Bart

Fusselastic heeft mij prima geholpen met mijn doorgezakte voet.
Fusselastic heeft mij prima geholpen met mijn doorgezakte voet.
In het verleden 300 euro betaald voor een paar flut steunzooltjes bij een podo-therapeut; gaven totaal geen steun. Fusselastic bood gelukkig wel soelaas (kost overigens wel tijd om eraan te wennen)..

Richard Bartels

Dennis

G Vis

Wat een waardeloos bedrijf.
Zooltjes worden vlot "aangesmeerd".
Wat een waardeloos bedrijf.
Zooltjes worden vlot "aangesmeerd".
Na een fikse ontsteking in de voet geven ze naar lang doorvragen toe de verkeerde te hebben gestuurd. Nieuwe gekregen zelfde verhaal. Nee u krijgt geen andere want wij doen eenmaal een aanpassing.
Je krijgt 50% van de peperdure zooltjes terug en als pleister op de wonde een voetverzorgingspakket. Je raad het al een simpel potje voetencreme.

Bedankt voor uw bericht.
Wij vinden het jammer dat wij u blijkbaar niet de goede oplossing hebben kunnen bieden.
De steunzolen zijn volledig op maat gemaakt en kunnen na ontvangst niet...
Bedankt voor uw bericht.
De steunzolen zijn volledig op maat gemaakt en kunnen na ontvangst niet simpelweg worden geretourneerd. We zullen er bij problemen en/of klachten alles aan doen om ervoor te zorgen dat de steunzolen prettig zitten, maar soms lukt dit ons helaas niet.
Wij hebben de ervaring dat ons product in 95% van de gevallen goed helpt tegen pijnklachten, maar we realiseren dat ons product niet iedereen kan helpen.
We hopen dan ook dat u een product vindt dat beter aan uw wensen voldoet!

A. Enneking

Ook ik heb de zooltjes aangemeten gekregen. Na verschillende pogingen kan ik er nog steeds niet op lopen. De zooltjes schuiven bij het instappen naar voren ondanks het gebruik van de plakkers. Bij... Ook ik heb de zooltjes aangemeten gekregen. Na verschillende pogingen kan ik er nog steeds niet op lopen. De zooltjes schuiven bij het instappen naar voren ondanks het gebruik van de plakkers. Bij nader inzien blijk ik ook 2 identieke zooltjes te hebben. Zowel links als rechts zijn hetzelfde. Zijn mijn voeten ook hetzelfde????? Bij de pedicure blijkt van niet. Waardeloos allemaal en zonde van m'n geld.
Heb verschillende pogingen ondernomen om contact hierover te krijgen. Helaas...niet gelukt. De zooltjes liggen nu in de kast. En dat voor die prijs.

Beste mevrouw van Ree,
Wat vervelend dat de steunzolen niet aan uw verwachting voldoen.
Beste mevrouw van Ree,
Wat vervelend dat de steunzolen niet aan uw verwachting voldoen.
De steunzolen worden per voet met een blauwdruk opgemeten en al lijken de steunzolen soms hetzelfde het kan toch zijn dat er minuscule verschillen kunnen zitten in de zooltjes.
U geeft aan dat u verschillende pogingen heeft ondernomen om contact op te nemen, vervelend dat dit niet is gelukt.
Wij hebben nog even de geschiedenis van ons telefoonverkeer nagelopen, maar ik kan uw telefoonnummer helaas niet terugvinden.
Ook kunnen wij over uw klacht geen email terugvinden in ons systeem.
Helaas kunnen wij hierdoor niet inzien wat hier nu precies mis is gegaan.
Wij zullen in ieder geval de consulent op de hoogte brengen van uw probleem en vragen om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om dit samen met u te bekijken en te bespreken en hopelijk tot een goede oplossing te komen.
Team
Fusselastic

Johan Vanmunster

PURE SCAM!
De verkoop gaat uiteraard heel vlotjes, wat had je gedacht! Levering van de zolen (of iets wat daar voor moet doorgaan) op heel korte termijn.
Maar de service nadien kan je...
PURE SCAM!
Maar de service nadien kan je niet eens rampzalig noemen. Ze bestaat eenvoudigweg niet. De ‘zolen’ hebben nooit lekker gezeten. Ik meldde dit meer dan 3 volle maanden geleden. Inmiddels ook al talloze keren gebeld en gemaild, maar nog steeds geen oplossing in zicht.
Conclusie: Met pijnlijke voeten blijven dolen? Koop bij Fusselastic je zolen! Ik zeg je onverholen: je voelt je als nooit eerder bestolen!

