Fuif.nl

9.7/10
9.5/10

B.Coenen

Ben zeer tevreden

Snelle levering en goede prijs

Nvt

Diny horbach

Super gemakkelijk en een mooi resultaat

Modern en strakke uitnodiging van deze tijd.

Prijs is duur

Heel goed

geven wat er beloofd is

??

Super goede reactie gehad jullie hebben mij heel goed geholpen

jullie hadden snel een oplossing

Snel

?

?

Ben

Prettig.

Veel mogelijkheden. Zeer snelle reactie. Aflevering zoals verwacht.

Petra

Zeer positief

Veel verschillende keuzes

M. Zentveld

Super

ruime keus

bij het opmaken van het kaartje zou het centreren van de tekst wat gemakkelijker mogen zijn.

Reactie Fuif.nl:

Beste M. Zentveld, Bedankt voor je bestelling kaarten bij FUIF.NL en je review bij de Feedback Company. Wat fijn dat je tevreden bent met de ruime keus in ons assortiment. Je geeft ook aan dat... Beste M. Zentveld, Bedankt voor je bestelling kaarten bij FUIF.NL en je review bij de Feedback Company. Wat fijn dat je tevreden bent met de ruime keus in ons assortiment. Je geeft ook aan dat je graag wat gemakkelijker zou willen centreren. Ik laat je graag weten dat hiervoor een "hulpraster" boven in de werkbalk van de editor staat. Als je daarop klikt verschijnen er mooi allemaal vakjes en een horizontale en verticale lijn waarmee je het midden kunt bepalen. Als je verder nog vragen hebt dan mag je altijd bellen of mailen. Hartelijke groet, Serviceteam FUIF.NL Jacqueline

Pascalle Mense

Hele goede service en goede kwaliteit van mijn bestelde product!

Goede kwaliteit van product

Geen verbeterpunten

alles was vrij in te vullen / aan te passen.

Prijzen bij de kaarten vermelden, ipv in het bestelproces

Reactie Fuif.nl:

Beste, Bedankt voor je bestelling bij FUIF.NL en je mooie review bij de Feedback Company. Ik zie dat je vraagt om de prijzen bij de kaarten te vermelden op de website. Graag wil ik je laten... Beste, Bedankt voor je bestelling bij FUIF.NL en je mooie review bij de Feedback Company. Ik zie dat je vraagt om de prijzen bij de kaarten te vermelden op de website. Graag wil ik je laten weten dat wij de prijzen inderdaad vermelden onderaan de kaarten op de website. Ik stuur je een link als voorbeeld: https://fuif.nl/uitnodigingskaarten/jubileumkaarten/karton-huwelijksjubileum-typografie-modern Je vindt daar de staffeltarieven (klik op de "i" erachter) en je kunt aan de hand van de calculator de exacte prijs berekenen van je kaarten. ook kun je kiezen voor "meer prijsinformatie" voor informatie over de prijzen van de enveloppen en verzending. Ik hoop je hiermee weer een beetje verder geholpen te hebben. Als je vragen hebt over je kaart en of bestelling dan mag je natuurlijk ook altijd contact opnemen via mail of telefoon. Hartelijke groet, Service team FUIF.NL Jacqueline