Jan.IJzendoorn

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de beloofde resultaten,en over goede en vooral duidelijke afspraken.De steunzolen geven mij meer zekerheid bij het lopen en afwikkeling van mijn... Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de beloofde resultaten,en over goede en vooral duidelijke afspraken.De steunzolen geven mij meer zekerheid bij het lopen en afwikkeling van mijn klapvoet.Bovendien zijn de tintelingen bij heel lang staan bijna niet meer aanwezig.Ik ben er heel blij mee.Hartelijke groet.Jan.IJzendoorn.Dinxperlo.Achteroek

A.G.J. Rooks

Goed bedrijf, het zou mooi zijn als de steunzolen nogmaals nagemeten worden en eventueel worden bijgesteld. Na ca. 3 maand voldoet het nog niet aan de
specificaties. Er is wel overleg...
specificaties. Er is wel overleg geweest, zijn op mijn maat gemaakt en moeten over een tijdje prima zitten, ik draag ze de gehele dag, dus nog maar even afwachten.
Voldoet na 3 maanden nog steeds niet aan de specificaties. Graag nieuwe afdruk maken en vergelijken met hert nummer van de steunzolen.

Melis

Als 20-jarige studente ben ik erg tevreden met de steunzolen! Ondanks dat ik jong ben en nog niet echt last heb van voetklachten, vind ik het toch prettig om de steunzolen te dragen. Ik merk... Als 20-jarige studente ben ik erg tevreden met de steunzolen! Ondanks dat ik jong ben en nog niet echt last heb van voetklachten, vind ik het toch prettig om de steunzolen te dragen. Ik merk namelijk dat ik na een lange dag lopen of werken vermoeide voeten krijg, en met de steunzolen voorkom ik dat. Ook kan ik de steunzolen in alle schoenen dragen, ik heb ze zelfs gedragen in mijn stiletto hakken voor mijn gala. Ze zijn dus erg ideaal! Ik kan de steunzolen daarom ook aan iedereen aanraden, ook aan jonge mensen die nog geen last hebben van chronische voetklachten.

Anoniem Marie

Zeer tevreden ondanks operatie aan Mijn linker voet kan langer blijven staan en wandelen

Joke hulstaert

Ik kon de laatste 2 jaar niet lang meer lopen kreeg vreselijk pijn in mijn voeten
Mijn leven stond een beetje stil omdat ik niet veel meer buiten kwam door de pijn in mijn voeten
Tot ik een advertentie zag van Fusselastic over steunzolen dank zij de steunzolen is mijn leven veranderd
Ik kan weer lopen wel een paar uur achter elkaar
Had ik ze maar eerder gehad
Dank je wel Fusselastic

A.G.J. Rooks

Ik heb sinds enkele maanden Fusselastic. bevallen redelijk. Het is alleen jammer dat er geen nazorg is. Volgens mij zitten ze niet helemaal goed en moeten ze nog een keer bijgesteld worden. Ik heb sinds enkele maanden Fusselastic. bevallen redelijk. Het is alleen jammer dat er geen nazorg is. Volgens mij zitten ze niet helemaal goed en moeten ze nog een keer bijgesteld worden.
Markveldebrink 274
7544 VL Enschede.

Reactie Fusselastic:

Goedendag meneer Rooks. Inmiddels heeft de consulent contact met u gezocht en dit met u besproken. Wij hopen natuurlijk dat dit nu naar tevredenheid is opgelost. Om even terug te komen op uw... Goedendag meneer Rooks. Inmiddels heeft de consulent contact met u gezocht en dit met u besproken. Wij hopen natuurlijk dat dit nu naar tevredenheid is opgelost. Om even terug te komen op uw opmerking. Wij zoeken inderdaad geen contact meer met onze klanten nadat de pakketten zijn afgeleverd. Wij vertellen tijdens ons bezoek aan huis altijd contact met ons te zoeken wanneer klachten- en/of vragen zijn. Mocht u na het gesprek met de consulent nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u. met vriendelijke groet, het Fusselastic team.

Ik ben zeer tevreden over deze zooltjes!!
Ik ben zeer tevreden over deze zooltjes!!
Jaren last gehad van peesontsteking in de voeten,moest hier door vaak in het gips voor 4 weken. En het kwam steeds terug.Nu draag ik de zooltjes ruim een halfjaar en het gaat prima!!
Kan nu weer wandelen. Ook voor mijn tenen heb ik meer ruimte gekregen! Blij meešŸ˜€!!!
TEVREDEN !!!

Kees Doornhein

Sinds november loop ik op de fusselastic steunzolen en ik ben heel tevreden! Voorheen had ik de steunzolen van een podoloog maar het grote voordeel van deze zolen is dat ze in alle schoenen... Sinds november loop ik op de fusselastic steunzolen en ik ben heel tevreden! Voorheen had ik de steunzolen van een podoloog maar het grote voordeel van deze zolen is dat ze in alle schoenen passen. Net een grote reis gemaakt door Vietnam maar prima gelopen! Aanrader !
Ook prettig was dat de consulent aan huis deze zolen kwam aanmeten.

M. Saat

Ik heb sinds februari 2019 de zooltjes gekregen en het is fantastisch , de klachten die ik toch enig sinds bleef houden met de oude zolen van de podoloog, zijn met fusselastic bijna verdwenen! Ik... Ik heb sinds februari 2019 de zooltjes gekregen en het is fantastisch , de klachten die ik toch enig sinds bleef houden met de oude zolen van de podoloog, zijn met fusselastic bijna verdwenen! Ik heb een beroep waar ik veel loop en sta maar pijnen zijn zo goed als weg.

H.w.moes

Enkele maanden in bezit bij mij direct goed resultaat bij mijn vrouw later bij goed passende schoenen, klachten knieen en heupen merkbaar vermindert zeer te vreden