Margé Koster

Sinds twee weken loop in op de fusselastic zolen. Heerlijk! Ik loop soepeler en de zolen leveren letterlijk veerkracht. Ben ook erg tevreden over de bestel- en aflever procedure. Na afspraak zijn de... Sinds twee weken loop in op de fusselastic zolen. Heerlijk! Ik loop soepeler en de zolen leveren letterlijk veerkracht. Ben ook erg tevreden over de bestel- en aflever procedure. Na afspraak zijn de zolen binnen twee weken thuis aangemeten. Weer twee weken later had ik de zolen in huis en liep ik ermee. Groot voordeel is dat ze in elke schoen passen. Conclusie: ik heb merkbaar minder last van vermoeidheid in mijn benen en ben heel tevreden over mijn fusselastic steunzolen.

Klarie van den Berg

Mijn man en ik hebben allebei de steunzolen van Fusselatic. Mijn man vind het wandelen minder vermoeiend bij het dragen van de steunzolen. Ik heb de steunzolen aangeschaft omdat ik atrose heb in de... Mijn man en ik hebben allebei de steunzolen van Fusselatic. Mijn man vind het wandelen minder vermoeiend bij het dragen van de steunzolen. Ik heb de steunzolen aangeschaft omdat ik atrose heb in de knieën. Loop veel beter met het gebruik van de steunzolen en heb minder last van mijn heupen/rug . Heb eerst steunzolen van de pedoloog gehad en krijg bij het dragen last van kromme tenen en pijn. Heb toen bij het zien van de advertentie een afspraak gemaakt bij Fusselatic. Wij hebben ook goede ervaringen met het bedrijf, klantvriendelijkheid en de voorlichting gegeven over de steunzolen. Als ik met iemand zie moeilijk zie lopen, ga ik het gesprek aan en vertel altijd mijn goede bevindingen met Fusselatic en mijn man beveel Fusselatic aan op de wandelclub. Sommigen vinden de steunzolen wat prijzig, maar op de langer termijn zijn de steunzolen goedkoper omdat de steunzolen veel langer meegaan.
Ook een pluspunt van deze steunzolen vind ik dat ik deze ook in sandalen kan dragen in de zomer. Ton en Klarie van den Berg.

Kemp

Goede, duidelijke uitleg van het product door de consulent en klantvriendelijk.
Goede, duidelijke uitleg van het product door de consulent en klantvriendelijk.
Deze steunzool biedt voor mij een perfecte oplossing wanneer ik schoenen draag met een platte zool, zoals uggs of tod's instappers. Ook als ik het draag in andere schoenen, merk ik dat het mijn houding corrigeert en ik rechter op loop.
Ik zou de steunzolen zeker aanbevelen!

Ik ben een zeer tevreden klant Fusselastic. Hebt het gekocht in 2007 en loopt dagelijks nog met de steunzolen. Ben 2 jaar geleden aan beiden voeten geopereerd en mijn grote knobbels aan de zijkant... Ik ben een zeer tevreden klant Fusselastic. Hebt het gekocht in 2007 en loopt dagelijks nog met de steunzolen. Ben 2 jaar geleden aan beiden voeten geopereerd en mijn grote knobbels aan de zijkant van mijn grote tenen. 8 maanden geen schoenen kunnen dragen. Daarna mocht ik van mijn orthopeed chirurg de steunzolen dragen. Het voelde weer vertrouwd op mijn zelfde steunzolen te lopen. Ik heb weer 2 x 20 km in Yogjakarta in Indonesië kunnen lopen zonder blaren.
Mijn leeftijd is 73 jaar en ik blijf en hoop nog vele wandeltochten te kunnen maken.
Ik zou iedereen aanbevelen om deze steunzolen te dragen...want je kan het ook met verschillende pats afmeten voor je voeten. Veel succes!!!

Harm Vroom

Product maakt alle verwachtingen waar. Met mijn moeilijk voeten heb ik alles al geprobeerd. Deze verende zooltjes heb ik altijd op gewacht. Ik loop weer pijnvrij

Jolanda Joekema

Ik gebruik de steunzolen nu 5 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb last van een doorgezakte voorvoet en een beginnende hallux falgus en heb door het dragen van de steunzolen praktisch... Ik gebruik de steunzolen nu 5 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb last van een doorgezakte voorvoet en een beginnende hallux falgus en heb door het dragen van de steunzolen praktisch geen last meer. De betere doorbloeding in mijn benen heeft als resultaat geen koude voeten meer.

Sinds 3 jaar gebruik ik de zooltjes van Fusselastic en wat mij betreft, ik hoef geen andere !

Fusselastic steunzolen

Zijn erg goed draagt goed heb ze nu een half jaar geen bekken klachten meer en geen pijn in mijn voeten meer goede informatie gehad en komen bij je thuis, levering zeer goed alles netjes op tijd erg... Zijn erg goed draagt goed heb ze nu een half jaar geen bekken klachten meer en geen pijn in mijn voeten meer goede informatie gehad en komen bij je thuis, levering zeer goed alles netjes op tijd erg te vrede. Dus mensen als je problemen hebt met je voeten en heb steunzolen nodig praat met hun en laat je adviseren

Fusselastic

Fusselastic zitten geweldig heb ze al jaren in ongeveer 3 jaar al.in kan niet meer zonder is het geld waard hoor

Netty Werkman

Ik kreeg zoveel last van mijn tenen dat het mij steeds meer beperkte bij het lopen. Pedologische zolen hielpen niet afdoende.
Toevallig las ik 15 jaar geleden over Fusselastic voetzolen en dat...
Toevallig las ik 15 jaar geleden over Fusselastic voetzolen en dat was de oplossing.
In m’n werk, uitgaan, sporten, de pijn is weg als ik ze in mijn schoenen draag.
Ik ben er zelfs op naar Santiago de Compostela gelopen.
Voor mij zijn Fusselastic voetzolen echt onmisbaar!