JPM

Verkeerd artikel gekregen!

Juiste artikelen leveren!

JPM

Verkeerd artikel ontvangen! Na het sturen van duidelijke foto's waaraan zelfs een kind kan zien dat het over een verkeerd artikel gaat doen jullie alsof er niets verkeerds gegaan is! Maar volgens... Verkeerd artikel ontvangen! Na het sturen van duidelijke foto's waaraan zelfs een kind kan zien dat het over een verkeerd artikel gaat doen jullie alsof er niets verkeerds gegaan is! Maar volgens jullie antwoord(mail) is het 'normaal' dat de foto's van de website kunnen verschillen van de opgestuurde artikelen????

Het artikel komt niet overeen met wat op de webshop staat!

Beste klant,
Wat vervelend dat u het verkeerde beeldje heeft ontvangen. Wij vragen altijd om een foto als er een klacht is over een artikel, zodat wij mee kunnen kijken. Wij hebben u een PB gestuurd.

Nick

Product besteld dat op voorraad zou zijn; er werd een uiterste datum (7 dagen) gegeven waarop het product geleverd zou worden. 3 dagen na deze datum werd de bestelling opeens volledig geannuleerd en... Product besteld dat op voorraad zou zijn; er werd een uiterste datum (7 dagen) gegeven waarop het product geleverd zou worden. 3 dagen na deze datum werd de bestelling opeens volledig geannuleerd en werd er gezegd dat het product niet op voorraad was.

Voorraad juist weergeven op de website

Beste Klant,
Wij begrijpen dat de situatie teleurstellend is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mark

Je besteld wat krijg de keuze wanneer geleverd kan worden kiest een datum komt het product pas een week later. Zeg je dat je je geld weer wil hebben kan je daar ook gewoon leuk een week op... Je besteld wat krijg de keuze wanneer geleverd kan worden kiest een datum komt het product pas een week later. Zeg je dat je je geld weer wil hebben kan je daar ook gewoon leuk een week op wachten. Conclusie niks bestellen daaro ze kunnen het niet leveren op tijd en lang wachten dat je geld weer krijgt.

Niks bestellen daaro

Beste klant,
Wij begrijpen dat de situatie vervelend en vooral teleurstellend is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Susan

Ik had een t-shirt besteld, helaas de verkeerde maat. Netjes door klantenservice opgelost door toezending van shirt in juiste maat, net op tijd voor de jarige Abraham geleverd gekregen!

S

Had één en ander besteld voor jarige Abraham. Het zou donderdag geleverd worden. Hartstikke mooi, kan ik meteen gaan versieren, dacht ik. Niks is minder waar.... Krijg ik n mail dat t vrijdag... Had één en ander besteld voor jarige Abraham. Het zou donderdag geleverd worden. Hartstikke mooi, kan ik meteen gaan versieren, dacht ik. Niks is minder waar.... Krijg ik n mail dat t vrijdag geleverd wordt, ik dacht huh?!... Spullen bij Kruidvat en andere winkel kunnen kopen, anders had ik niks. Toch kunnen versieren, echter de lol was er al vanaf. Vrijdag middag om zes uur wordt het pakketje geleverd. Allerergste is dat de kinderen een shirt hadden besteld voor de jarige en dat zat er niet eens bij!!! Echt, belachelijk! Eens én nooit meer!!!

verbeteren??, gewoon daar niks bestellen

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als uw een pakketje niet wordt aangeboden op de door u gewenste bezorgdag. Echter was afgelopen donderdag (Hemelvaartsdag) een feestdag. Ook voor onze vervoerder, waardoor uw pakketje de eerst volgende dag is aangeboden.

Mandy

Hele fijne spullen en een snelle service!

Afhalen weer mogelijk maken

Kim

Heb afgelopen maandag een bestelling voor koningsdag besteld.
Heb afgelopen maandag een bestelling voor koningsdag besteld.
Had de optie om het donderdag te laten bezorgen. Donderdag een mail gestuurd waar mijn pakketje blijft, krijg je een antwoord dat het heel druk is en dat het diezelfde dag of de dag erna nog verstuurd word. dus helaas voor de kids vrijdags met de koningsspelen geen shirt.. maar goed koningsdag komt ook nog dus heb ook gezegd laat de bestelling maar doorgaan.
het is inmiddels zaterdag nog niks ontvangen.. ze zitten ook nog dicht op zaterdag. en mijn pakketje is nog steeds niet verstuurd..
Dinsdag is het koningsdag dus dit ga ik niet meer krijgen voor de tijd.
heb ze vandaag ook een mail gestuurd dat ze het mooi mogen houden..
succes ermee.

geen dingen beloven die je niet waar kan maken!

Beste klant,
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter kunnen wij dit niet 100% garanderen. Wij maken gebruik van de diensten van een externe vervoerder.
Wij...
Beste klant,
Wij begrijpen de teleurstelling. Onze excuses voor het ongemak.

Pien

Zaterdag een order geplaatst. Zou vandaag bezorgd worden. Niks dus. De order staat nog steeds op in behandeling, ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gehad. Zijn we drie werkdagen verder. Zaterdag een order geplaatst. Zou vandaag bezorgd worden. Niks dus. De order staat nog steeds op in behandeling, ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gehad. Zijn we drie werkdagen verder.
Mijn vriend wordt morgen 50 en het is al zuur dat hij niks groots kan vieren. Dus wat leuke dingetjes besteld om er dan toch een vrolijk tintje aan te geven.
Het is Fun en Feest uitermate goed gelukt om dit zeer grondig te verpesten.

KlantenSERVICE en waarmaken wat je als bedrijf belooft

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben inmiddels u een...
Beste klant,
Wij hebben inmiddels u een passende oplossing aangeboden.

Jojanneke

Slecht heeeeel slecht

Minder arrogant doen, afspraken na komen 1,5 week voor tijd besteld je qord belogen en bedrogen

Beste klant,
De afhandeling van uw bestelling verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben u een PB gestuurd.