Fuif.nl

9.7/10
9.5/10

Monique Leyssen

Had uitnoding nodig voor mijn 50ste verjaardag...toevallig tijdens zoeken op de site uitgekomen. Kei leuke site en direct opgeslagen. Gaat zeker nog gebruikt worden! Supercontent👍🏼👍🏼👍🏼

Dat er met de proefdruk staaltjes van de papiersoorten bijzat.

Buh...zou het niet weten.

Jana De Man

Prima!

Leuke ontwerpmogelijkheden.

Gratis verzending vanaf bepaald bedragen. Wij kochten voor meer dan 140 euro en moest dan toch nog +3 euro aan verzending betalen.

Dik tevreden

Mooie kaarten, scherp contrast

Elly Ham

Prima bedrijf

fout bij het bestellen en er werd gelijk gebeld klasse

Top kaarten geleverd voor mijn 21 diner!

Fijn programma om de kaarten te bewerken

Kleinere dozen voor de bestellingen. Beetje verspilling :(

Reactie Fuif.nl:

Beste, Bedankt voor je bestelling kaarten bij FUIF.NL en je mooie review bij de Feedback Company. Je geeft aan dat je de verpakking te groot vond voor jouw pakket kaarten. Omdat wij de... Beste, Bedankt voor je bestelling kaarten bij FUIF.NL en je mooie review bij de Feedback Company. Je geeft aan dat je de verpakking te groot vond voor jouw pakket kaarten. Omdat wij de service bieden voor 16.00 uur bestellen is de volgende dag in huis (vanaf 20 stuks). Versturen wij alle bestellingen vanaf 20 stuks als pakket. Vandaar de verpakking in de doos die jij wat aan de grote kant vindt. Als wij de kaarten in een kleinere verpakking versturen, wordt het automatisch briefpost en is dit langer onderweg. Ik lees dat je verder tevreden bent met de kwaliteit kaarten en het bewerken in onze editor. Als je vragen hebt dan kun je altijd nog even bellen met onze klantenservice. Hartelijke groet, Jacqueline FUIF.NL - Klantenservice

Goed geholpen toen ik hulp nodig had bij het maken van mijn kaart

Fijn dat er zo makkelijk en snel advies of hulp kan vragen

Aangeven wat de goedkoopste uitvoering is van de kaarten zodat je dat niet zelf hoeft te berekenen

Nvt

Heel goed.

Makkelijk in gebruik

Weet ik niet

Van Eck

Alles naar wens gegaan . Snelle levering.

Snell levering

Linda de Graaf

Ik kon met behulp van ontwerpen mijn eigen kaart en inhoud maken. De kaart was perfect. Vlotte levering en alles ziet er tiptop uit.

Ik werd netjes gebeld voor goede uitleg om een bestelling te wijzigen. Mijn wijziging in aantallen werd snel en efficiënt afgehandeld.

Jeannet van Bladel

Goed mooie levering