele maanden de zooltjes omdat ik doorgezakte voeten heb. in het begin kreeg ik prikkelingen in heel mijn been.er werd serieus met mijn klacht omgegaan en een mogelijke oplossing aangeboden .uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en ben ik er nu heel tevreden mee.

M.G.Valk-deHeus

Zo juist 2 paar Fusslastic steunzolen bestelt ik gebruik al 15 jaar die zoolen en ben er zeer tevreden over. Een aan raderg

Hermine Lage Venterink

Hermine
Mijn ervaring met Fusselelastic is in een woord super,
16 jaar in een modezaak gewerkt,de eerste paar jaar branderige voeten,altijd reserve schoenen mee,
Sinds Fusselelastic...
Hermine
Mijn ervaring met Fusselelastic is in een woord super,
Sinds Fusselelastic niet meer nodig geweest.
Op hakken lopen was nooit geen probleem meer.
Ik draag ze al 13 jaar ,kan niet zonder…en ze passen in alle schoenen

Fusselastic

Ik gebruik al 6 jaar deze steunzolen en ik zou niet anders meer willen.Fijn dat ik weer nieuwe kan bestellen.

Ria van Leeuwen

Ik draag al 15 jaar de steunzolen van Fusselastic . Maar nu moest ik toch echt nieuwe bestellen. Heb er heel veel op gelopen de hele dag en ook in mijn open schoenen is het helemaal geweldig. Ik kan... Ik draag al 15 jaar de steunzolen van Fusselastic . Maar nu moest ik toch echt nieuwe bestellen. Heb er heel veel op gelopen de hele dag en ook in mijn open schoenen is het helemaal geweldig. Ik kan het iedereen aanbevelen heel makkelijk in alle schoenen en super schoon te maken zo in een sopje en klaar. Nu nieuwe !! Helemaal blij mee !!

Ed en Khadija Witsen

Ik had op Facebook wel eens een advertentie gezien, waarin werd aangeboden om te ervaren bij een schoenenwinkel hoe deze zooltjes aan voelen. Ik liet het voor wat het was.
Eigenlijk was ik...
Eigenlijk was ik sceptisch. Maar zowel mijn voeten en die van mijn vrouw schreeuwden om een oplossing. We dachten die gevonden te hebben in fysiotherapie met shockwave en alternatieve Chinese acupunctuur. Dit bleek toch niet echt te helpen.
Een afspraak gemaakt met Fusselastic en men kwam bij mij aan huis.
Hoe makkelijk is dat. Fijn gesprek en na passen en meten en proef lopen besloten wij om voor beide een setje te bestellen.
Binnen de afgesproken tijd werden de zooltjes thuis keurig afgeleverd.
Gelijk in de schoenen gedaan en nu ongeveer twee maanden verder kan ik niet anders zeggen dat ik de aanschaf veel eerder had moeten doen.
Het is zelfs zo dat ik mijn vrouw vroeg of zij nog wist aan welke voet in die vreselijke hielspoor had. Ik ben super blij met Fusselastic.
We lopen weer tussen de 30 en 40 km per week.
In principe zijn we beiden van onze voetklachten af.
Wij vonden het wel een flinke uitgave maar we hoeven nu ook niet meer naar zorgverleners. En dat scheelt ook bakken met geld.