Joke hulstaert

Ik kon de laatste 2 jaar niet lang meer lopen kreeg vreselijk pijn in mijn voeten
Mijn leven stond een beetje stil omdat ik niet veel meer buiten kwam door de pijn in mijn voeten
Tot ik een advertentie zag van Fusselastic over steunzolen dank zij de steunzolen is mijn leven veranderd
Ik kan weer lopen wel een paar uur achter elkaar
Had ik ze maar eerder gehad
Dank je wel Fusselastic

A.G.J. Rooks

Ik heb sinds enkele maanden Fusselastic. bevallen redelijk. Het is alleen jammer dat er geen nazorg is. Volgens mij zitten ze niet helemaal goed en moeten ze nog een keer bijgesteld worden. Ik heb sinds enkele maanden Fusselastic. bevallen redelijk. Het is alleen jammer dat er geen nazorg is. Volgens mij zitten ze niet helemaal goed en moeten ze nog een keer bijgesteld worden.
A.G.J. Rooks
Markveldebrink 274
7544 VL Enschede.

Reactie Fusselastic:

Goedendag meneer Rooks. Inmiddels heeft de consulent contact met u gezocht en dit met u besproken. Wij hopen natuurlijk dat dit nu naar tevredenheid is opgelost. Om even terug te komen op uw... Goedendag meneer Rooks. Inmiddels heeft de consulent contact met u gezocht en dit met u besproken. Wij hopen natuurlijk dat dit nu naar tevredenheid is opgelost. Om even terug te komen op uw opmerking. Wij zoeken inderdaad geen contact meer met onze klanten nadat de pakketten zijn afgeleverd. Wij vertellen tijdens ons bezoek aan huis altijd contact met ons te zoeken wanneer klachten- en/of vragen zijn. Mocht u na het gesprek met de consulent nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u.
met vriendelijke groet,
het Fusselastic team.

Ik ben zeer tevreden over deze zooltjes!!
Ik ben zeer tevreden over deze zooltjes!!
Jaren last gehad van peesontsteking in de voeten,moest hier door vaak in het gips voor 4 weken. En het kwam steeds terug.Nu draag ik de zooltjes ruim een halfjaar en het gaat prima!!
Kan nu weer wandelen. Ook voor mijn tenen heb ik meer ruimte gekregen! Blij meešŸ˜€!!!
TEVREDEN !!!

Kees Doornhein

Sinds november loop ik op de fusselastic steunzolen en ik ben heel tevreden! Voorheen had ik de steunzolen van een podoloog maar het grote voordeel van deze zolen is dat ze in alle schoenen... Sinds november loop ik op de fusselastic steunzolen en ik ben heel tevreden! Voorheen had ik de steunzolen van een podoloog maar het grote voordeel van deze zolen is dat ze in alle schoenen passen. Net een grote reis gemaakt door Vietnam maar prima gelopen! Aanrader !
Ook prettig was dat de consulent aan huis deze zolen kwam aanmeten.

M. Saat

Ik heb sinds februari 2019 de zooltjes gekregen en het is fantastisch , de klachten die ik toch enig sinds bleef houden met de oude zolen van de podoloog, zijn met fusselastic bijna verdwenen! Ik... Ik heb sinds februari 2019 de zooltjes gekregen en het is fantastisch , de klachten die ik toch enig sinds bleef houden met de oude zolen van de podoloog, zijn met fusselastic bijna verdwenen! Ik heb een beroep waar ik veel loop en sta maar pijnen zijn zo goed als weg.

H.w.moes

Enkele maanden in bezit bij mij direct goed resultaat bij mijn vrouw later bij goed passende schoenen, klachten knieen en heupen merkbaar vermindert zeer te vreden

We hebben goede ervaring met fusselastic, de zooltjes waren heel snel geleverd en bevallen prima in gebruik.

Nel SCHOT

Heb deze zooltjes al sinds 2005 en vind ze nog steeds prima. Ze worden thuis allemaal op t gemak aangemeten. Ik had in die tijd een staand beroep en heb er veel baat bij gehad. Die van de podoloog... Heb deze zooltjes al sinds 2005 en vind ze nog steeds prima. Ze worden thuis allemaal op t gemak aangemeten. Ik had in die tijd een staand beroep en heb er veel baat bij gehad. Die van de podoloog waren 4 x zo dik en ik had s avonds altijd bloed onder mn voeten. Maar deze beschermen je voeten . Nu geen pijn meer. Ik zou t altijd aanraden.

Dini post

Steunzooltjes bevallen super..klachten zijn zo goed als verdwenen.het is eerst wennen.maar kan nietmeer zonder

Parisius

Sinds 2 weken loop ik nu op de fusselastic steunzolen. In het begin moet je wel wennen maar al heel snel resultaat slaap veel beter en het lopen gaat fantastisch. Veel minder pijn aan mijn rug... Sinds 2 weken loop ik nu op de fusselastic steunzolen. In het begin moet je wel wennen maar al heel snel resultaat slaap veel beter en het lopen gaat fantastisch. Veel minder pijn aan mijn rug bekken en knieƫn. In een woord fantastisch. Solana parisius