anonymous

Vakkundige man die zolen kwam aanmeten, mijn man heeft de zolen in de werkschoenen, vorige week was hij vergeten de zolen in de schoenen te leggen , dat voelde noet goed dus meteen bij thuiskomst... Vakkundige man die zolen kwam aanmeten, mijn man heeft de zolen in de werkschoenen, vorige week was hij vergeten de zolen in de schoenen te leggen , dat voelde noet goed dus meteen bij thuiskomst weer in de schoenen gedaan. Dus zijn echt super goede producten. Uw kunt deze zolen gerust aanschaffen .

Marco van Essen

Ik heb verschillende steunzolen geprobeerd, maar deze Fusselastic steunzolen kan ik iedereen aanraden.
Ik zelf heb last van een likdoorn die steeds terugkomt Deze likdoorn is al eens helemaal weggehaald in ziekenhuis maar komt steeds terug. Door deze steunzolen is dit erg gereduceerd.
Daarom is het een top product. Het is niet goedkoop, maar is het zeker waard.

Jean marie v.Varsseveld

Prima uitleg van de produkten en de steunzool zit heerlijk geen pijn aan voeten en kan heerlijk lopen .
Correcte service en ik kan het u van harte aan bevelen mijn voeten zijn blij. Dank je Hassan

Klaas van Langen

Ik heb al veel verschillende steunzolen gehad van verschillende bedrijven (podologen) maar de deze waren naar een paar weken al niet meer bruikbaar.
Ik loop nu meer dan een jaar op de...
Ik loop nu meer dan een jaar op de steunzolen van Fusselastic en ben er tevreden over deze steunzolen en de service is ook erg goed. Bedank heer Brouwer.

Erma van Onselen

Vanaf jongs af aan had ik al moeilijke voeten. Ik had last van die knobbels aan de zijkant van mijn voeten en ze waren doorgezakt. Mijn voeten werden ook steeds breder naarmate ik ouder werd en ik... Vanaf jongs af aan had ik al moeilijke voeten. Ik had last van die knobbels aan de zijkant van mijn voeten en ze waren doorgezakt. Mijn voeten werden ook steeds breder naarmate ik ouder werd en ik kreeg het aan mijn rug

Ik heb echt van alles geprobeerd en ben bij diverse podologen en podotherapeuten geweest. Hier kreeg ik van die kurken steunzolen die veel te hard waren en ik had er totaal geen baat bij.

Sinds 2007 loop ik nu op de Fusselastic steunzolen. Door de jaren heen zijn mijn voeten echt sterker geworden! Voorheen kon ik nooit met mijn man mee als hij ging wandelen, ik had zo’n pijn! Met deze zolen merk ik dat ik veel stabieler ging lopen, Ik ben 3 jaar geleden begonnen met de wandeltochten 2 x 20 km in Yogjakarta en Israël. Ga nu weer lopen in Yogjakarta 2 x 20 km. Het fijne van deze zool is dat hij mee veert met je voet. Het is eigenlijk net of er geen steunzool in de schoen zit.

Wij overwinteren in Spanje en omdat ze zo dun zijn passen ze ook in mijn Tefa schoenen, dit is echt ideaal!

In 2018 zijn beide knobbels weggehaald. Ik heb toen geprobeerd om zonder de steunzolen te lopen maar al snel merkte ik dat dit niet ging en ben ik weer de steunzolen gaan gebruiken.

Dat had ik dus nooit gekund zonder jullie fusselastic steunzolen. Ben nu 71 jaar maar geniet nu intens van mijn leven met deze steunzolen!!

Erma van Onselen

W. Aartsen

Ongelooflijk.... de podotherapeuten hebben mij niet echt kunnen helpen. Ik heb last van stevige naaldenprikkels onder mijn voetzolen
Dat was een ramp.... minder moeizaam lopen met gevolgen...
Dat was een ramp.... minder moeizaam lopen met gevolgen voor mijn spieren in de benen en niet meer gewoon kunnen winkelen. Nu kan ik weer meedoen. Echt het proberen waard.

