Janina Mencnarowski

Hallo allemaal, stop met kurken inlegzolen van ook zo'n kleine 200 euro telkens die niet helpen, ik heb duizenden euro's eraan uitgegeven totdat ik Fusselastic inlegzolen ging gebruiken, een wereld... Hallo allemaal, stop met kurken inlegzolen van ook zo'n kleine 200 euro telkens die niet helpen, ik heb duizenden euro's eraan uitgegeven totdat ik Fusselastic inlegzolen ging gebruiken, een wereld van verschil nu met mijn voeten, de zolen lijken in eerste aanschaf wel duur maar je doet er járen mee. Ik gebruik ze al héél lang naar volle tevredenheid. Als je transpirerende voeten hebt neem er dan ook de koolstof inleg zooltjes bij. Ook dat probleem is dan opgelost.
Groetjes Janina Mencnarowski.

Tineke de Jong

Naar aanleiding van een advertentie kwam ik in contact met fusselastic. Ik draag al jaren steunzolen maar had de laatste tijd veel klachten door pijn in de botten van mijn voeten. Ze zijn bij mij... Naar aanleiding van een advertentie kwam ik in contact met fusselastic. Ik draag al jaren steunzolen maar had de laatste tijd veel klachten door pijn in de botten van mijn voeten. Ze zijn bij mij thuis geweest om uit te leggen wat deze steunzolen voor je voeten kunnen betekenen. Ik heb ze aangeschaft en ik moet eerlijk zeggen dat na een paar dagen dragen de pijn in mijn voeten nagenoeg weg was. Je merkt dat de druk minder is dan bij gewone steunzolen. Ik ben hier heel blij mee en zie er niet meer tegenop als ik veel moet lopen.

Ria van Zeumeren

Al meer dan 10 jaar geleden heb ik, nadat ik een advertentie in de bus kreeg steunzolen van Fusselastic aangeschaft. Ik ben hier zeer tevreden over, want mijn klacht van brandende voorvoegen was... Al meer dan 10 jaar geleden heb ik, nadat ik een advertentie in de bus kreeg steunzolen van Fusselastic aangeschaft. Ik ben hier zeer tevreden over, want mijn klacht van brandende voorvoegen was voorbij. Doordat er een zacht kussentje geschoven word over de aangemeten steunzool krijgt de voet hier verlichting door en loopt het prima. De steunzool is vrijwel in iedere schoen lasbaar en goed te reinigen. Ik ben erg tevreden hierover!

G.Westerdiep

Na ruim 30 jaar steunzolen gedragen te hebben van diverse erkende podologen, zonder resultaat, heb ik me nu na ruim 2 weken fusselastic steunzolen gedragen te hebben, al resultaten gemerkt die ik... Na ruim 30 jaar steunzolen gedragen te hebben van diverse erkende podologen, zonder resultaat, heb ik me nu na ruim 2 weken fusselastic steunzolen gedragen te hebben, al resultaten gemerkt die ik niet voor mogelijk had gehouden. Geen pijn meer aan de tenen, durf weer op blote voeten te lopen. Amazon.

Reactie Fusselastic:

Beste meneer Westerdiep,
Wat fijn om te lezen dat U zo tevreden bent, dit horen wij graag!
Wij wensen u nog heel veel loopplezier!

Het Fusselastic Team

Mevr. van M. / Sliedrecht

Steunzolen van een podoloog voldeden niet, m'n heup en rugklachten gingen niet over.
Ik gebruik inmiddels 4 maanden de steunzolen van Fusselastic, de klachten waren na 2 á 3 maanden verdwenen....
Groot voordeel is dat de zolen in alle schoenen passen.
Zeer tevreden met advies, bestelwijze en levering.

Rozeboom

Sinds een half jaar gebruik ik steunzolen van Fusselastic. Het moest even wennen, maar mijn rugklachten waren vrij snel over.

