Fuif.nl

9.5/10
9.7/10
9.5/10

Kim

Helaas zijn de kaartjes van zeer slechte kwaliteit afgedrukt. Vervolgens komt de klantenservice met een slechte oplossing

Reactie Fuif.nl:

Beste Kim,

Dank je voor je eerlijke review.
Wat jammer dat je zo ontevreden bent met onze service.
De kaarten die je van ons hebt gekregen zijn inderdaad niet van goede kwaliteit, zeker niet de kwaliteit die wij willen bieden. Mijn excuses hiervoor! Ik kan me voorstellen dat dat heel teleurstellend was toen je het pakket openmaakte.
Je hebt ervoor gekozen om zelf een oplossing te vinden door elders kaarten te bestellen en daarna pas contact met ons op te nemen. We hadden dus niet meer de kans om gratis nieuwe kaarten op te sturen, wat we juist heel graag hadden gedaan. Daardoor konden we niks meer voor je betekenen.
Je hebt aangegeven graag een tegoed te willen voor een eventuele volgende bestelling, daarop hebben we een kortingscode naar je toe gestuurd.
We zien het liefst dat klachten zo snel mogelijk bij ons terechtkomen zodat we er nog iets aan kunnen doen, en je toch kaarten krijgt waar je blij mee bent.
Ik hoop dat je, ondanks deze ervaring, ons in de toekomst nog een 2e kans durft te geven en kunt zien hoe mooi je kaarten bij ons horen te zijn. :-)

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Fuif.nl

De kaarten zijn precies zoals je het op de website invoert en werkelijk in no time geleverd.
Er waren ook verschillende soorten papiertjes bij waarbij je kunt zien wat voor soorten papier je...

snelheid secuur

ik zou niet weten wat, het is prima zo

Anouk

Kaartje online maken verliep perfect en wij zijn tevreden over het eindresultaat.

Wellicht advies geven over het te kiezen papiersoort. Dit zodat je gekozen ontwerp echt tot recht komt.

snelle bediening heel mooie afwerking en na proefdruk foto nog mooier. dus heel tevreden.

De vlugge afwerking !

Neen.

Prima assortiment kaarten. Alleen de tools om de kaart aan te passen, vond ik erg onduidelijk. Een erg summiere beschrijving van de diverse handelingen. Bestellen ging weer prima.

zoals eerder aangegeven: betere uitleg van de functies om de kaart naar eigen inzicht aan te passen

AnoniemE.T.

Prima kwaliteit , mooie uitvoering!??

Ziet er zeer verzorgd uit, wij zijn helemaal tevreden.

Was voor de eerste keer, en was goede ervaring

de snelheid van bezorging en mogelijkheid van proefdruk

Uiterst snelle service, geleverd binnen 24 uur in België.

Jan & Ria Visser

Vrij eenvoudig de "basis" om te toveren tot een mooi geheel !
Blij met resultaat.

Sterke overeenkomst met meerdere "kaarten-sites" !!

nee

inge