Cocky van Hesteren

In 2007 kennisgemaakt met Fusselastic via een collega die al jarenlang de zolen tot volle tevredenheid draagt! Zelf, als kind, al steunzooldragend vanaf ongeveer 4 jaar.. Later veelvuldig de podotherapeuten/podologen bezocht ivm mijn pijnlijk, brandende voorvoeten, pijn in de onderrug, kortom lopen en staan was een kwelling.. In 2007 een afspraak gemaakt met uw consulent. Klasse maatwerk! De zolen wil ik niet meer missen! In 2008 heeft mijn man ook de zolen besteld. Hij heeft flink doorgezakte voeten wat steeds meer pijn in kuit en onderbeen gaf. Wandelen en staan was pijnlijk.. Ook hij draagt de zolen elke dag en is ook sindsdien zonder voetklachten!! Sindsdien gaan de zolen in elke schoen/laars/wandelschoen! Als ik 's morgens opsta is het eerste wat ik doe, mijn schoenen mét zolen aantrekken.. Sinds ik Fusselasticzolen draag, ben ik klachtenvrij. Ik kan weer lange wandelingen maken! De grijze pelotten waren na al die jaren toch wel toe aan vernieuwing, alsook de verende zolen.. Mijn tweede paar verende zolen met rode pelotten uit de verpakking gehaald in de schoenen gelegd en ik kan zeker weer 10 jaar genieten! Voor ons is Fusselastic DE oplossing voor onze voetproblemen! Iedereen met voetklachten zou ik Fusselastic willen aanraden! Wij zijn in ieder geval fan voor het leven!

Score voor Fusselastic: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja