Fuif.nl

9.7/10
9.5/10

Wendy

Snelle verwerking van bestelling, top!!

Doe zo verder

anonymous

Vriendelijk maar voor mij was er niet afdoende uitleg waardoor de helft van de kaarten juist, de andere helft was

Vriendelijk

Buitenrand kaart is doorgetrokken streep. Daarbinnen een onderbroken streep, daarbinnen een stippellijn. De buitenste rand is niet te zien als je binnen in werkt. Daarom is de afdruk niet naar zin. De helft goed en de helft niet. Komt de machine zegt men. Raar. Voor mij was het niet duidelijk genoeg in ieder geval.

Lia smeets

Makkelijk de kaart te maken

Makkelijk te gebruiken , ik als leek

Eerder aan geven wat iets kost

Rita

Ik heb leuk reacties gekregen. Van de mensen die het kaarte thuis gestuurd kregen.

Snel in huis

Dit was top

Winanda

Volgens verwachting.

Doen wat ze beloven

Geen.

Marian

t was heel gemakkelijk om dde uitnodigingen te maken

nee

anonymous

Snelle service, keurig verzorgd van begin tot eind.

Makkelijke site/gebruiksvriendelijk

Snelle verzending. Helaas waren van de 10 kaarten en 4 zodanig beschadigd dat ik ze niet durf te verzenden. Het heen en weer schuiven in de doos heeft er voor heel veel ezelsoren gezorgd. Echt...

Levering verloopt prima en prettig door de brievenbus

Zodanig beschadigingen dat ik op deze wijze niet nog snel hier mijn trouwkaarten zal bestellen..

Reactie Fuif.nl:

Beste Anoniem,

Bedankt voor je review.

Je geeft aan dat 4 van de 10 bestelde kaarten beschadigd zijn. Dat lezen we natuurlijk niet graag. Sorry hiervoor. Het is ons streven om goede en mooie kaarten af te leveren. Hier doen we onze uiterste best voor.

Jammer dat je niet gelijk contact met ons hebt opgenomen. Dan hadden we nog dezelfde dag de kaarten opnieuw kunnen laten drukken en versturen. Naar aanleiding van je klacht hebben we contact met je gezocht. Hier hebben we geen reactie op ontvangen. Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Dan rest me jullie nog een heel mooi trouwfeest toe te wensen!

Hartelijke groet,

Pieter - serviceteam Fuif

anonymous

Fijn dat je eerst een proefexemplaar kunt bestellen zodat je weet watje bestelt. Vlotte levering en goede verpakking.

vooral fijn dat je een proefexemplaar kunt bestellen en de papiersoort kunt uitzoeken

Hanny Willems

Super