Johan Vanmunster

PURE SCAM!
De verkoop gaat uiteraard heel vlotjes, wat had je gedacht! Levering van de zolen (of iets wat daar voor moet doorgaan) op heel korte termijn.
Maar de service nadien kan je...
PURE SCAM!
Maar de service nadien kan je niet eens rampzalig noemen. Ze bestaat eenvoudigweg niet. De ‘zolen’ hebben nooit lekker gezeten. Ik meldde dit meer dan 3 volle maanden geleden. Inmiddels ook al talloze keren gebeld en gemaild, maar nog steeds geen oplossing in zicht.
Conclusie: Met pijnlijke voeten blijven dolen? Koop bij Fusselastic je zolen! Ik zeg je onverholen: je voelt je als nooit eerder bestolen!

Reactie Fusselastic:

Geachte heer van Munster,

Wij begrijpen dat uw tijd waardevol is en willen ons oprecht verontschuldigen voor de frustraties die dit bij u heeft veroorzaakt.
Wij betreuren dan ook de...
Geachte heer van Munster,

Wij betreuren dan ook de problemen rondom onze bereikbaarheid en de ongemakken die u hierdoor heeft ervaren.
Wij begrijpen dat dit niet alleen hinderlijk is, maar ook onprofessioneel over kan komen en verzekeren u dat wij er alles aan doen om deze kwestie snel en grondig aan te pakken, zodat wij in de toekomst een soepeler communicatieproces kunnen waarborgen.
Wij zijn ons ervan bewust dat het gebruik van de woorden 'pure scam' wellicht niet op zijn plaats is en mogelijk voortkomt uit de frustratie over onze slechte bereikbaarheid.
Wij nemen deze feedback serieus en zullen actief stappen ondernemen om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat klanten zich gehoord en gerespecteerd voelen.
Op 23 januari j.l. heeft u van ons een email ontvangen met een formulier in de bijlage.
Zou u deze mogelijk nog in willen vullen en aan ons retour zenden zodat wij alsnog spoedig uw probleem op kunnen pakken en mogen proberen om uw negatieve ervaring hopelijk toch nog om kunnen buigen naar een positievere ervaring.
Nogmaals bieden wij onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u afgelopen periode heeft ervaren.
Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij zijn vastbesloten om uw vertrouwen te herstellen en uw ervaring met ons te verbeteren.
Team Fusselastic

Sjjh Van de ven

Zeer slecht. Ik was erg enthousiast in het begin. Moest er erg wennen. De zooltjes schuiven naar voren waardoor ze je voet afklemmen en er geen gevoel meer is in de tenen. Ik heb hierover contact... Zeer slecht. Ik was erg enthousiast in het begin. Moest er erg wennen. De zooltjes schuiven naar voren waardoor ze je voet afklemmen en er geen gevoel meer is in de tenen. Ik heb hierover contact gezocht maar tot op heden geen enkele reactie. Dan maar op deze manier proberen. Graag contact! S van de Ven

Reactie Fusselastic:

Beste mevrouw van de Ven,
Wat jammer om te lezen dat u in uw feedback de woorden zeer slecht moet gebruiken.
Beste mevrouw van de Ven,
Wij betreuren het ook dat wij niet eerder contact met u hebben gezocht over uw probleem.
In de afgelopen maanden zijn wij overspoeld met spam-berichten in onze mailbox en hebben hierdoor uw email in november helaas gemist.
Ook zijn wij door omstandigheden een periode telefonisch niet goed bereikbaar geweest, we zijn momenteel druk bezig om dit op orde te brengen zodat onze bereikbaarheid weer op orde is zoals u van ons mag verwachten.
Uiteraard is dit geen excuus! Maar begrijpt u mogelijk hoe uw situatie ontstaan is.
Ik heb u vanmorgen een email gestuurd en hoop dat we uw zeer slecht toch nog om kunnen buigen naar een positief resultaat!
Team Fusselastic

