nvt

Hele fijne zolen ik heb ze nu week in, alleen koude voeten houd ik wel mee?. wie heeft geen koude voeten meer met deze zolen?? dit hoor ik heel graag

André

De zooltjes zijn voor mij een uitkomst. Het was de eerste paar weken wel even wennen, maar ik kan ze nu niet meer missen. Van harte aanbevolen.

Rikki van der Schoot

Echt, deze zooltjes van Fusselastic is een gouden uitvinding! Ik heb jaren geleden (1995) de moed al opgegeven om ooit weer op hakken te kunnen lopen. Zelfs in normale schoenen deden mijn voeten na... Echt, deze zooltjes van Fusselastic is een gouden uitvinding! Ik heb jaren geleden (1995) de moed al opgegeven om ooit weer op hakken te kunnen lopen. Zelfs in normale schoenen deden mijn voeten na een uurtje al pijn. En met pijn bedoel ik echt helse pijn. Het kraakbeen tussen mijn gewrichten is veel te weinig en door in schoenen te lopen, zelfs platte, gaan de gewrichtjes over elkaar heen schuiven, dat geeft die helse pijn. Zelfs de optie om te opereren ligt bij 20%. Via facebook zag ik de reclame en dacht, pfff.....proberen maar. Nu loop ik al 3 mnd zonder pijn in alle soorten schoenen. Er is een nieuwe wereld voor mij open gegaan. De druk op de voorvoet is weg door deze zooltjes en dat was dus het probleem. Ik wil nooit meer zonder!! Fusselastic, dankjewel!!!

Arendje

Pijn in heup en onderrug, zelfs fysiotherapie kon het niet verhelpen. En toen zag ik een advertentie van deze zooltjes voorbij komen. Inmiddels draag ik ze ruim 8 maanden en ze zijn fantastisch, de... Pijn in heup en onderrug, zelfs fysiotherapie kon het niet verhelpen. En toen zag ik een advertentie van deze zooltjes voorbij komen. Inmiddels draag ik ze ruim 8 maanden en ze zijn fantastisch, de pijn is verdwenen! Het bedrijf is klantvriendelijk en geeft goeie service, van harte aanbevolen!

Leen Denoulet

Ik ben heel tevreden ,in het begin wat wennen maar nu ben ik heel tevreden,het stappen gaat beter en ik heb ook geen pijn meer in mijn onderrug .Ik ben overtuigd en blij met mijn aankoop.
Prima...
Prima service van de consulente uit Brugge

Jacqueline de Wildt

Toen ik deze steunzolen voorbij zag komen dacht ik dat is iets voor mij. Door mijn doorgezakte voeten had ik veel klachten in mijn voorvoet en vaak na mijn werk(staand werk) erg vermoeide voeten en... Toen ik deze steunzolen voorbij zag komen dacht ik dat is iets voor mij. Door mijn doorgezakte voeten had ik veel klachten in mijn voorvoet en vaak na mijn werk(staand werk) erg vermoeide voeten en benen. Sinds ik de fusselastic steunzolen heb gaat het een stuk beter. Geen last meer van druk op mijn voorvoet.

Leni Woest

Toen ik over Fusselastic steunzolen las dacht ik direct dat is wat voor mij. Ik heb een been 2 centimeter korter en daar deden ze vroeger niets aan, maar nu ik 75 ben komen allerlei klachten en... Toen ik over Fusselastic steunzolen las dacht ik direct dat is wat voor mij. Ik heb een been 2 centimeter korter en daar deden ze vroeger niets aan, maar nu ik 75 ben komen allerlei klachten en pijn. Na 3 maand gebruik heb ik haast geen pijn meer. Ik sta veel beter op mijn voeten en dat kun je zien aan de eeltvorming. Doorgezakte voorvoeten, krampachtige tenen. Je kunt het haast niet geloven maar het is echt waar , ik ben van een heleboel pijn af! Ik ben er ontzettend blij mee!

Huijbers

Goede ervaring

Trui Vromant

Ik ben heel erg tevreden met deze steunzolen. Ze bieden mij gevoelig meer comfort bij het wandelen.
Wat ik vooral heel praktisch vind is dat ik ze ook in mijn sandalen kan dragen, dat kan helemaal niet met de steunzolen van de podoloog.
Ook mijn voet-arts was vol lof toen ik hem vroeg wat hij van deze zooltjes vond.

v Duin

Ik had meer dan normaal pijn aan mijn voet. Deze zou doorgezakt zijn. De inlegzolen van de Podo gaven geen verlichting ook niet na een paar aanpassingen. Wanhopig was ik met zoveel pijn. En toen... Ik had meer dan normaal pijn aan mijn voet. Deze zou doorgezakt zijn. De inlegzolen van de Podo gaven geen verlichting ook niet na een paar aanpassingen. Wanhopig was ik met zoveel pijn. En toen kwam ik een advertentie tegen van fuselics. En heb een paar aangeschaft. Ik loop nu vrijwel pijnvrij met de hond in het bos. Maar er is ook rust in mijn benen en heupen gekomen.