Fuif.nl

9.5/10
9.7/10

Prima service, eenvoudige opmaak van de kaartjes en een supersnelle levering. Een echte aanrader!

Zeer eenvoudige opmaak van de kaart en superselle levering.

De weergave van de kostprijs van een kaartje. Bij opmaak is het bedrag veel lager (= kosten proefdruk) dan op moment dat ik de bestelling wilde finaliseren. Wellicht goed om de kostprijs meteen bij opmaak zichtbaar te maken.

Zeer plezierig en zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Zo door gaan

Marieke

Kaartjes via de site gemaakt; minpuntje is de keuze in het aantal lettertypes, wat mij betreft had dat wat meer mogen zijn.
De levering duurde een dag langer dan beloofd.
Vervolgens is...

Beloofd een snelle levering.

Meer lettertypes toevoegen.
Doen wat je beloofd.
Kwaliteit drukwerk verbeteren.
Kwaliteit snijwerk verbeteren.
Reactiesnelheid verhogen.

Reactie Fuif.nl:

Beste Marieke,

Dank je voor je eerlijke review en feedback! Wat jammer dat er meerdere dingen misgingen met jouw bestelling, dat spijt me. Je zit natuurlijk vol verwachting op de kaartjes te wachten, en dan blijkt dat er drukfouten op staan.
We hebben zaterdag per mail een reactie gestuurd, omdat we alleen op werkdagen telefonisch bereikbaar zijn. Gisteren konden je nieuwe kaarten met de post mee en volgens PostNL worden ze vandaag tussen 17:15 en 19:45 bezorgd. Ik hoop dat deze helemaal naar je wens zijn!

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Fuif.nl

Melanie ten Vaarwerk

Via Google terecht gekomen bij Fuif.nl. Voor mijn 50e verjaardag hier uitnodigingskaarten besteld die ik zelf heb samengesteld met eigen foto's.

Het programma om de kaarten te maken is zeer gebruikersvriendelijk en er zijn heel veel keuzes om de kaart een persoonlijk tintje te geven. De kaarten waren mooi verpakt en de kwaliteit is super.
Kortom al veel lovende reacties mogen ontvangen op mijn uitnodigingskaart.

leuk verpakt

Goede ervaring

Lekker snel

Mevr.Overbeek

Top geregeld erg tevreden, wij prijzen u aan bij onze vrienden!!

Nienke

De ervaring was super!! Wij hebben een trouwkaart besteld, welke we volledig naar onze eigen smaak aan konden passen. Zo leuk. We konden spelen met de kleuren, dingen toevoegen en ook een foto...

Super snelle levering, leuke attentie erbij, bij de proefdruk genoeg samples van kleuren en structuren papier en geweldig dat we de kaart zo persoonlijk konden maken!

Iets beter letten op het snijden van de kaart, hier en daar een wit randje, maar zo dun dat het bijna niet opviel en ook zeker in het niet valt bij alle positieve punten!

Zeer correct

Snel

Duidelijker site

Ruime keus aan hippe en originelen kaartjes! Je kan veel aanpassen en de je hebt het de volgende dag in huis, geweldig!