Marijn Wagemakers

Ik loop en wandel nu alweer een paar maanden met de steunzooltjes in mijn schoenen en wandelschoenen:
1. de drukplekken op mijn voeten zijn verdwenen
2. de vermoeide voeten zijn...
1. de drukplekken op mijn voeten zijn verdwenen
2. de vermoeide voeten zijn aanmerkelijk beter
3. ik kan weer langere afstanden aan met wandelen
4. het enige waar ik spijt van heb is: als ik DAT had geweten had ik de zooltjes eerder aangeschaft.
5. EEN UITKOMST......

Gryt Nicolay

Fusselastic zijn voor mij prima inlegzolen, hierdoor kan ik veel beter lopen, een heel verschil mett de vorige steunzolen van de podeloog. Daar heb ik nooit lekker op gelopen. Mijn klachten zijn,... Fusselastic zijn voor mij prima inlegzolen, hierdoor kan ik veel beter lopen, een heel verschil mett de vorige steunzolen van de podeloog. Daar heb ik nooit lekker op gelopen. Mijn klachten zijn, versleten enkels en voorvoettbeentjes.zonder steunzolen loop ik heel moeilijk. Ik ben blij met deze zolen, wel duur, maar dan heb je ook wat. Het consult thuis was prima.

Elly kusters

Na jaren bij een podoloog te hebben gelopen jullie steunzolen genomen . Ze worden netjes thuis aangemeten met een duidelijke uitleg . Moest wel even wachten voor ik ze had maar dat was het wachten... Na jaren bij een podoloog te hebben gelopen jullie steunzolen genomen . Ze worden netjes thuis aangemeten met een duidelijke uitleg . Moest wel even wachten voor ik ze had maar dat was het wachten waard. Na een paar dagen lopen verdween al mijn pijn in mijn voeten veroorzaakt door hielspoor .

Maya van de Vin

Uitmuntend, Heb sinds enkele maanden de steunzolen van Fusselastic en ze helpen perfect. Ik heb norton syndroom en kon al jaren ondanks steunzolen van de podoloog geen schoenen met hakje aan,... Uitmuntend, Heb sinds enkele maanden de steunzolen van Fusselastic en ze helpen perfect. Ik heb norton syndroom en kon al jaren ondanks steunzolen van de podoloog geen schoenen met hakje aan, dankzij deze steunzolen wel šŸ˜€

Mijn klachten ,waren heel veel , ik kon niet zonder steunzolen lopen maar ook niet meer met de steunzolen van de orthopeed.
Doorgezakte voeten
Naar wat mijn zei hielspoor
Zere...
Doorgezakte voeten
Naar wat mijn zei hielspoor
Zere kuiten, knieƫn, en onder de bal van de voet veel pijn.
Nu bijna geen klachten meer, alleen soms nog onder de bal vd voet.

Bedrijf is correct, oplossingen die ze bieden is beperkt

Reactie Fusselastic:

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat wij u blijkbaar niet de goede oplossing hebben kunnen bieden. Wij hebben de ervaring dat ons product in 95% van de gevallen goed helpt tegen... Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat wij u blijkbaar niet de goede oplossing hebben kunnen bieden. Wij hebben de ervaring dat ons product in 95% van de gevallen goed helpt tegen pijnklachten, maar we realiseren dat ons product niet iedereen kan helpen.
Mocht dit bij u het geval zijn dan zoeken we graag samen naar een passende oplossing. Wilt u contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken hoe we u verder kunnen helpen?

Beste Rogier , nogmaals hartelijk dank voor alle moeite , die je hebt gedaan , om mij zo redelijk mogelijk te laten lopen met deze zolen

Fusselastic

Een zeer goed bedrijf ik had eerst mijn twijfels maar ik kan nu zeggen een heel goed bedrijfen heel correct goede zorg

Egbert van Leusen

Een goed product. Zou niet meer zonder kunnen. Gebruik ze nu zo'n een jaar . Veel minder pijn in voeten en rug.

Willy v. I.

Vanaf 2006 gebruik ik deze zolen, sindsdien geen last meer van likdoorns (had daar voor podozooltjes van een podoloog). Vanwege de veroudering van mijn voeten krijg ik nu nieuwe die bij U nu... Vanaf 2006 gebruik ik deze zolen, sindsdien geen last meer van likdoorns (had daar voor podozooltjes van een podoloog). Vanwege de veroudering van mijn voeten krijg ik nu nieuwe die bij U nu besteld zijn. (ik ben 92 jaar)