D Post

De steunzolen hebben mijn problemen opgelost .geen nekklachten meer en zere voeten.super blij mee.

Beeke

Mijn zooltjes waren eerst te breed voor me gemaakt, want ik heb extreem smalle voeten. Maar ik kreeg gratis nieuwe, supersmalle zooltjes! Erg fijn, want zonder deze zooltjes wil ik niet meer voor de... Mijn zooltjes waren eerst te breed voor me gemaakt, want ik heb extreem smalle voeten. Maar ik kreeg gratis nieuwe, supersmalle zooltjes! Erg fijn, want zonder deze zooltjes wil ik niet meer voor de klas staan! Ook wandelen is voor het eerst sinds jaren weer fijn.

Gijsbert van H.

Na jaren last van mijn rug en benen gehad te hebben en bij het winkelen mezelf moest verplaatsen van bank naar bank, maakte ik kennis met uw bedrijf en die mevrouw die langs kwam wist precies wat... Na jaren last van mijn rug en benen gehad te hebben en bij het winkelen mezelf moest verplaatsen van bank naar bank, maakte ik kennis met uw bedrijf en die mevrouw die langs kwam wist precies wat voor klachten ik had. En de aangeschafte zooltjes gaven heel goed resultaat, omdat de aderen in de benen gestimuleerd werden door de pompende werking van de hak.
Daardoor kan ik weer goed lopen en mijn werk weer doen.

Heidy

Gebruik sinds een paar maanden deze steunzolen en bevalt prima.
Ook een goede service heel erg belangrijk.

Herman ten Hove

Ik heb ze nou 4 jaar en wil ze voor geen geld meer missen.
Ben overal naar toe geweest:
Ziekenhuis,Podologen
Heb verschillende steunzolen aangemeten gekregen, maar niets hielp...
Ik heb ze nou 4 jaar en wil ze voor geen geld meer missen.
Ben overal naar toe geweest:
Ziekenhuis,Podologen
Heb verschillende steunzolen aangemeten gekregen, maar niets hielp echt.
Soms tijdelijk maar de pijn kwam wel weer terug.
Tot dat ik van vrienden hoorde dat ze Fusselastic gebruiken en prima beviel.
Nou ik kan zeggen dat het een geweldig product is , zijn geld dubbel en dwars waard.
Kan het iedereen aanraden.
Groeten,
Herman ten Hove

Billen Myriam

Dacht vroeger dat steunzolen hard en lastig waren en wilde er geen maar wandelen en sporten gaf zoveel klachten en met deze op maat gemaakte zolen wandel en sport ik zonder moeite. Had ik er maar... Dacht vroeger dat steunzolen hard en lastig waren en wilde er geen maar wandelen en sporten gaf zoveel klachten en met deze op maat gemaakte zolen wandel en sport ik zonder moeite. Had ik er maar eerder kennis mee gemaakt. Ben tevreden en raad het iederéén ten zeerste aan.

A.Danklof

Mijn had weleens een zweepslag,maar toen hij ook last kreeg van hielspoor ben ik gaan zoeken naar zooltjes,eerst andere gekocht ,hielp wel iets maar ging niet over,per toeval las ik over jullie op... Mijn had weleens een zweepslag,maar toen hij ook last kreeg van hielspoor ben ik gaan zoeken naar zooltjes,eerst andere gekocht ,hielp wel iets maar ging niet over,per toeval las ik over jullie op Facebook,heb gebeld voor een brochure en daarna een afspraak gemaakt,fijn dat ze aan huis komen om afdrukken te maken en uitleg te geven.
Nu loopt mijn man weer met mij twee keer per dag zo'n 10000 stappen, maar vooral zonder pijn,ik kan het iedereen aanbevelen geweldig.

Vera Damwijk

Sinds 2 week maak ik gebruik van fusselatic
Sinds 2 week maak ik gebruik van fusselatic
Steunzolen en ik moet zeggen ze zijn fantastisch!! Ik geniet weer vol op van het lopen en ze passen in iedere moderne schoen, ik heb mij zelf direct verwend met een paar nieuwe panama jacks boots 😃 kan dit bedrijf en de fusselatic Steunzolen aan een ieder aanbevelen die laste heeft van enige vorm van pijn in de voeten of rug ! Dank fusselatic voor jullie professionele hulp!

Cocky van Hesteren

In 2007 kennisgemaakt met Fusselastic via een collega die al jarenlang de zolen tot volle tevredenheid draagt! Zelf, als kind, al steunzooldragend vanaf ongeveer 4 jaar.. Later veelvuldig de... In 2007 kennisgemaakt met Fusselastic via een collega die al jarenlang de zolen tot volle tevredenheid draagt! Zelf, als kind, al steunzooldragend vanaf ongeveer 4 jaar.. Later veelvuldig de podotherapeuten/podologen bezocht ivm mijn pijnlijk, brandende voorvoeten, pijn in de onderrug, kortom lopen en staan was een kwelling.. In 2007 een afspraak gemaakt met uw consulent. Klasse maatwerk! De zolen wil ik niet meer missen! In 2008 heeft mijn man ook de zolen besteld. Hij heeft flink doorgezakte voeten wat steeds meer pijn in kuit en onderbeen gaf. Wandelen en staan was pijnlijk.. Ook hij draagt de zolen elke dag en is ook sindsdien zonder voetklachten!! Sindsdien gaan de zolen in elke schoen/laars/wandelschoen! Als ik 's morgens opsta is het eerste wat ik doe, mijn schoenen mét zolen aantrekken.. Sinds ik Fusselasticzolen draag, ben ik klachtenvrij. Ik kan weer lange wandelingen maken! De grijze pelotten waren na al die jaren toch wel toe aan vernieuwing, alsook de verende zolen.. Mijn tweede paar verende zolen met rode pelotten uit de verpakking gehaald in de schoenen gelegd en ik kan zeker weer 10 jaar genieten! Voor ons is Fusselastic DE oplossing voor onze voetproblemen! Iedereen met voetklachten zou ik Fusselastic willen aanraden! Wij zijn in ieder geval fan voor het leven!

Simon tol

Fusselastic gezien op Facebook en eerst gedacht hier heb je er weer één!
Fusselastic gezien op Facebook en eerst gedacht hier heb je er weer één!
Maar na 20 jaar allerlei orthopedische zooltjes a gemiddeld € 200 gebruikt te hebben en niet 1 die lekker zit of helpt toch maar fusselastic gemaild . Ik heb zeer ernstige doorgezakte voeten en ook nog reumavoeten .
Deze zooltjes van fusselastic zijn de enige zooltjes die je écht ondersteunen en zelfs iets oplichten , kortom een verademing !!!!!