8.3/10
8.5/10
8.5/10

Matthys Tania

Ik heb mijn pakket heel rap ontvangen, de dag nadien was het al in mijn bezit! fantastisch!

er zijn absoluut geen verbeterpunten!

Sarah

Snelle communicatie en service!
Mooie artikelen en groot assortiment. Super tevreden.

Niet echt

Niet op aan te merken

Zuyd hogeschool

Dure levering

Gayel

Wij zijn tevreden over fun & feest. Alle versieringen zijn in correcte (werkende) staat aangekregen. Snelle levering.

Bij bestelling van grotere objecten duurt de levering één dag langer. Dit hoorde ik pas nadat ik mijn bestelling had geplaatst.
Dit heeft mij persoonlijk niet gestoord, maar misschien wel best vermelden bij die specifieke goederen voor mensen die last-minute bestellen.

Bauwens

Paket niet aangekomen

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste Klant,
Fijn dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing.

Dorien

Hallo, heel tevreden over. Heb een aantal glazen kerstballen kapot geleverd gekregen maar zonder probleem heb ik meteen een tegoedbon gekregen voor deze. Dus zeker aan te raden !!

Johanna

Er ontbrak een item in de bestelling. Men was niet bereid dit na te sturen. Ik moest het opnieuw bestellen, en men gaf een kortingsbon hiervoor, echter het kost me toch extra geld om dit item...

Als je een fout maakt en een item niet meestuurt in de bestelling, moet je op zijn minst bereid zijn om het item na te sturen.
De huidige oplossing is zeer klantonvriendelijk.

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste klant,
Wij begrijpen dat het vervelend is als de bestelling niet klopt. Onze excuses hiervoor.
Vanuit ons beleid hebben wij gekozen voor een terugbetaling of een waardebon als de klant dit liever wenst.

Anja

We waren tevreden met wat we besteld hadden

Alles was naar wens