Th.B.J de Graaf

Na aanmelding een afspraak gemaakt. En na aanmeting ben ik deze zooltjes gaan proberen....daarvoor had ik leren zooltjes gemaakt door de orthopeed maar die voldoen niet na verloop van tijd....nu ik... Na aanmelding een afspraak gemaakt. En na aanmeting ben ik deze zooltjes gaan proberen....daarvoor had ik leren zooltjes gemaakt door de orthopeed maar die voldoen niet na verloop van tijd....nu ik deze heb ...en al 3 jr .....loop ik er nig steeds mee en voldoen helemaal. Blij er mee!!!

Dennis Battels

Ik had veel last van lage rugklachten; met name stedentrips was voor mij een drama. Een kennis attendeerde mij op Fusselastic steunzolen. Ik ging daardoor rechtop lopen en mijn rugklachten verdwenen... Ik had veel last van lage rugklachten; met name stedentrips was voor mij een drama. Een kennis attendeerde mij op Fusselastic steunzolen. Ik ging daardoor rechtop lopen en mijn rugklachten verdwenen heel erg snel. Ben er erg blij mee.

Mevrouw Swen

In 2010-2011 heb ik mijn rechter voorvoet geblesseerd bij een verbouwing. Het gevolg was dat ik nauwelijks meer kon lopen; dat veroorzaakte intense, brandende pijn. Dokters noch podotherapeuten... In 2010-2011 heb ik mijn rechter voorvoet geblesseerd bij een verbouwing. Het gevolg was dat ik nauwelijks meer kon lopen; dat veroorzaakte intense, brandende pijn. Dokters noch podotherapeuten wisten daar raad op. Wel bleken beide voeten wat ingezakt te zijn door het voortdurend lopen op sloffen. Maar de pijn was niet te verlichten. Zelfs aangemeten steunzolen hielpen niet maar veroorzaakten slechts nog meer pijn - nu in mijn rug. Heb ze teruggebracht.

Ik kon alleen nog maar heel kleine stukjes lopen op mijn oude tennisschoenen tot de pijn weer begon. En dat terwijl ik voorheen een fanatieke wandelaar en hardloopster was.

Toevallig was er in 2012 een demonstratie van metalen steunzolen (Fusselastic) in mijn woonplaats. Er niks van verwachtend ging ik er toch heen. In wanhoop probeer je alles uit. Ik kreeg een paar min of meer passende zolen in mijn schoenen om ze buiten uit te proberen. Ik liep daarmee naar de bibliotheek (een heel eind!), langs de schappen met boeken en weer terug zonder dat de pijn opkwam. Wist niet wat me overkwam! Ik liet mijn voeten opmeten en bestelde één paar zolen. Vanaf dat moment ben ik weer gaan lopen. Eerst kon ik ook weer wat andere schoenen gaan dragen, zonder de zolen. Het was wel altijd een hele zoektocht om de juiste schoenen te vinden die geen pijn in mijn voorvoet veroorzaakten.

Mei 2017 wilde ik voorzichtig proberen weer met hardlopen te beginnen. Dat bleek alleen maar te lukken als ik de Fusselastic zolen in mijn hardloopschoenen deed. Maar dan ging het ook weer, iets wat ik nooit meer verwacht had als 64-jarige met een probleemvoet.

Omdat ik op 3 adressen leef heb ik er 2 paar zolen bij besteld. In de levering gingen er wat dingetjes mis. Maar die werden prompt verholpen, alle lof daarvoor.

A. Feenstra

Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe steunzolen gekregen. Ik ben ze gelijk gaan gebruiken en heb ze het hele weekend gedragen. Het loopcomfort is heerlijk. Kortom blij met mijn aanschaf en ik kan... Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe steunzolen gekregen. Ik ben ze gelijk gaan gebruiken en heb ze het hele weekend gedragen. Het loopcomfort is heerlijk. Kortom blij met mijn aanschaf en ik kan iedereen die steunzolen nodig heeft dit merk aanraden