Fuif.nl

9.5/10
9.7/10

Kerstkaarten besteld bij jullie! Werden snel geleverd en zagen er perfect uit! Leuk cadeautje bij de bestelling, geweldig!

Snelle levering, goede kwaliteit!

Gertie Kennis

Goede service, snelle levering in overleg, stevig verpakt, gemakkelijk in gebruik, proefdruk ideaal, gratis attentie leuke verrassing.

Geen idee

Ursula

Goede website. Proefdruk dik in orde! Contact met medewerker erg prettig. ( Pieter bedankt) Bezorgpakket erg leuk. Kortom: TOP!

Terugstorten van € 1.45 omdat ik per ongeluk een echte kaart had besteld ipv proefdruk

Chatfunctie tijdens t ontwerpen. Da's wel makkelijker.

W.a.Bunnig

Zeer snelle levertijd....top

Niet duur
Goede kwaliteit

Jubileum kaarten besteld.

oke

oke

Ingrid Winkenius

Het was heel duidelijk te vinden op internet

ga zo door alleen een vraag heeft u bedrijf ook tafelkaartjes om bij het bord neer te zetten ??

nogmaals ga zo door

Marja

Ik vind het pakket aardig aan de prijs maar je krijgt wel waar voor je geld. Het was mooi verzorgd, zelfs slingers en dergelijke erbij. Ik voelde me meteen jarig!

Els van Duijvenbode

Prima ervaring: keurige proefdruk, vervolgens bestelde kaarten netjes verpakt ontvangen. Geheel tevreden dus?

Snelle, nette levering

Hannie Schoenmakers

Mijn ervaring is heel goed..kaarten besteld voor mijn ouders hun diamanten bruiloft..ook nog een kortingscode gevonden wat altijd leuk is en een feestpakket erbij..prima service dus

een van de weinige met kaarten voor een 60 jarig huwelijk..de meeste stoppen bij een gouden bruiloft namelijk

Astrid

Prachtige kwaliteit, heel snel in huis, top zou het iedereen aanbevelen!