M Kemp

Voor mij is deze steunzool de oplossing voor doorgezakte voeten. Mijn tenen komen vrij in de schoen waardoor ik geen branderig gevoel meer heb in mijn tenen. Ik loop ook rechter. Praktisch ook dat... Voor mij is deze steunzool de oplossing voor doorgezakte voeten. Mijn tenen komen vrij in de schoen waardoor ik geen branderig gevoel meer heb in mijn tenen. Ik loop ook rechter. Praktisch ook dat ze in alle schoenen passen.
Was in het begin wel even wennen, omdat je voeten ineens ondersteuning krijgen, na ongeveer 2/3 zat het perfect. De consulent was goed bereikbaar toen ik aanvullende vragen had.Ik heb recent mijn tweede bestelling in 10 jaar geplaatst, voor mij werkt het goed. Dank voor de goede service

G van den Berg

Heel slecht. Een afspraak maken is snel geregeld maar als er klachten zijn hoor je weken niets.

Boskeljon

Heb in maart 2012 op advies van de "deskundige" 2 paar aangeschaft voor de prijs van € 336,00. Na een paar dagen gedragen te hebben vond ik ze vandaag weer terug in de kast waarin ik ze in 2012 heb... Heb in maart 2012 op advies van de "deskundige" 2 paar aangeschaft voor de prijs van € 336,00. Na een paar dagen gedragen te hebben vond ik ze vandaag weer terug in de kast waarin ik ze in 2012 heb verstopt. Dus nooit meer gebruikt. Waardeloos

Joke

Ik had last van hielspoor en doorgezakte voeten.
Eerder had ik zooltjes die aangemeten waren door een podoloog maar deze waren aan vervanging toe.
Omdat ik goede berichten las, heb ik...
Ik had last van hielspoor en doorgezakte voeten.
Omdat ik goede berichten las, heb ik zooltjes van Fusselastic aan laten meten.
Het eerste paar was niet goed..daarom kreeg ik andere opgestuurd.
Hier kon ik helaas ook niet aan wennen.
Ik kreeg juist meer pijn in mijn voeten.
Uiteindelijk heb ik ze terug mogen sturen en kreeg ik de helft van het aankoopbedrag terug.

Weet ik niet

Heb ze jaren geleden laten aanmeten op een beurs, ík kon er niet op lopen, veel last van kramp, slechts aankoop, zonde van het geld, zijn in kliko rerecht gekomen na vele malen opnieuw geprobeerd te... Heb ze jaren geleden laten aanmeten op een beurs, ík kon er niet op lopen, veel last van kramp, slechts aankoop, zonde van het geld, zijn in kliko rerecht gekomen na vele malen opnieuw geprobeerd te hebben.

M de Vries

Ik ben zeer tevreden met Fusselastic. De meetafspraken zijn kundig en professioneel, de steunzolen zijn voor mij de beste die ik ooit heb gehad (ik draag vanaf 1970 steunzolen).

Erna gantevoort

Sinds 3 maanden loop ik op de steunzolen van Fusselatic en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ze geven inderdaad de steun die ik nodig heb. Zonder deze steunzolen loop ik continu met pijn... Sinds 3 maanden loop ik op de steunzolen van Fusselatic en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben. Ze geven inderdaad de steun die ik nodig heb. Zonder deze steunzolen loop ik continu met pijn aan mijn voeten. Kleine teen schuift onder de teen ervoor, doorgezakte voorvoet, pijnlijke knobbel op mijn voet. Door het dragen van deze zolen loop ik uren pijnloos. Ze passen in elke sneaker. Of je nu dure sneakers hebt of goedkoper het maakt niets uit. Ze geven de steun. Geen pijnlijke voeten meer. Ik ben er erg blij mee. Draag ze iedere dag al 3 maanden lang.

Gnoom

Een aardige meneer die bij ons kwam. Heb de proefzolen geprobeerd en mijn haren gingen recht overeind staan van het gevoel aan mijn voeten. Kan me niet voorstellen dat ik daaraan kan wennen. Voor... Een aardige meneer die bij ons kwam. Heb de proefzolen geprobeerd en mijn haren gingen recht overeind staan van het gevoel aan mijn voeten. Kan me niet voorstellen dat ik daaraan kan wennen. Voor 389 euro zou ik wel een soort garantie willen dat je de zolen kunt retourneren als ze niet bevallen.

nv immo adoma

Ik ben heel tevreden van mijn steunzolen. De pijn is minder aan mijn benen en het grote voordeel is dat de zolen in elke gewone schoen passen, zodat je geen speciale dure schoenen voor steunzolen... Ik ben heel tevreden van mijn steunzolen. De pijn is minder aan mijn benen en het grote voordeel is dat de zolen in elke gewone schoen passen, zodat je geen speciale dure schoenen voor steunzolen moet kopen. Had ook last van hielspoor , door het dragen van de zolen voorlopig ook geen last meer.
Dus ik vind het een aanrader

Hilde

Hilko

Ervaring van leverancier is goed. Heel vriendelijk.
Ik heb vandaag de palotten na 4 jaar voor het eerst vervangen en gelijk ff nieuwe besteld.