Reviews

8.6 / 10
9619 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

9619 Reviews

JPM

1/10

Verkeerd artikel gekregen!

Verbeterpunten of tips

Juiste artikelen leveren!


JPM

1/10

Verkeerd artikel ontvangen! Na het sturen van duidelijke foto's waaraan zelfs een kind kan zien dat het over een verkeerd artikel gaat doen jullie alsof er niets verkeerds gegaan is! Maar volgens... Verkeerd artikel ontvangen! Na het sturen van duidelijke foto's waaraan zelfs een kind kan zien dat het over een verkeerd artikel gaat doen jullie alsof er niets verkeerds gegaan is! Maar volgens jullie antwoord(mail) is het 'normaal' dat de foto's van de website kunnen verschillen van de opgestuurde artikelen????

Verbeterpunten of tips

Het artikel komt niet overeen met wat op de webshop staat!

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wat vervelend dat u het verkeerde beeldje heeft ontvangen. Wij vragen altijd om een foto als er een klacht is over een artikel, zodat wij mee kunnen kijken. Wij hebben u een PB...
Beste klant,
Wat vervelend dat u het verkeerde beeldje heeft ontvangen. Wij vragen altijd om een foto als er een klacht is over een artikel, zodat wij mee kunnen kijken. Wij hebben u een PB gestuurd.


Nick

1/10

Product besteld dat op voorraad zou zijn; er werd een uiterste datum (7 dagen) gegeven waarop het product geleverd zou worden. 3 dagen na deze datum werd de bestelling opeens volledig geannuleerd en... Product besteld dat op voorraad zou zijn; er werd een uiterste datum (7 dagen) gegeven waarop het product geleverd zou worden. 3 dagen na deze datum werd de bestelling opeens volledig geannuleerd en werd er gezegd dat het product niet op voorraad was.

Verbeterpunten of tips

Voorraad juist weergeven op de website

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste Klant,
Wij begrijpen dat de situatie teleurstellend is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.


Mark

1/10

Je besteld wat krijg de keuze wanneer geleverd kan worden kiest een datum komt het product pas een week later. Zeg je dat je je geld weer wil hebben kan je daar ook gewoon leuk een week op... Je besteld wat krijg de keuze wanneer geleverd kan worden kiest een datum komt het product pas een week later. Zeg je dat je je geld weer wil hebben kan je daar ook gewoon leuk een week op wachten. Conclusie niks bestellen daaro ze kunnen het niet leveren op tijd en lang wachten dat je geld weer krijgt.

Verbeterpunten of tips

Niks bestellen daaro

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij begrijpen dat de situatie vervelend en vooral teleurstellend is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.


Susan

10/10

Ik had een t-shirt besteld, helaas de verkeerde maat. Netjes door klantenservice opgelost door toezending van shirt in juiste maat, net op tijd voor de jarige Abraham geleverd gekregen!

Verbeterpunten of tips

-


S

1/10

Had één en ander besteld voor jarige Abraham. Het zou donderdag geleverd worden. Hartstikke mooi, kan ik meteen gaan versieren, dacht ik. Niks is minder waar.... Krijg ik n mail dat t vrijdag... Had één en ander besteld voor jarige Abraham. Het zou donderdag geleverd worden. Hartstikke mooi, kan ik meteen gaan versieren, dacht ik. Niks is minder waar.... Krijg ik n mail dat t vrijdag geleverd wordt, ik dacht huh?!... Spullen bij Kruidvat en andere winkel kunnen kopen, anders had ik niks. Toch kunnen versieren, echter de lol was er al vanaf. Vrijdag middag om zes uur wordt het pakketje geleverd. Allerergste is dat de kinderen een shirt hadden besteld voor de jarige en dat zat er niet eens bij!!! Echt, belachelijk! Eens én nooit meer!!!

Verbeterpunten of tips

verbeteren??, gewoon daar niks bestellen

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als uw een pakketje niet wordt aangeboden op de door u gewenste bezorgdag. Echter was afgelopen donderdag (Hemelvaartsdag) een feestdag. Ook...
Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als uw een pakketje niet wordt aangeboden op de door u gewenste bezorgdag. Echter was afgelopen donderdag (Hemelvaartsdag) een feestdag. Ook voor onze vervoerder, waardoor uw pakketje de eerst volgende dag is aangeboden.


Mandy

8/10

Hele fijne spullen en een snelle service!

Verbeterpunten of tips

Afhalen weer mogelijk maken


Kim

2/10

Heb afgelopen maandag een bestelling voor koningsdag besteld.
Had de optie om het donderdag te laten bezorgen. Donderdag een mail gestuurd waar mijn pakketje blijft, krijg je een antwoord dat...
Heb afgelopen maandag een bestelling voor koningsdag besteld.
Had de optie om het donderdag te laten bezorgen. Donderdag een mail gestuurd waar mijn pakketje blijft, krijg je een antwoord dat het heel druk is en dat het diezelfde dag of de dag erna nog verstuurd word. dus helaas voor de kids vrijdags met de koningsspelen geen shirt.. maar goed koningsdag komt ook nog dus heb ook gezegd laat de bestelling maar doorgaan.
het is inmiddels zaterdag nog niks ontvangen.. ze zitten ook nog dicht op zaterdag. en mijn pakketje is nog steeds niet verstuurd..
Dinsdag is het koningsdag dus dit ga ik niet meer krijgen voor de tijd.
heb ze vandaag ook een mail gestuurd dat ze het mooi mogen houden..
succes ermee.

Verbeterpunten of tips

geen dingen beloven die je niet waar kan maken!

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter kunnen wij dit niet 100% garanderen. Wij maken gebruik van de diensten van een externe vervoerder.
Wij...
Beste klant,
Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen op tijd te leveren. Echter kunnen wij dit niet 100% garanderen. Wij maken gebruik van de diensten van een externe vervoerder.
Wij begrijpen de teleurstelling. Onze excuses voor het ongemak.


Pien

2/10

Zaterdag een order geplaatst. Zou vandaag bezorgd worden. Niks dus. De order staat nog steeds op in behandeling, ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gehad. Zijn we drie werkdagen verder. Zaterdag een order geplaatst. Zou vandaag bezorgd worden. Niks dus. De order staat nog steeds op in behandeling, ik heb nog niet eens een verzendbevestiging gehad. Zijn we drie werkdagen verder.
Mijn vriend wordt morgen 50 en het is al zuur dat hij niks groots kan vieren. Dus wat leuke dingetjes besteld om er dan toch een vrolijk tintje aan te geven.
Het is Fun en Feest uitermate goed gelukt om dit zeer grondig te verpesten.

Verbeterpunten of tips

KlantenSERVICE en waarmaken wat je als bedrijf belooft

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben inmiddels u een...
Beste klant,
Wij begrijpen dat het teleurstellend is, als een bestelling niet op de verwachte leverdatum wordt bezorgd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben inmiddels u een passende oplossing aangeboden.


Jojanneke

1/10

Slecht heeeeel slecht

Verbeterpunten of tips

Minder arrogant doen, afspraken na komen 1,5 week voor tijd besteld je qord belogen en bedrogen

Reactie Fun-en-Feest.nl:

Beste klant,
De afhandeling van uw bestelling verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs. Hiervoor onze welgemeende excuses. Wij hebben u een PB gestuurd.