Fuif.nl

9.7/10
9.5/10

W. van Oosterhout

Grote variatie voorbeelden snelle en correcte levering

Uitgebreid assortiment kaarten en snelle en goede levering!

Bij de levering van een proefkaart wordt een mapje meegeleverd met de soorten papier etc. Heel handig!

Melanie

Ik was op zoek naar een leuke maar makkelijke site om zelf "Save the date" kaartjes te maken. Ik stuitte op Fuif.nl en voordat ik het wist had ik meerdere proefdrukken voor mijzelf gemaakt. Eenmaal...

Vanwege een kleine onduidelijkheid bij het ontvangen van de proefdruk, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan en mijn vraag was snel vlot en kundig beantwoord. De telefonische bereikbaarheid is dan ook goed.

Voor nu zou ik niets kunnen bedenken.

Rudi

Alles was goed en ok

H. Brouwers

Zeer goede ervaring!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snel , gemakkelijk en mooi.

Ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor een huwelijks jubileum wilde ik een zelfgemaakte kaart hebben. Via Fuif was dit, zelfs voor mij, heel goed te doen.

Het is heel prettig om ook telefonisch vragen te kunnen stellen. Prima advies gekregen!
De bestelling was zeer zorgvuldig verpakt.

Op de website staat dat voor 18 uur besteld de volgende dag in huis. Dat lukt niet altijd, dus persoonlijk lees ik dan liever dat er een kans is om het de volgende dag te ontvangen, maar dat het ook de dag daarna kan zijn.

Saskia

Heb via internet een erg leuke kaart gemaakt. Het programma was gemakkelijk in gebruik met een mooi eindresultaat.

parelmoer bruiloft

Eerste keer bestelt