Br Nijeboer

Super goed . Ik raad het iedereen aan. De fusselastic steunzolen. En als u last heb van zere benen is er ook nog een zellacreme die je benen
een goede doorbloeding geven. Werk echt super....
een goede doorbloeding geven. Werk echt super. Even iedere avond voor dat je gaat slapen insmeren. Het is gewoon heerlijk.

Gerja

Ondertussen loop ik al ruim 9 jaar op de fusselastic steunzolen.
door rugklachten kon ik geen 300 meter meer lopen.
Met de fusselastic folder zat ik bij de neurochirurg die wilde...
Ondertussen loop ik al ruim 9 jaar op de fusselastic steunzolen.
door rugklachten kon ik geen 300 meter meer lopen.
Met de fusselastic folder zat ik bij de neurochirurg die wilde opereren en ik hield voet bij stuk, eerst steunzolen proberen, opereren kan altijd nog.
En nu bijna 10 jaar verder en nog steeds niet geopereerd, mijn houding zo verbetert.
Een paar winters geleden ging het bijna mis maar als ik thuis kwam gooide ik de schoenen uit en liep dan op lekkere warme sokken, niet slim, veel pijn voor ik erachter kwam dat ik gewoon de hele dag op de steunzolen moet lopen.
Super blij mee!!

Annemarie Polling- Verhoef

Beste mensen van Fusselastic,

Beste mensen van Fusselastic,

Vandaag na een jaar of 7 of 8 nieuwe pelotten(rubbers) voor m'n steunzolen van Fusselastic besteld. Steunzolendraagster sinds m'n jeugd kon ik destijds op gewone steunzolen via de podoloog niet meer lopen zonder onverdraaglijke pijn, (ik fietste alles en strompelde naar m'n fiets) en ik had rechts inmiddels een misvormde voet (hallus vagus). Nadat ik fusselastic steunzolen ging dragen kon ik binnen een paar weken weer normaal , en zonder pijn lopen, en in de loop van de maanden kreeg m'n rechtervoet weer de normale stand en verdwenen de uitstekende knobbels vrijwel helemaal. Voor mij is het effect van deze zolen een klein wonder, en zijn de beloftes ervan volledig ingelost.

N.B. Ik draag de fusselastics altijd en in elk soort schoenen, zomer en winter. Om ze in sandalen/slippers niet te verliezen heb ik van stevige stof een soort "hieltjes" gemaakt die ik achter in de slippers lijm en waar de achterkant van de steunzool ingestoken wordt. Behalve dat de "hieltjes" slijten en vernieuwd moeten worden binnen enkele maanden, voldoet dit systeem verder prima. Desondanks zou het beter zijn als deze voorziening ook door Fusselastic werd gemaakt en te koop was. De plastic hieltjes die er destijds waren, scheurden binnen een week en voldeden dus niet. Maar ik maak ze met de naaimachine en van stevige meubelstof en dat zie ik niet iedereen doen, terwijl misschien meer mensen sandalen zouden willen dragen.

Met vriendelijke groet, Annemarie Polling-Verhoef

Na een prima uitleg thuis loop ik nu ruim een jaar op deze steunzolen. Het wandelen gaat nu veel beter dan met de leren steunzolen die ik daarvoor had. Niet al mijn klachten zijn verdwenen, maar wel... Na een prima uitleg thuis loop ik nu ruim een jaar op deze steunzolen. Het wandelen gaat nu veel beter dan met de leren steunzolen die ik daarvoor had. Niet al mijn klachten zijn verdwenen, maar wel verminderd. Deze duurzame steunzolen kunnen in veel meer schoenen omdat ze zo dun zijn en door het klittenband (meegeleverd) zelfs in sandalen passen.