Geachte heer van Munster,

Wij begrijpen dat uw tijd waardevol is en willen ons oprecht verontschuldigen voor de frustraties die dit bij u heeft veroorzaakt.
Wij betreuren dan ook de...
Geachte heer van Munster,

Wij betreuren dan ook de problemen rondom onze bereikbaarheid en de ongemakken die u hierdoor heeft ervaren.
Wij begrijpen dat dit niet alleen hinderlijk is, maar ook onprofessioneel over kan komen en verzekeren u dat wij er alles aan doen om deze kwestie snel en grondig aan te pakken, zodat wij in de toekomst een soepeler communicatieproces kunnen waarborgen.
Wij zijn ons ervan bewust dat het gebruik van de woorden 'pure scam' wellicht niet op zijn plaats is en mogelijk voortkomt uit de frustratie over onze slechte bereikbaarheid.
Wij nemen deze feedback serieus en zullen actief stappen ondernemen om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat klanten zich gehoord en gerespecteerd voelen.
Op 23 januari j.l. heeft u van ons een email ontvangen met een formulier in de bijlage.
Zou u deze mogelijk nog in willen vullen en aan ons retour zenden zodat wij alsnog spoedig uw probleem op kunnen pakken en mogen proberen om uw negatieve ervaring hopelijk toch nog om kunnen buigen naar een positievere ervaring.
Nogmaals bieden wij onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u afgelopen periode heeft ervaren.
Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wij zijn vastbesloten om uw vertrouwen te herstellen en uw ervaring met ons te verbeteren.

Sjjh Van de ven

Zeer slecht. Ik was erg enthousiast in het begin. Moest er erg wennen. De zooltjes schuiven naar voren waardoor ze je voet afklemmen en er geen gevoel meer is in de tenen. Ik heb hierover contact... Zeer slecht. Ik was erg enthousiast in het begin. Moest er erg wennen. De zooltjes schuiven naar voren waardoor ze je voet afklemmen en er geen gevoel meer is in de tenen. Ik heb hierover contact gezocht maar tot op heden geen enkele reactie. Dan maar op deze manier proberen. Graag contact! S van de Ven

Beste mevrouw van de Ven,
Wat jammer om te lezen dat u in uw feedback de woorden zeer slecht moet gebruiken.
Beste mevrouw van de Ven,
Wij betreuren het ook dat wij niet eerder contact met u hebben gezocht over uw probleem.
In de afgelopen maanden zijn wij overspoeld met spam-berichten in onze mailbox en hebben hierdoor uw email in november helaas gemist.
Ook zijn wij door omstandigheden een periode telefonisch niet goed bereikbaar geweest, we zijn momenteel druk bezig om dit op orde te brengen zodat onze bereikbaarheid weer op orde is zoals u van ons mag verwachten.
Uiteraard is dit geen excuus! Maar begrijpt u mogelijk hoe uw situatie ontstaan is.
Ik heb u vanmorgen een email gestuurd en hoop dat we uw zeer slecht toch nog om kunnen buigen naar een positief resultaat!

Beeke

Al zeker 5 jaar loop ik op deze zolen. Ze zijn top! Het eerste paar dat ik had waren iets te breed voor mijn schoenen die daardoor wat beschadigden van binnen. Ze namen mijn klacht serieus en ik... Al zeker 5 jaar loop ik op deze zolen. Ze zijn top! Het eerste paar dat ik had waren iets te breed voor mijn schoenen die daardoor wat beschadigden van binnen. Ze namen mijn klacht serieus en ik kreeg iets smallere gratis toegestuurd. Ik geef les en sta dus ongeveer 6 uur per dag. Dat kan ik met zooltjes goed volhouden, anders had ik erg zere voeten.
Raar voordeel van deze zolen: soms kun je daardoor ook iets slechtere/goedkopere schoenen kopen want door de fusselastic-zolen zitten ze toch wel goed!
Mijn man draagt ze ook, hij loopt minstens 17.000 stappen per dag als metaalbewerker en draagt ze ook graag!
Ze helpen ook bij doorgezakte voeten/erge zere bal onder je voet. Mijn fysiotherapeut en ook de verkoper van een goede schoenenzaak zeiden beiden tegen mij: deze zooltjes moet je altijd blijven dragen, ze zijn erg goed! Het is alleen vreselijk jammer dat ze niet in de verzekering zitten! Tip: vraag erom bij je verzekering of ze die erin kunnen doen! Want gewone zooltjes die wel vergoed worden, moeten vaker vervangen worden en zijn dus omgerekend duurder voor de verzekeraars. @Fusselastic: zouden jullie misschien wat meer kunnen praten bij verzekeraars?
Mvg uit Staphorst

M. Sommers

Ik kan de steunzolen erg aanraden. Ik heb laatst mijn tweede paar besteld, het vorige paar is zo’n 10 jaar meegegaan. Ze lopen erg fijn en ik krijg er gelijk een goede houding door. Meneer die... Ik kan de steunzolen erg aanraden. Ik heb laatst mijn tweede paar besteld, het vorige paar is zo’n 10 jaar meegegaan. Ze lopen erg fijn en ik krijg er gelijk een goede houding door. Meneer die langskwam was ook erg vriendelijk en professioneel.

W. Abels

Waardeloos! Mijn voeten zijn er nog nooit zo slecht aan toe geweest. Ook een heel vreemde ‘consulent’: hij boog mijn steunzolen even bij rond de rand van mijn tafel. Weggegooid geld!

Lim/Joon - Georgina

Moet nog op afspraak komen.
Het is moeilijk, de een vind het goed de andere niet.