Fuif.nl

9.7/10
9.5/10

Anna

Makkelijk, snel en zeer tevreden!

Een bedrijf met prima service

De klant is koning

Jack van Boxmeer

Snelle reactie en zeer vriendelijke medewerkers. De service is geweldig. Wij hadden een fout gemaakt in het ontwerp van onze kaart, zwarte tekst op zwarte ondergrond. Hierover heb ik gebeld en wij...

Zeer goede service en klantvriendelijk. Niet moeilijk doen, gewoon de klant helpen.

geen, ga zo door.

Zeer snel en het ziet er perfect uit.

De kaartjes lagen de volgende dag al in de bus,

wij hebben met de klantenservice gebeld, en die hebben het e.e.a. voor ons aangepast, aangezien het ons zelf niet lukte
Hartelijk dank daarvoor.

Daarna de kaartjes besteld

Snel en goed

Duidelijk en helder informatie op de website!

Uitstekend

Heel overzichtelijk, netjes verpakt

Is duidelijk. Voldoende keuze in kaarten. Goede ontwerpen. Goed zelf aan te passen. De proefdruk zegt veel positiefsover het bedrijf.

De proefdruk

Iets meer duidelijkheid over de prijzen.

R. Peeks

Via Fuif.nl heb ik heel eenvoudig, maar ontzettend mooie uitnodigingen kunnen maken voor een belangrijke klantendag. Door de ruime mogelijkheden in het ontwerpen van de kaart, kon ik de kaart...

Super eenvoudig een mooie uitnodiging naar wens maken
Achteraf betalen
De manier waarop jullie de kaarten versturen!! Wat een kei leuke manier om je producten te verzenden, één en al fuif.
De mogelijkheid om je eigen logo te plaatsen zonder enige reclame.
Enorm snelle levering
Mooie beschikbare ontwerpen, lettertypes, jullie hebben het werkelijk allemaal.

Wanneer een wat langere tekst gekopieerd wordt uit bijvoorbeeld een Word document, en daarna geplakt wordt in de binnenkant van de kaart, loopt het programma soms wat vast. Dit kan ook aan onze systemen liggen. Daarnaast zou het fijn zijn als je lijnen/linialen ziet zodat je bijvoorbeeld bepaalde teksten of afbeeldingen precies in het midden van de kaart kunt plaatsen (uitlijnen denk ik).

Mooie kaart gemaakt, vele opties, leuk om te maken.