Je aankoop wordt beschermd

Vlag besteld. Prijs was erg laag daarom viel mij de kwaliteit van het product 100% mee! Communicatie over de bestelling is keurig, je wordt goed op hoogte gehouden

Correct en vlot

ik heb dingen besteld voor halloween, er zijn heel wat producten die wat kunnen zoals bewegen, spreken enz
en die een aardig prijsje hebben, het zou heel goed zijn als we eens een filmpje van die producten konden zien als ze in werking zijn.

feest

Supper winkel en snellen levering

nee

Simon

Helaas werden de producten te laat geleverd ondanks dat ik had aangegeven wanneer ik ze nodig had.

Vraag niet aan klanten wanneer de producten nodig zijn als je daar vervolgens niets mee doet.

M.Smit

Irritant dat er dingen worden aangeboden die achteraf niet geleverd kunnen worden.

Een betere selectie kunnen maken.

Evert-Jan

Ik was op zoek naar een aantal collecte bussen voor Duchenne Heroes, deze vond ik voor een nette prijs bij Fun en Feest .nl Die van deze bussen besteld en netjes de volgende dag al bezorgt door PostNL

Enig minpuntje is dat van de drie collecte bussen die ik heb besteld er één van een lichtere kleur groen is, als dit een bus uit een ander batch was had deze beter geleverd kunnen worden aan een klant die slecht één bus nodig had.

v.v.U.N.A. Zeelst

Een geweldig assortiment voor iedere gelegenheid en snelle levering. Ze hebben aan v.v. U.N.A. te Zeelst een nieuwe klant.

Struikelblok zijn de verzendkosten.

Veel spullen en goede kwaliteit. Snelle levering en nette communicatie.

Professioneel bedrijf

Alles was aanwzig en het werd snel geleverd.

Maaike Hoezen

Goede en snelle verzending