W. Abels

Waardeloos! Mijn voeten zijn er nog nooit zo slecht aan toe geweest. Ook een heel vreemde ‘consulent’: hij boog mijn steunzolen even bij rond de rand van mijn tafel. Weggegooid geld!

Beste mevrouw Abels,
Beste mevrouw Abels,
Wat ontzettend vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad met Fusselastic. Ik hoop dat wij nog wat voor u kunnen betekenen. U kunt ten alle tijden contact met ons opnemen. 053-8200 810 of via de mail: info@fusselastic.nl.
Hartelijke groet, team Fusselastic

M Kemp

Voor mij is deze steunzool de oplossing voor doorgezakte voeten. Mijn tenen komen vrij in de schoen waardoor ik geen branderig gevoel meer heb in mijn tenen. Ik loop ook rechter. Praktisch ook dat... Voor mij is deze steunzool de oplossing voor doorgezakte voeten. Mijn tenen komen vrij in de schoen waardoor ik geen branderig gevoel meer heb in mijn tenen. Ik loop ook rechter. Praktisch ook dat ze in alle schoenen passen.
Was in het begin wel even wennen, omdat je voeten ineens ondersteuning krijgen, na ongeveer 2/3 zat het perfect. De consulent was goed bereikbaar toen ik aanvullende vragen had.Ik heb recent mijn tweede bestelling in 10 jaar geplaatst, voor mij werkt het goed. Dank voor de goede service

Reactie Fusselastic:

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! De steunzolen passen inderdaad in vrijwel alle schoenen, ook in open zomerschoenen. Wij wensen u veel plezier van uw Fusselastic steunzolen.... Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! De steunzolen passen inderdaad in vrijwel alle schoenen, ook in open zomerschoenen. Wij wensen u veel plezier van uw Fusselastic steunzolen.

G van den Berg

Heel slecht. Een afspraak maken is snel geregeld maar als er klachten zijn hoor je weken niets.

Beste mevrouw van den Berg,
Beste mevrouw van den Berg,
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Hopelijk kunnen wij nog wat voor u betekenen. U kunt ten alle tijden contact opnemen met ons via de telefoon: 053- 8200 810 of via de mail: info@fusselastic.nl. Wij hopen snel wat van u te horen.
Team Fusselastic

Joke

Ik had last van hielspoor en doorgezakte voeten.
Eerder had ik zooltjes die aangemeten waren door een podoloog maar deze waren aan vervanging toe.
Omdat ik goede berichten las, heb ik...
Ik had last van hielspoor en doorgezakte voeten.
Omdat ik goede berichten las, heb ik zooltjes van Fusselastic aan laten meten.
Het eerste paar was niet goed..daarom kreeg ik andere opgestuurd.
Hier kon ik helaas ook niet aan wennen.
Ik kreeg juist meer pijn in mijn voeten.
Uiteindelijk heb ik ze terug mogen sturen en kreeg ik de helft van het aankoopbedrag terug.

M de Vries

Ik ben zeer tevreden met Fusselastic. De meetafspraken zijn kundig en professioneel, de steunzolen zijn voor mij de beste die ik ooit heb gehad (ik draag vanaf 1970 steunzolen).

Reactie Fusselastic:

Bedankt voor uw positieve review, Wij wensen u veel draagplezier!

Erna gantevoort

Sinds 3 maanden loop ik op de steunzolen van Fusselatic en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ze geven inderdaad de steun die ik nodig heb. Zonder deze steunzolen loop ik continu met pijn... Sinds 3 maanden loop ik op de steunzolen van Fusselatic en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ze geven inderdaad de steun die ik nodig heb. Zonder deze steunzolen loop ik continu met pijn aan mijn voeten. Kleine teen schuift onder de teen ervoor, doorgezakte voorvoet, pijnlijke knobbel op mijn voet. Door het dragen van deze zolen loop ik uren pijnloos. Ze passen in elke sneaker. Of je nu dure sneakers hebt of goedkoper het maakt niets uit. Ze geven de steun. Geen pijnlijke voeten meer. Ik ben er erg blij mee. Draag ze iedere dag al 3 maanden lang.

Beste mevrouw Gantevoort,
Wat fijn om te lezen dat de Fusselastic steunzolen u de steun bieden die u nodig heeft. Wij wensen u nog veel draagplezier!

Gnoom

Een aardige meneer die bij ons kwam. Heb de proefzolen geprobeerd en mijn haren gingen recht overeind staan van het gevoel aan mijn voeten. Kan me niet voorstellen dat ik daaraan kan wennen. Voor... Een aardige meneer die bij ons kwam. Heb de proefzolen geprobeerd en mijn haren gingen recht overeind staan van het gevoel aan mijn voeten. Kan me niet voorstellen dat ik daaraan kan wennen. Voor 389 euro zou ik wel een soort garantie willen dat je de zolen kunt retourneren als ze niet bevallen.

Beste meneer Keizer,
Beste meneer Keizer,
Uiteraard heeft u garantie op de steunzolen. U kunt altijd contact met ons opnemen over de voorwaarden via de telefoon: 053-8200 810 of via de mail: info@fusselastic.nl.

nv immo adoma

Ik ben heel tevreden van mijn steunzolen. De pijn is minder aan mijn benen en het grote voordeel is dat de zolen in elke gewone schoen passen, zodat je geen speciale dure schoenen voor steunzolen... Ik ben heel tevreden van mijn steunzolen. De pijn is minder aan mijn benen en het grote voordeel is dat de zolen in elke gewone schoen passen, zodat je geen speciale dure schoenen voor steunzolen moet kopen. Had ook last van hielspoor , door het dragen van de zolen voorlopig ook geen last meer.
Dus ik vind het een aanrader

Hilde

Beste Hilde,
Beste Hilde,
Wat fijn om te horen dat je klachten zijn verdwenen door het dragen van de Fusselastic steunzolen. Wij wensen u nog veel draagplezier! Mochten wij in de toekomst nog wat voor u kunnen betekenen horen wij het graag!

Hilko

Ervaring van leverancier is goed. Heel vriendelijk.
Ik heb vandaag de palotten na 4 jaar voor het eerst vervangen en gelijk ff nieuwe besteld.

Beste Hilko,
Wat fijn om te horen! Wij wensen u nog lang veel plezier te hebben van de Fusselastic steunzolen.

Evelien Buitenhuis

Mijn ervaring met deze zolen is fantastish meteen toen ik ze aanhad ik liep weer gewoon . Ook gewoon de trap op verbazend . Ik heb een staand beroep ik kan echt niet zonder deze fantastische zolen .... Mijn ervaring met deze zolen is fantastish meteen toen ik ze aanhad ik liep weer gewoon . Ook gewoon de trap op verbazend . Ik heb een staand beroep ik kan echt niet zonder deze fantastische zolen . Ik had ook al van alles geprobeerd maar deze zolen spannen de kroon daar kan geen podoloog tegen op. Gr Evelien Buitenhuis . Ik zou ze aan iedereen aanraden .

Beste Evelien,
Beste Evelien,
Hartelijke dan voor deze mooie review. Wat nog fijner is is dat u weer klachtenvrij kan lopen en uw werk kan doen. Wij wensen u nog lang veel plezier van de steunzolen van Fusselastic.
Team Fusselastic