Beeke

Al zeker 5 jaar loop ik op deze zolen. Ze zijn top! Het eerste paar dat ik had waren iets te breed voor mijn schoenen die daardoor wat beschadigden van binnen. Ze namen mijn klacht serieus en ik... Al zeker 5 jaar loop ik op deze zolen. Ze zijn top! Het eerste paar dat ik had waren iets te breed voor mijn schoenen die daardoor wat beschadigden van binnen. Ze namen mijn klacht serieus en ik kreeg iets smallere gratis toegestuurd. Ik geef les en sta dus ongeveer 6 uur per dag. Dat kan ik met zooltjes goed volhouden, anders had ik erg zere voeten.
Raar voordeel van deze zolen: soms kun je daardoor ook iets slechtere/goedkopere schoenen kopen want door de fusselastic-zolen zitten ze toch wel goed!
Mijn man draagt ze ook, hij loopt minstens 17.000 stappen per dag als metaalbewerker en draagt ze ook graag!
Ze helpen ook bij doorgezakte voeten/erge zere bal onder je voet. Mijn fysiotherapeut en ook de verkoper van een goede schoenenzaak zeiden beiden tegen mij: deze zooltjes moet je altijd blijven dragen, ze zijn erg goed! Het is alleen vreselijk jammer dat ze niet in de verzekering zitten! Tip: vraag erom bij je verzekering of ze die erin kunnen doen! Want gewone zooltjes die wel vergoed worden, moeten vaker vervangen worden en zijn dus omgerekend duurder voor de verzekeraars. @Fusselastic: zouden jullie misschien wat meer kunnen praten bij verzekeraars?
Mvg uit Staphorst

M. Sommers

Ik kan de steunzolen erg aanraden. Ik heb laatst mijn tweede paar besteld, het vorige paar is zo’n 10 jaar meegegaan. Ze lopen erg fijn en ik krijg er gelijk een goede houding door. Meneer die... Ik kan de steunzolen erg aanraden. Ik heb laatst mijn tweede paar besteld, het vorige paar is zo’n 10 jaar meegegaan. Ze lopen erg fijn en ik krijg er gelijk een goede houding door. Meneer die langskwam was ook erg vriendelijk en professioneel.

W. Abels

Waardeloos! Mijn voeten zijn er nog nooit zo slecht aan toe geweest. Ook een heel vreemde ‘consulent’: hij boog mijn steunzolen even bij rond de rand van mijn tafel. Weggegooid geld!

Lim/Joon - Georgina

Moet nog op afspraak komen.
Het is moeilijk, de een vind het goed de andere niet.

M Kemp

Voor mij is deze steunzool de oplossing voor doorgezakte voeten. Mijn tenen komen vrij in de schoen waardoor ik geen branderig gevoel meer heb in mijn tenen. Ik loop ook rechter. Praktisch ook dat... Voor mij is deze steunzool de oplossing voor doorgezakte voeten. Mijn tenen komen vrij in de schoen waardoor ik geen branderig gevoel meer heb in mijn tenen. Ik loop ook rechter. Praktisch ook dat ze in alle schoenen passen.
Was in het begin wel even wennen, omdat je voeten ineens ondersteuning krijgen, na ongeveer 2/3 zat het perfect. De consulent was goed bereikbaar toen ik aanvullende vragen had.Ik heb recent mijn tweede bestelling in 10 jaar geplaatst, voor mij werkt het goed. Dank voor de goede service

G van den Berg

Heel slecht. Een afspraak maken is snel geregeld maar als er klachten zijn hoor je weken niets.

Boskeljon

Heb in maart 2012 op advies van de "deskundige" 2 paar aangeschaft voor de prijs van € 336,00. Na een paar dagen gedragen te hebben vond ik ze vandaag weer terug in de kast waarin ik ze in 2012 heb... Heb in maart 2012 op advies van de "deskundige" 2 paar aangeschaft voor de prijs van € 336,00. Na een paar dagen gedragen te hebben vond ik ze vandaag weer terug in de kast waarin ik ze in 2012 heb verstopt. Dus nooit meer gebruikt. Waardeloos

Joke

Ik had last van hielspoor en doorgezakte voeten.
Eerder had ik zooltjes die aangemeten waren door een podoloog maar deze waren aan vervanging toe.
Omdat ik goede berichten las, heb ik...
Ik had last van hielspoor en doorgezakte voeten.
Omdat ik goede berichten las, heb ik zooltjes van Fusselastic aan laten meten.
Het eerste paar was niet goed..daarom kreeg ik andere opgestuurd.
Hier kon ik helaas ook niet aan wennen.
Ik kreeg juist meer pijn in mijn voeten.
Uiteindelijk heb ik ze terug mogen sturen en kreeg ik de helft van het aankoopbedrag terug.