Duidelijke site, snelle service

d weterings

Levering erg slecht,pakket twee dagen kwijt geweest,hierdoor andere spullen moeten halen ,omdat het te laat was

betere levering

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd. Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter kunnen wij dit niet 100% garanderen, omdat wij gebruik maken van de diensten van een externe vervoerder. Als u een track en trace code heeft ontvangen (let op niet bij briefpost) kunt u uw pakket kunt volgen en de verwachte leverdatum in de gaten houden.

Snelle verzending

Op de afbeelding wordt een pet getoond met jungle print en ook als zodanig besteld maar ontvang een pet met Woodland print helaas

Nathalie Gybels

Alles correct verlopen

SILVIA

Bij fun en feest .nl een ballon besteld .doos geopend op schiphol .ballon eruit gehaald .alleen nog lint in de han want ballon vloog tegen het plafkond vam de luvhthaven .
Opgebeld ja xou een...

Niet beloven en dan niet nakomen

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wat vervelend dat de ballon niet goed vast heeft gezeten aan het lint . Het feestelijk welkom heten is hierdoor toch anders verlopen dan verwacht.
De 2e ballon hebben wij gelijk na het contact opnieuw verstuurd. Deze is op 02/10 afgeleverd op het door u opgeven afhaalpunt en is nog steeds op te halen.

Breed assortiment en uitstekende service!

Geen......... Een voorbeeldige online winkel!

a.s.freeke(oma woef)

Ben heel te vreden snelle levering super

zou niet weten wat

Wijkraad Ganzenpoel-Schans

Goede keuze en prijzen, snelle levering.

H.le Noble

Overzichtelijke site.