R. Boerman

Ongeveer 5 jaar geleden was ik op de 50 + beurs in Utrecht en daar zag ik de Fusselastic steunzolen die ik vroeger heb gehad als klein meisje. Ik heb direct een afspraak ingepland om de steunzolen... Ongeveer 5 jaar geleden was ik op de 50 + beurs in Utrecht en daar zag ik de Fusselastic steunzolen die ik vroeger heb gehad als klein meisje. Ik heb direct een afspraak ingepland om de steunzolen te laten aanmeten en sinds die tijd heb ik geen pijnlijke voeten meer.

Nu heb ik weer 2 nieuwe sets steunzolen besteld. Ik wil u hartelijk bedanken voor de goede zorgen wat mijn voeten betreft. Ook heeft de consulent mij met zoveel geduld en liefde geholpen.

heb geen bedrijf

Die zijn super goed en eerlijk

A. ROZENDAAL

Aan het begin van de (pieterpad) wandeling had ik veel pijn aan mijn voeten. Elk uur mijn voeten masseren. Toen als ik een advertentie van Fusselastic las en een en ander herkende,besloot ik de... Aan het begin van de (pieterpad) wandeling had ik veel pijn aan mijn voeten. Elk uur mijn voeten masseren. Toen als ik een advertentie van Fusselastic las en een en ander herkende,besloot ik de steunzolen te gaan proberen. De prijs was fors, vooral omdat ik 2 paar tegelijk moest kopen. De voldoening was groot en het pieterpad heb ik met meer vreugde gelopen.

Tegel en Onderhoudsbedrijf Rob Sparreboom

Ben zeer tevreden met de Fusselastic steunzolen. Met mijn beroep als Tegelzetter sjouw ik best veel met grote tegels en had ik vaak last van mijn benen en knieën. Nu ik de zolen van Fusselastic... Ben zeer tevreden met de Fusselastic steunzolen. Met mijn beroep als Tegelzetter sjouw ik best veel met grote tegels en had ik vaak last van mijn benen en knieën. Nu ik de zolen van Fusselastic gebruik heb ik vrijwel geen pijn meer en heb ik minder vermoeide knieën en benen.
Deze zolen passen zelfs in mijn werkschoenen, zowel op- als onder de binnenzool. Gelukkig zijn ze ook makkelijk schoon te maken.

Oenema

Ben enorm dankbaar met deze steunzool. Heb vele steunzolen geprobeerd, wat voor mij niet het beoogde resultaat opleverde. Met de Fusselastic steunzool kan ik werkelijk weer pijnvrij lopen ( had... Ben enorm dankbaar met deze steunzool. Heb vele steunzolen geprobeerd, wat voor mij niet het beoogde resultaat opleverde. Met de Fusselastic steunzool kan ik werkelijk weer pijnvrij lopen ( had enorme klachten aan enkelgewricht. )
Ben dus meer dan blij.

Herman

Het bedrijf komt de afspraken na, maar het product ga ik niet aanbevelen.

Ans

Ik heb al een half jaar deze zolen en ben er heel blij mee. Heel handig omdat ze in alle schoenen passen. Ik heb meer ruimte in de schoen bij de tenen. Ik kan al weer langer wandelen en heb minder... Ik heb al een half jaar deze zolen en ben er heel blij mee. Heel handig omdat ze in alle schoenen passen. Ik heb meer ruimte in de schoen bij de tenen. Ik kan al weer langer wandelen en heb minder pijn aan mijn voeten. Vooral 's nachts. Ben dus heel tevreden.Heb zojuist een extra paar besteld voor in mijn wandelschoenen.

Lisette Bronkema

Sinds 4 maanden heb ik de fusselastic zooltjes en ben zeer tevreden. Mijn knieklachten (beginnende slijtage) zijn minder wat al een groot voordeel is maar tevens passen deze zooltjes in bijna alle... Sinds 4 maanden heb ik de fusselastic zooltjes en ben zeer tevreden. Mijn knieklachten (beginnende slijtage) zijn minder wat al een groot voordeel is maar tevens passen deze zooltjes in bijna alle schoenen en heb je dus veel meer keus. Goedkoop zijn ze niet maar zeer zeker de moeite waard. Zelf heb ik 2 paar aangeschaft waarvan er één paar standaard, met de paarse pilotten, in mijn wandelschoenen zitten.

Dick Andeweg

Al eind jaren '80 liep ik op steunzolen, ieder jaar aanpassen, dikwijls terug vanwege klachten, een vullinkje hier en een vullinkje daar.
Ik was het zat en zag een advertentie van de fusselatic...
Ik was het zat en zag een advertentie van de fusselatic zool en dacht laten we het maar proberen. In april 2012 mijn eerste paar, geen klachten meer, alleen dat zachte stuk aan de voor kant was versleten. Nu na ruim 8 jaar ga ik aan mijn tweede paar beginnen.
Zeer goed product met goede services.

Yvonne

Al jaren gebruik ik aangepaste steunzolen. maar met deze Fusselastic zolen kan ik gewoon mijn tenen in mijn schoenen bewegen. Dus een betere doorbloeding.