Mar van Bebberen

Ik had al jaren hele zere voeten. Mijn tenen werden vaak heel donker gekleurd, bijna blauw en deden heel zeer. Nadat ik de steunzolen ben gaan dragen kan ik weer langer lopen en zijn mijn pijnlijke... Ik had al jaren hele zere voeten. Mijn tenen werden vaak heel donker gekleurd, bijna blauw en deden heel zeer. Nadat ik de steunzolen ben gaan dragen kan ik weer langer lopen en zijn mijn pijnlijke voeten verdwenen. Dankjewel Fusselastic. Ik beveel het iedereen aan.

Aly Hilberink Hilberink - Catering

Eindelijk steunzolen die in (bijna) elke schoen past ik heb pumps met hele smalle zool en dat past niet maar verder passen ze overal in.Draag al jaren steunzolen, aangemeten in,t zieken huis daar... Eindelijk steunzolen die in (bijna) elke schoen past ik heb pumps met hele smalle zool en dat past niet maar verder passen ze overal in.Draag al jaren steunzolen, aangemeten in,t zieken huis daar moest je speciale schoenen voor kopen. Deze bevallen me prima makkelijk te plaatsen van de ene naar het andere paar blijven goed zitten ik ben niet de enige die zo tevreden is, heb gelijk met mijn zus en kleindochter de steunzolen aan laten meten kleindochter heeft last van hielspoor is nog niet weg maar al een stuk beter u ziet wel we zijn allemaal uiterst te vreden en ik kan het iedereen aanbevelen, ze komen aan huis opmeten dus je hoeft de deur niet uit.

Margriet

Prima uitleg aan huis!
Vlotte afhandeling!

E. Klaasen Bos

Na vele jaren lang allerlei profesionele zooltjes en ortheses te hebben gebruikt was ik toch nooit zonder pijn. Ik was dan ook behoorlijk sceptisch over Fusselastic maar toch een thuis consult... Na vele jaren lang allerlei profesionele zooltjes en ortheses te hebben gebruikt was ik toch nooit zonder pijn. Ik was dan ook behoorlijk sceptisch over Fusselastic maar toch een thuis consult aangevraagd en besloten de zolen laten maken. Ik loop er nu ongeveer 2 maanden op en heb gewoon geen pijnlijke voeten meer !!!! en kan zelfs iedere leuke schoen met hak tot 4 cm weer aan omdat de zooltjes vrij dun zijn. De prijs was toch wel even slikken want mijn verzekering vergoed deze niet, maar ze zijn het zeker waard. Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben met de zolen van Fusselastic !

Ruim acht jaar geleden had ik last van mijn voeten.bij het lopen . Toevallig kwam ik in contact met fusselastic en zijn dunne stalen zooltjes. Nadat ik dit geprobeerd had wou ik niet anders in geen... Ruim acht jaar geleden had ik last van mijn voeten.bij het lopen . Toevallig kwam ik in contact met fusselastic en zijn dunne stalen zooltjes. Nadat ik dit geprobeerd had wou ik niet anders in geen enkele schoen of slof! Alleen de "klitte" bandjes tussen de stalen zool en de zool van de slof behoeven regelmatig vernieuwing. Ik gebruik nog steeds de stalen zooltjes van het eerste uur. Fantastisch! Hulde!

Lieve Sturtewagen

De aanleiding voor het aanschaffen van de steunzolen was een hallux falgus: afgezien van de operatie die er binnen de 5 jaar toch zit aan te komen, betekenen de zolen een deugddoende verlichting... De aanleiding voor het aanschaffen van de steunzolen was een hallux falgus: afgezien van de operatie die er binnen de 5 jaar toch zit aan te komen, betekenen de zolen een deugddoende verlichting voor geheel mijn voeten: quasi geen pijn, noch vermoeidheid meer.

Vakkundige man die zolen kwam aanmeten, mijn man heeft de zolen in de werkschoenen, vorige week was hij vergeten de zolen in de schoenen te leggen , dat voelde noet goed dus meteen bij thuiskomst... Vakkundige man die zolen kwam aanmeten, mijn man heeft de zolen in de werkschoenen, vorige week was hij vergeten de zolen in de schoenen te leggen , dat voelde noet goed dus meteen bij thuiskomst weer in de schoenen gedaan. Dus zijn echt super goede producten. Uw kunt deze zolen gerust aanschaffen .

Marco van Essen

Ik heb verschillende steunzolen geprobeerd, maar deze Fusselastic steunzolen kan ik iedereen aanraden.
Ik zelf heb last van een likdoorn die steeds terugkomt Deze likdoorn is al eens helemaal weggehaald in ziekenhuis maar komt steeds terug. Door deze steunzolen is dit erg gereduceerd.
Daarom is het een top product. Het is niet goedkoop, maar is het zeker waard.

Jean marie v.Varsseveld

Prima uitleg van de produkten en de steunzool zit heerlijk geen pijn aan voeten en kan heerlijk lopen .
Correcte service en ik kan het u van harte aan bevelen mijn voeten zijn blij. Dank je Hassan

Klaas van Langen

Ik heb al veel verschillende steunzolen gehad van verschillende bedrijven (podologen) maar de deze waren naar een paar weken al niet meer bruikbaar.
Ik loop nu meer dan een jaar op de...
Ik loop nu meer dan een jaar op de steunzolen van Fusselastic en ben er tevreden over deze steunzolen en de service is ook erg goed. Bedank heer Brouwer.