K van Gorp

Prima service, vriendelijk en het is zeer de moeite waard. Aanschaf van de steunzolen waren wel prijzig, maar het resultaat mag er zijn, loop nu zoals het hoort, dus niet meer op de zijkant van mijn... Prima service, vriendelijk en het is zeer de moeite waard. Aanschaf van de steunzolen waren wel prijzig, maar het resultaat mag er zijn, loop nu zoals het hoort, dus niet meer op de zijkant van mijn voeten ivm. de drukpunten op mijn voorvoeten. Er ging een wereld voor me open, kan nu ook zonder moeite traplopen wat ik voorheen ook wel kon maar met veel pijn in mijn kniegewrichten, daar ben ik gelukkig van af. Ben blij met de keuze die ik bij u heb gemaakt, en zal er in de toekomst gebruik van blijven maken. Toppy hoor.

Nolden

Super goeie service aan huis...geschikte mensen....het is een uitkomst voor veel voetproblemen♡

Martine Snoek

Ik heb een hele goede ervaring gehad. Het is heel fijn dat ze gewoon thuis komen om alles te laten zien en afdrukken te nemen van je voeten. En ik kreeg er ook nog eens een hele fijne creme voor... Ik heb een hele goede ervaring gehad. Het is heel fijn dat ze gewoon thuis komen om alles te laten zien en afdrukken te nemen van je voeten. En ik kreeg er ook nog eens een hele fijne creme voor mijn voeten bij waardoor ze nu heerlijk zacht en bijna eelt vrij zijn. Dus dat is ook zeker een aanrader. Ik gebruik de zooltjes nu al even en ik kan weer lopen zonder pijnlijke knieën en heup. Ik kan het echt iedereen aanraden het maakt voor mij echt zo veel verschil!

C. Schilder

Ik heb al vele steunzolen gehad maar deze zijn fantastisch. Heb geen pijn aan mijn voetenmeer.

Els de Wijs

Maar deze wel en ook steeds minder eelt onder m'n voeten. Ik heb ze al bijna 2 jaar en bevallen heel goed. Heb hele moeilijke voeten en al verschillende steunzolen gehad wat niet werkte.
Maar deze wel en ook steeds minder eelt onder m'n voeten.
Zijn redelijk duur maar je krijgt 2 paar dus valt het omgerekend best mee

Heutink

Ik ben zéér tevreden over mijn Fusselastic zolen.
Heb gelukkig geen last meer van m'n Hallux Valgus klacht tijdens het lopen.
Bijkomend voordeel is óók dat mijn houding verbeterd is...
Ik ben zéér tevreden over mijn Fusselastic zolen.
Heb gelukkig geen last meer van m'n Hallux Valgus klacht tijdens het lopen.
Bijkomend voordeel is óók dat mijn houding verbeterd is tijdens het dragen vd zolen ?!

Mylca v Velsen

Vanaf 2017 gebruik ik de fusselastic zooltjes.
Ik kon al verscheidene jaren niet zonder enorme pijn lopen, en zeker niet een grote afstand.
Ik heb plat spreid voeten met lekke...
Vanaf 2017 gebruik ik de fusselastic zooltjes.
Ik heb plat spreid voeten met lekke vetkussentjes. Heb ook gebroken tenen gehad.
Nu is het veel prettiger om een eind te kunnen lopen zonder op de kiezen te moeten bijten. De pijn verdwijnt na een kleine gewenningsperiode met de zooltjes.
Kon/kan eindelijk weer lachen tijdens een wandeling. Ook de heuppijn is verdwenen.

Heel erg fijn dankjulliewel ook voor de snelle aanmeting bij mij thuis en bezorging nadien.

Vriendelijke groetjes Mevr. M. v Velsen
Leeuwarden

Hoekman

Mn partner en ik zijn sinds een paar maanden aan de zooltjes zn rugklachten zijn over en zere voeten ook niet meer zelf ook veel minder zere voeten trekt telkens nog bij komen meer in vorm 1e paar... Mn partner en ik zijn sinds een paar maanden aan de zooltjes zn rugklachten zijn over en zere voeten ook niet meer zelf ook veel minder zere voeten trekt telkens nog bij komen meer in vorm 1e paar dagen even wennen gevoel dat je op wolken loop is heel fijn wende snel zeer aan te bevelen

Ine Eelants

Fijn dat deze zolen bij je thuis worden aangemeten.
Fijn dat deze zolen bij je thuis worden aangemeten.
Pluspunt voor mij als persoon met brede voeten is dat de zooltjes dun zijn en daardoor ook perfect in schoenen of laarzen met hoge hakken passen.
Fijn is dat je de voorvoet druk kunt regelen door de verwisselbare voor voet steuntjes .
Pluspunt: zooltjes zijn gemakkelijk te reinigen en blijven geur vrij !
Het enige nadeel vind ik de klittenband stukjes die los komen met verwisselen, maar dat mag de pret niet drukken.
Afhankelijk van hoe u verzekerd bent kunt u een bijdrage in de aanschaf kosten declareren.

Danielle van Dura

Ik heb deze fantastische zooltjes nu 2 maanden. Ik heb een whiplash en houding is erg belangrijk. Wat vind ik beter dan mijn vorige zooltjes ( elders aangeschaft): ik heb ook veel minder last van... Ik heb deze fantastische zooltjes nu 2 maanden. Ik heb een whiplash en houding is erg belangrijk. Wat vind ik beter dan mijn vorige zooltjes ( elders aangeschaft): ik heb ook veel minder last van mijn knie en op de sportschool kan ik op de crosstrainer zonder dat mijn voeten gaan "slapen". Echt top, ik wil nooit meer anders. Service is ook fantastisch bij dit bedrijf.