Enkele jaren geleden gekocht op de 55+ beurs in Utrecht. En ja, het is wennen aan de zooltjes. Begonnen met een kwartiertje en elke week een kwartier langer. Een opluchting als je... Enkele jaren geleden gekocht op de 55+ beurs in Utrecht. En ja, het is wennen aan de zooltjes. Begonnen met een kwartiertje en elke week een kwartier langer. Een opluchting als je bindweefselverstijving hebt.

Beste Leonard,
Beste Leonard,
Wat fijn dat u zoveel draagplezier heeft van de Fusselastic steunzolen. Mochten wij in de toekomst wat voor u kunnen betekenen kunt u ons ten alle tijden bereiken op: 053-8200 810 of via de mail: info@fusselastic.nl.
team Fusselastic

Ireen

Vorig jaar heb ik deze zooltjes aangeschaft en heb er nooit echt aan kunnen wennen. Ik heb het idee dat mijn rechterzooltje niet goed past. Voor dat geld vind ik het geen goede aanschaf. Ben er... Vorig jaar heb ik deze zooltjes aangeschaft en heb er nooit echt aan kunnen wennen. Ik heb het idee dat mijn rechterzooltje niet goed past. Voor dat geld vind ik het geen goede aanschaf. Ben er zeker niet beter door gaan wandelen.Alle beloftes hierover ten spijt.

Beste Ireen,
Beste Ireen,
Wat vervelend om te lezen. U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen via: 053-8200 810 of via de mail: info@fusselastic.nl. Hopelijk kunnen wij nog wat voor u betekenen zodat u wel met plezier de steunzolen kan dragen.
Team Fusselastic

Olaf Prins

Heb sinds kort Fusselastic zolen in mijn hardloopschoenen.
Had voorheen stekende pijn in mijn tenen.
Vanaf nu geen pijn meer en loop weer met veel plezier

Beste Olaf,
Wat fijn om te horen dat u nu zonder klachten weer kunt hardlopen!
Wij wensen u vele pijnloze hardloop kilometers toe!

Lia versteeg

Ik ben zeer tevreden over mijn steunzolen. Het is even wennen, maar dat is met alles. Ik ben met onze dochter heel goed geïnformeerd over de aanschaf. En raad het ook een ieder aan.

Beste Lia,
Wat fijn om te horen dat u een fijne ervaring heeft met de Fusselastic Steunzolen. Als wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!
Hartelijke groet,...
Beste Lia,
team Fusselastic

Janni de BruIn

Sinds eind september 2022, draag ik de Fusselastic zolen.
Vanaf dag 1 voelde het goed! Ze passen in elke schoen en ze geven mij de steun en balans die ik nodig heb!
Ik ben er super blij...
Sinds eind september 2022, draag ik de Fusselastic zolen.
Ik ben er super blij mee!!

Beste mevrouw de Bruin,
Wat fijn dat u zo tevreden bent met de Fusselastic steunzolen. Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!

Janny Wijkniet

Hij komt op afgesproken tijd, en neemt de tijd voor je.komt zeer bekwaam over.

Bedankt voor uw review!

Jeannet dorpmans schoonheidssalon

Heel fijn thuiskomsten keurige mijnheer zeer snel le levering had last van 2 tenen die gingen branden met lopen nu totaal geen last meer ben heel tevreden

Reactie Fusselastic:

Wat fijn dat uw klachten zijn verdwenen door het dragen van de Fusselastic steunzolen! Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!

Wauters Martine

Zeker aan te bevelen ,draag al bijna 5jaar mijn zelfde zolen nog steeds niet versleten prijs kwaliteit zeker waard

Reactie Fusselastic:

Fijn om te horen! De steunzolen van Fusselastic gaan inderdaad erg lang mee!

B staffeleu

Fijne steunzolen al jaren dikke steunzolen bij de pedoloog laten aanmeten maar je kan nooit leuke zomer schoenen erbij aan en met deze kan dat wel erg blij mee

Reactie Fusselastic:

Bedankt voor uw review! De steunzolen van Fusselastic zijn inderdaad erg dun waardoor ze in bijna iedere (zomer) schoen passen. Veel plezier ervan!

De vries

Sinds een paar jaar gebruik ik nu de steunzolen en ze bevallen heel goed, kan eigenlijk niet meer zonder lopen. Ook gebruik ik vanaf het begin de vitaminecrème die ze bij Fusselastic hebben. Ik heb... Sinds een paar jaar gebruik ik nu de steunzolen en ze bevallen heel goed, kan eigenlijk niet meer zonder lopen. Ook gebruik ik vanaf het begin de vitaminecrème die ze bij Fusselastic hebben. Ik heb veel last van eelt vorming maar dit is met het gebruik van de vitaminecrème nagenoeg niet meer aanwezig. Ook mijn schimmelnagel is volledig verdwenen voor zowel mijzelf en van mijn man. Zelfs de thuiszorg medewerkers zeggen dat ik hele fijne zachte voeten heb.

Reactie Fusselastic:

Beste mevrouw de Vries, Wat fijn dat jullie beiden zo tevreden zijn over de vitamine crème. De crème werkt inderdaad fantastisch! Natuurlijk wensen wij u nog vele jaren plezier van de Fusselastic... Beste mevrouw de Vries, Wat fijn dat jullie beiden zo tevreden zijn over de vitamine crème. De crème werkt inderdaad fantastisch! Natuurlijk wensen wij u nog vele jaren plezier van de Fusselastic steunzolen.