Mostafa

Heb een bestelling geplaatst maar deze is niet geleverd en reeds teruggegaan naar afzender zonder dat deze geleverd is geweest. Heb gevraagd om deze zending terug opnieuw op te sturen maar dit kon... Heb een bestelling geplaatst maar deze is niet geleverd en reeds teruggegaan naar afzender zonder dat deze geleverd is geweest. Heb gevraagd om deze zending terug opnieuw op te sturen maar dit kon niet omdat het "automatisch systeem " dit niet kan. Terugbetaling zou pas binnen dit en 14 dagen zijn. Als ik een terugbetaling uberhaupt ga zien? Conclusie : niet voor herhaling vatbaar bij deze site of er moest een fatsoenlijke commerciele geste komen wat ik sterk betwijfel maar je weet maar nooit...

Betrouwbare koerierdiensten aannemen

Reactie Fun-en-Feest.be:

Beste Mostafa,
Bedankt voor uw review.
Wij begrijpen uw teleurstelling in het niet ontvangen van uw pakket, nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij hebben u eerder per chat...
Beste Mostafa,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben u eerder per chat gesproken en uitgelegd dat het retour proces een geautomatiseerd proces is, waardoor wij de levering niet opnieuw aan u kunnen toezenden. Wel kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. De betaling zult u terug ontvangen, zodra wij de nodige gegevens hebben ontvangen.
Shoppartners Klantenservice

Tijl

Alles ok. Snekke verzending

Peter

Geweldig, heel veel keuze en vol deed volledig naar verwachtingen!

Xxx

Rudy

Top

Cindy Slegers

Perfect

Winkelmandje wordt te snel automatisch leeggemaakt

Sterre

Eindelijk de juiste kerstboom rok en dat tegen een hele goeie prijs! heel mooi met glittertjes en ook echt 150 cm diameter. staat super mooi onder onze 2 kerstbomen van 3.2 mtr. 👍😁🌲

niks

Stessens