Fuif.nl

9.7/10
9.5/10

Riet van Wijk

Het was een erg fijn met fuif te werken

een proefdruk is erg prettig

zou niet weten

Kar

Kwaliteit

G. Brunekreeft

Makkelijk in gebruik, snelle levering, nette levering.

Snelle bezorging en zeer nette verpakking!

Nee hebben we niet?

Angela

Hele goede service. Een bericht gestuurd om mee te denken om extra kaart bij te voegen voor daggasten van mijn bruiloft. Kreeg direct reactie.

Reactie snelheid top. Snelle levering.

ligtenberg

Super tevreden

Mooie kaarten en uitnodigingen

Dat de mensen nog iets meer kunnen veranderen aan de voorkant/ binnenkant etc...Dingen in kunnen voegen bijv.

Reactie Fuif.nl:

Beste, Bedankt voor je mooie review bij de Feedback Company. Ik zie dat je als verbeterpunt aangeeft dat je meer zou willen, kunnen toevoegen. Als je in je kaartje in je eigen account kiest voor... Beste, Bedankt voor je mooie review bij de Feedback Company. Ik zie dat je als verbeterpunt aangeeft dat je meer zou willen, kunnen toevoegen. Als je in je kaartje in je eigen account kiest voor "afbeeldingen en versieringen" dan kun je daar "eigen" afbeeldingen toevoegen. Als je vragen hebt over je kaartje en/of een je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen. Ik help je graag! Fijne dag verder. Hartelijke groet, Jacqueline - Klantenservice FUIF.NL

Positief

grote keuze

nvt

Joke Tanis

Kaarten voor de uitnodigingen waren perfect, mooi stevig papier en keurig netjes verstuurd. En inderdaad bezorgd op de dag die we hadden aangegeven. Zeker voor herhaling vatbaar of een andere kaart... Kaarten voor de uitnodigingen waren perfect, mooi stevig papier en keurig netjes verstuurd. En inderdaad bezorgd op de dag die we hadden aangegeven. Zeker voor herhaling vatbaar of een andere kaart te maken.

Mooie foto kaarten.

Hubert Braekevelt

Geen problemen. Correcte uitvoering.

Zeer goede service !

tom de bode

Meedenken, professioneel ontwerp, snelle levering

meedenken, creatief

aangeven hoe achtergronden aangepast kunnen worden

H

Zag er prima uit

Ziet er goed en duidelijk uit
Goed om vrienden het vertellen voor de goede service en goed afgewerkt

Geen verbeterpunten.