anonymous

Beste Rogier , nogmaals hartelijk dank voor alle moeite , die je hebt gedaan , om mij zo redelijk mogelijk te laten lopen met deze zolen

Fusselastic

Een zeer goed bedrijf ik had eerst mijn twijfels maar ik kan nu zeggen een heel goed bedrijfen heel correct goede zorg

Egbert van Leusen

Een goed product. Zou niet meer zonder kunnen. Gebruik ze nu zo'n een jaar . Veel minder pijn in voeten en rug.

Willy v. I.

Vanaf 2006 gebruik ik deze zolen, sindsdien geen last meer van likdoorns (had daar voor podozooltjes van een podoloog). Vanwege de veroudering van mijn voeten krijg ik nu nieuwe die bij U nu... Vanaf 2006 gebruik ik deze zolen, sindsdien geen last meer van likdoorns (had daar voor podozooltjes van een podoloog). Vanwege de veroudering van mijn voeten krijg ik nu nieuwe die bij U nu besteld zijn. (ik ben 92 jaar)

Mar van Bebberen

Ik had al jaren hele zere voeten. Mijn tenen werden vaak heel donker gekleurd, bijna blauw en deden heel zeer. Nadat ik de steunzolen ben gaan dragen kan ik weer langer lopen en zijn mijn pijnlijke... Ik had al jaren hele zere voeten. Mijn tenen werden vaak heel donker gekleurd, bijna blauw en deden heel zeer. Nadat ik de steunzolen ben gaan dragen kan ik weer langer lopen en zijn mijn pijnlijke voeten verdwenen. Dankjewel Fusselastic. Ik beveel het iedereen aan.

Aly Hilberink Hilberink - Catering

Eindelijk steunzolen die in (bijna) elke schoen past ik heb pumps met hele smalle zool en dat past niet maar verder passen ze overal in.Draag al jaren steunzolen, aangemeten in,t zieken huis daar... Eindelijk steunzolen die in (bijna) elke schoen past ik heb pumps met hele smalle zool en dat past niet maar verder passen ze overal in.Draag al jaren steunzolen, aangemeten in,t zieken huis daar moest je speciale schoenen voor kopen. Deze bevallen me prima makkelijk te plaatsen van de ene naar het andere paar blijven goed zitten ik ben niet de enige die zo tevreden is, heb gelijk met mijn zus en kleindochter de steunzolen aan laten meten kleindochter heeft last van hielspoor is nog niet weg maar al een stuk beter u ziet wel we zijn allemaal uiterst te vreden en ik kan het iedereen aanbevelen, ze komen aan huis opmeten dus je hoeft de deur niet uit.

Margriet

Prima uitleg aan huis!
Vlotte afhandeling!

E. Klaasen Bos

Na vele jaren lang allerlei profesionele zooltjes en ortheses te hebben gebruikt was ik toch nooit zonder pijn. Ik was dan ook behoorlijk sceptisch over Fusselastic maar toch een thuis consult... Na vele jaren lang allerlei profesionele zooltjes en ortheses te hebben gebruikt was ik toch nooit zonder pijn. Ik was dan ook behoorlijk sceptisch over Fusselastic maar toch een thuis consult aangevraagd en besloten de zolen laten maken. Ik loop er nu ongeveer 2 maanden op en heb gewoon geen pijnlijke voeten meer !!!! en kan zelfs iedere leuke schoen met hak tot 4 cm weer aan omdat de zooltjes vrij dun zijn. De prijs was toch wel even slikken want mijn verzekering vergoed deze niet, maar ze zijn het zeker waard. Ik kan niet anders zeggen dat ik blij ben met de zolen van Fusselastic !

anonymous

Ruim acht jaar geleden had ik last van mijn voeten.bij het lopen . Toevallig kwam ik in contact met fusselastic en zijn dunne stalen zooltjes. Nadat ik dit geprobeerd had wou ik niet anders in geen... Ruim acht jaar geleden had ik last van mijn voeten.bij het lopen . Toevallig kwam ik in contact met fusselastic en zijn dunne stalen zooltjes. Nadat ik dit geprobeerd had wou ik niet anders in geen enkele schoen of slof! Alleen de "klitte" bandjes tussen de stalen zool en de zool van de slof behoeven regelmatig vernieuwing. Ik gebruik nog steeds de stalen zooltjes van het eerste uur. Fantastisch! Hulde!

Lieve Sturtewagen

De aanleiding voor het aanschaffen van de steunzolen was een hallux falgus: afgezien van de operatie die er binnen de 5 jaar toch zit aan te komen, betekenen de zolen een deugddoende verlichting... De aanleiding voor het aanschaffen van de steunzolen was een hallux falgus: afgezien van de operatie die er binnen de 5 jaar toch zit aan te komen, betekenen de zolen een deugddoende verlichting voor geheel mijn voeten: quasi geen pijn, noch vermoeidheid meer.