M walburg

Na verschillende steunzolen te hebben geprobeerd, ben ik bij fussalastic terecht gekomen via een reclame folder
Veel last van zere voorvoet dus teneinde raad maar aangeschaft. Ben heel blij met deze steunzolen want ik kan weer wandelen. Voor heen was ik na 1 km al kapot nu kan ik zomaar 5 km wandelen. Grote vooruitgang.

marleen degandt

Ben zeer tevreden van de Mevrouw die langs kwam ,haar uitleg was super

Ben zeer tevreden van de Mevrouw die langs kwam ,haar uitleg was super

Ben zeer tevreden van de Mevrouw die langs kwam bij mij thuis .Haar uitleg was juist . ben blij dat ik mijn steunzulen heb .Iete wat ik allang veel eerder moest hebben . Je loopt rechter en alles is beter ,zowel voor je voeten als je rug .Ik kan het iedereen aanraden ;

Be

M. Hulsman

Liep al een poos met pijnlijke voeten en hielspoor. Had al jaren steunzolen via een podotherapeut. Deze hielpen me niet van mn klachten af. Kon het nog geen halve dag volhouden. Was zover dat ik... Liep al een poos met pijnlijke voeten en hielspoor. Had al jaren steunzolen via een podotherapeut. Deze hielpen me niet van mn klachten af. Kon het nog geen halve dag volhouden. Was zover dat ik alles wel wilde proberen. Was eerst sceptisch maar loop er nu 3 weken op en geen moment spijt. Ik werk in de zorg en ik kan weer een hele dag lopen zonder pijn! Superblij!
Goed advies (aan huis) gehad👌

A.M. Wemmers

Ik had nog nooit van Fusselastic gehoord, via internet ben ik opzoek gegaan naar verende steunzolen en zo kwam ik bij Fusselastic terecht. Daarna heb ik via de website van Fusselastic de brochure... Ik had nog nooit van Fusselastic gehoord, via internet ben ik opzoek gegaan naar verende steunzolen en zo kwam ik bij Fusselastic terecht. Daarna heb ik via de website van Fusselastic de brochure aanvraagt. Ik heb al zoveel geprobeerd maar niets hielp… zo dacht ik ook dat dit niet zou helpen. Toch heb ik maar een afspraak ingepland. De consulent is bij mij thuis geweest en heeft heel duidelijk uitgelegd wat het verschil is tussen de steunzolen van de podoloog en die van Fusselastic.
Ook mocht ik een proefmodel is mijn schoenen uitproberen en dit voelde gelijk al heel erg goed!

Ik heb namelijk last van artrose in 1 knie en daardoor heb ik dus ook een prothese, doordat de revalidatie waarschijnlijk iets te zwaar was heb ik ook mijn harmstring gescheurd, waardoor ik altijd pijn heb.
Uiteindelijk heb ik besloten om de Fusselastic steunzolen te gaan bestellen.

De druk die ik voelde bij de knieën is nu ook helemaal weg waardoor ik weer normaal kan lopen en ook lopend mijn boodschappen kan doen, ik zou de steunzolen niet kunnen missen!
Ik hoop dat ik de andere prothese nog kan uitstellen door het gebruik van de Fusselastic steunzolen. Zo'n 3 weken geleden ben ik hard gevallen en heb een gekneusde knie. Gelukkig kan ik met de zooltjes toch nog lopen. Wat een verschil met steunzolen van de podoloog!! Kortom, Ik ben erg tevreden met deze steunzolen en zou ze niet meer willen missen.

Ik heb mijn steunzolen nu 1 jaar ik ben er zeer tevreden
over ik kan ze iedereen aan raden ik kan niet meer zonder
de steunzolen ze zijn geweldig

Ik ben blij dat ik dit zelf heb gevonden .had er nog nooit van gehoort heb slechte knieen.een kant al een prothese de andere kant artrose .had de gewonen steunzolen .steeds meer pijn .dus gingen... Ik ben blij dat ik dit zelf heb gevonden .had er nog nooit van gehoort heb slechte knieen.een kant al een prothese de andere kant artrose .had de gewonen steunzolen .steeds meer pijn .dus gingen zoeken op internet.typte toen verende steunzolen in en kwam hier terecht.heb een afspraak gemaakt.kwamen thuis en mocht een zooltje in mijn schoen doen voelde het verschil gelijk.nu loop ik er een paar weken op.kan nu boodschappen lopen doen . .dat ging voor heen niet .heb wel spierpijn .want ik heb nog een o benen de andere kant is recht gezet.maar ben al blij wat ik nu weer kan doen met deze zooltjes.

Linda meyer

De consulent was kundig en vriendelijk! Ook fijn dat je een proef paar zolen direct kunt proberen je voelt direct het verschil! Alles gaat verder ook vokgens afspraak. Keurig netjes allemaal! De... De consulent was kundig en vriendelijk! Ook fijn dat je een proef paar zolen direct kunt proberen je voelt direct het verschil! Alles gaat verder ook vokgens afspraak. Keurig netjes allemaal! De aflevering is keurig verpakt met de nodige uitleg en toebehoren kortom alles prima in orde . Ik gebruik de zolen nu dagelijks en het wennen gaat sneller dan verwacht. Aanrader dus!

Erna Godwaldt

Fijne steunzolen, fijne medewerkers die je heel goed helpen. Goede uitleg en fijne behandeling.
Zeer goede keus geweest.

Joke van Eijk - Bravenboer

Vorig jaar zomer kwam ik met Fusselastic in aanraking.
In 1e instantie dacht ik nog “ik ga toch niet lopen met die ijzeren dingen in mijn schoen?!”
Zo heb ik vanaf mijn 6e jaar diverse...
Vorig jaar zomer kwam ik met Fusselastic in aanraking.
Zo heb ik vanaf mijn 6e jaar diverse steunzolen gehad maar ik bleef maar klachten houden. Ik heb namelijk enorme platvoeten en ik heb hielspoor gehad. Hiervoor heb ik ook diverse behandelingen gehad in het ziekenhuis.
Vorige zomer kon ik echt haast niet meer lopen, ik had zoveel pijn en dikke voeten en ik bleef maar last houden met de steunzolen van de podoloog.

Uiteindelijk is er een consulent van Fusselastic bij mij thuis geweest en heeft mij alles verteld en ik kon een proefmodel in de schoenen uitproberen. De steunzolen van Fusselastic heb ik nu sinds augustus 2018. De eerste 2 weken
moest ik best aan de zolen wennen en het deed in het begin best een beetje zeer maar na 2 weken was ik er helemaal aan gewend! Ik draag de steunzolen nu in kwalitatief goede sportschoenen en in mijn sandalen die ik bij de
ANWB heb gekocht. Ik zet ze hierin wel vast met klittenband, zo blijven ze goed zitten.

Ik ben echt super blij met deze steunzolen en zou het iedereen aanraden!

Anita

Ik vindt deze zolen helemaal fantastisch. Vanaf de eerste dag geen rugpijn meer🙏🏽draag ze nu 3weken en ben helemaal blij