Fuif.nl

9.8/10

carla

Prima snelle service

Annemieke

Prima service, snelle levering en sympathiek contact.

Sympathiek contact

De kleur van de enveloppen is niet goed te zien en daardoor slecht te matchen met de kaart. Bij de proeflevering werd een verkeerde enveloppe geleverd

Reactie Fuif.nl:

Beste Annemieke,
Beste Annemieke,
Bedankt voor je bestelling bij FUIF en je mooie punten hier bij de Feedback Company. Ik zie dat je aangeeft dat de kleuren van de enveloppen moeilijk te matchen zijn bij je kaart. Als je een proefdruk bestelt dan ontvang je daar een samplesetje bij met de envelopkleuren en papiersoorten.
Op die manier kun je goed kijken welke kleur envelop mooi is bij jou kaart.
Ik zie dat jij ook een proefdruk hebt besteld en ook een setje hebt ontvangen. Als er iets verkeerd gaat met een bestelling (zowel van je proefdruk als je definitieve bestelling), mag je altijd bellen of mailen met de klantenservice. In het geval van de verkeerde envelop bij jou, kunnen we altijd een nieuwe envelop toesturen in de juiste kleur.
Ik ga ervan uit je hiermee zo naar tevredenheid geïnformeerd te hebben.
Hartelijke groet,
FUIF - Customer Happiness
Jacqueline

Samantha

Één woord... fantastisch..geweldig..snel.. kwaliteit.. mooie prijzen..super..
Oh het lukte mij dus niet helemaal in een woord :)

Snelle verzending

Sam

Wat een super bedrijf.. binnen een dag in huis. Prachtige kaarten. Ik ben er heel blij mee..

Snelle verzending

Wim

Heel goed!!

Alles

Will.van Groningen

Prima top

Geen poespas duidelijk al hadden wij zeventigers er moeite met het invullen van de kaart met behulp van zijn we tot mooi resultaat gekomen .

Geen , of toch wel grote doos met de kaarten die ook wel in enveloppe pasten ....

K. Poland

Goede ervaring met het bedrijf. Vragen worden snel beantwoord en de bezorging is ook vlot.

Het aanpassen van het kaartje naar bepaalde wensen

Eigenlijk geen

Maaike/Intereas

Goede functionaliteiten en bijzonder snelle levering

Toegankelijk

Nvt

Ruby

Makkelijk

1 enveloppe te weinig ontvangen

Wiebe

Nieuwjaarskaarten gemaakt. Volgende dag geleverd en konden nog voor 17.00 uur op de bus!

Snelheid

Dik tevreden